Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαΗ επανάσταση του Tiktok στον τουρισμό
Τεχνολογία

Η επανάσταση του Tiktok στον τουρισμό

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι αναμφισβήτητες πηγές έμπνευσης και η Tiktok έχει καθιερωθεί ως μία από τις πιο σημαντικές πλατφόρμες, ειδικά στον τομέα του τουρισμού. Τα πρώτα στοιχεία μας έρχονται από τη γαλλική αγορά.

Το TikTok εμπνέει τους ταξιδιώτες όπως έδειξε πρόσφατη μελέτη στη γαλλική αγορά, με το hashtag #voyage (ταξίδι στα γαλλικά) να διαθέτει 6,7 δισεκατομμύρια προβολές, ενώ το #tourisme 410,5 εκατομμύρια προβολές, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Tiktok. Το #TikTokMadeMeBookIt, από την booking.com το οποίο συγκεντρώνει ταξιδιωτικές αγορές εμπνευσμένες από το TikTok, έχει φτάσει σε περισσότερες από 125 εκατομμύρια προβολές παγκοσμίως. Από ότι φαίνεται, οι χρήστες δεν βλέπουν μόνο, αλλά προχωρούν και σε κρατήσεις, με σχεδόν το 50% των χρηστών έχουν κάνει κράτηση για διακοπές αφού εμπνεύστηκαν από περιεχόμενο που προβλήθηκε στο TikTok και το 74% αυτών των αγορών ήταν απρογραμμάτιστες.

Τα hashtag που υπάρχουν στην πλατφόρμα δίνουν τον παλμό των πιο δημοφιλών προορισμών στους Γάλλους τουρίστες με πρώτες στην κορυφή τις Ηνωμένες Πολιτείες, των οποίων το hashtag #USA έχει 12 εκατομμύρια προβολές, ενώ ακολουθεί το #Paris με 11 εκατομμύρια προβολές, η #NYC με 9 εκατομμύρια προβολές και η Ελλάδα με το hashtag #Grèce με 7 εκατομμύρια προβολές. Στη συνέχεια ακολουθούν Ιταλία, Καναδάς, Ταϊλάνδη, Μαλδίβες, Ιαπωνία, Μεξικό…

Το TikTok διεκδικεί μια παγκόσμια κοινότητα με πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες, συμπεριλαμβανομένων 150 εκατομμυρίων στην Ευρώπη. Και το 77% των χρηστών που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν λένε ότι η πλατφόρμα έχει παίξει βασικό ρόλο στην έμπνευση ή την ανακάλυψη ενός προορισμού, με το hashtag #TravelTok να έχει φτάσει πάνω από 9,9 δισεκατομμύρια προβολές. Το TikTok ισχυρίζεται ότι είναι πηγή έμπνευσης για τους ταξιδιώτες, ακόμα κι αν το Instagram συνεχίζει να είναι ο πιο σοβαρός ανταγωνιστής του. Η κοινότητα που υπάρχει στο Tiktok βρίσκει τον επόμενο προορισμό της, εντοπίζει εστιατόρια και τοπικές εμπειρίες που πρέπει να δει, εντοπίζει και ανακαλύπτει τον τύπο τουρισμού που της ταιριάζει καλύτερα, βρίσκει συμβουλές για τη βελτιστοποίηση των εξόδων της και πολλά άλλα. Μοντέρνα θέρετρα ή ανεξερεύνητα σημεία, όλες οι επιθυμίες είναι στο TikTok, και οι επαγγελματίες του τουρισμού βρίσκουν εκεί μια κοινότητα και πελάτες που τους ενδιαφέρει να προσεγγίσουν, τονίζει η ανακοίνωση του Tiktok, αναφέροντας ότι είναι ένας πραγματικός σύμμαχος για τους επαγγελματίες του τουρισμού και του ταξιδιού.

Ποιά είναι τα αγαπημένα hashtags; το #LuxuryTravel, έχει 2,2 δισεκατομμύρια προβολές, και είναι ένα από τα πιο δημοφιλή hashtags στο TikTok, ειδικά στη Γαλλία. Το #FamilyTravel που έχει 907 εκατομμύρια προβολές εμπνέει τους λάτρεις των οικογενειακών ταξιδιών, ενώ το #SoloTravel έχει 4,4 δισεκατομμύρια προβολές.

Τι έκανε η Booking.com

Η Booking.com δημιούργησε στο TikTok έναν επταήμερο διαγωνισμό που ενθάρρυνε τους χρήστες να κλείσουν τις επόμενες διακοπές τους στην πλατφόρμα. Χρησιμοποίησε με έξυπνο τρόπο το viral hashtag #TikTokMadeMeBuyIt – που επιτρέπει στα μέλη να μοιράζονται τις αγαπημένες τους αγορές εμπνευσμένες από την ανακάλυψή τους στο TikTok – και έτσι κυκλοφόρησε το #TikTokMadeMeBookIt. Η κοινότητα του TikTok προσκλήθηκε να χρησιμοποιήσει αυτό το hashtag και να αναφέρει έναν ταξιδιωτικό συνεργάτη για την ευκαιρία να κερδίσει ένα κουπόνι για χρήση στην Booking.com. Για να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, η Booking.com κάλεσε αρκετούς γνωστούς δημιουργούς του TikTok, όπως ο Joe Sugg (@joe_sugg – 1,2 εκατομμύρια συνδρομητές) και η Anastasia Kingsnorth (@anastasiakingsnorth – 1,5 εκατομμύρια συνδρομητές), να οργανώσουν τα ταξίδια τους με την Booking.com. Ο λογαριασμός γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη, προσελκύοντας περίπου 190.000 συνδρομητές τους πρώτους τέσσερις μήνες της δημιουργίας του. Μετά από αυτήν την πρώτη καμπάνια, η Booking.com συνέχισε να δημοσιεύει γενικό αλλά και χιουμοριστικό περιεχόμενο άριστα βαθμονομημένο για το TikTok, σερφάροντας συγκεκριμένα στο #ASMR δημοσιεύοντας βίντεο με χαλαρωτικούς προορισμούς.

Η υπόθεση Parc Astérix

Το Parc Astérix, το δεύτερο μεγαλύτερο λούνα παρκ στη Γαλλία, επέλεξε το TikTok να ηγηθεί μιας καμπάνιας για το Halloween σε συνεργασία με το πρακτορείο συμβούλων μέσων Carat για τον εντοπισμό πιθανών νέων πελατών για το ενημερωτικό δελτίο του. Χρησιμοποιώντας το TikTok Ads Manager, οι ομάδες του Parc Astérix επινόησαν μια έρευνα καλώντας την κοινότητα του TikTok να παράσχει ορισμένες πληροφορίες που τους επιτρέπουν να εντοπίσουν άτομα που ενδιαφέρονται για τις προσφορές του Parc χωρίς να χρειάζεται να φύγουν από την πλατφόρμα. Το βίντεο επικεντρώθηκε στη διασκέδαση και τις συγκινήσεις που περίμεναν τους επισκέπτες στο πάρκο κατά τη διάρκεια της περιόδου του Halloween υπό το σημάδι του τρόμου και πρόσφερε την ευκαιρία να κερδίσουν δωρεάν εισιτήρια για το πάρκο. Έτσι, η καμπάνια επέτρεψε στο Parc Astérix να εντοπίσει 2.600 πιθανούς νέους επισκέπτες.

Η ιστορία του TikTok ξεκίνησε το 2016, όταν η κινεζική εταιρεία ByteDance κυκλοφόρησε μια εφαρμογή με το όνομα A.me που επέτρεπε στους χρήστες να δημιουργούν και να μοιράζονται μικρής διάρκειας βίντεο. Τρεις μήνες αργότερα, μετονομάστηκε σε Douyin (抖音). Το 2017, η ByteDance άρχισε να διευρύνει το Douyin έξω από την Κίνα, υπό το όνομα TikTok.

Πλέον είναι διαθέσιμo σε περισσότερες από 150 διαφορετικές αγορές, με γραφεία στο Πεκίνο, το Λος Άντζελες, τη Μόσχα, τη Μουμπάι της Ινδίας, τη Σεούλ της Νότιας Κορέας και το Τόκιο. Μέχρι αρχές του 2022, η εφαρμογή είχε περίπου 1 δισεκατομμύριο καθημερινούς χρήστες παγκοσμίως.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024