Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΣοβαρές καταγγελίες για `επικινδυνότητα` του πλοίου Paxos Dolphin της ΑΝΕΚ

Σοβαρές καταγγελίες για `επικινδυνότητα` του πλοίου Paxos Dolphin της ΑΝΕΚ

Καταγγελίες για `επικινδυνότητα` του πρόσφατα νεοαποκτηθέντος πλοίου της ΑΝΕΚ, που φέρει την ονομασία `Paxos Dolphin`και μόλις προχθές έλαβε από το ΣAΣ έγκριση για την εκτέλεση δρομολογίων στη γραμμή Καλύμνου – […]

Καταγγελίες για `επικινδυνότητα` του πρόσφατα νεοαποκτηθέντος πλοίου της ΑΝΕΚ, που φέρει την ονομασία `Paxos Dolphin`<...>και μόλις προχθές έλαβε από το ΣAΣ έγκριση για την εκτέλεση δρομολογίων στη γραμμή Καλύμνου – Mαστιχαρίου Kω, ήρθαν χτες στο φως της δημοσιότητας, προκαλώντας ανησυχία και σοβαρή ανασφάλεια στο επιβατικό κοινό.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας `Δημοκρατική`, την ώρα που ο δήμαρχος Καλύμνιων κ. Γιώργος Pούσσος `ενθουσιασμένος` ανακοίνωνε την απόφαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣAΣ), ο πρώην ιδιοκτήτης του σκάφους από το νησί των Παξών, κ. Σπύρος Γραμματικός, απεκάλυπτε στον P/Σ Fm 12 το βεβαρημένο παρελθόν του πλοίου, ισχυριζόμενος ότι είναι όχι απλώς ακατάλληλο, αλλά απολύτως επικίνδυνο για την μεταφορά επιβατών, καθώς έχει υποστεί όσμωση, σε πολύ προχωρημένο στάδιο”. Μάλιστα, το αντίτιμο, που κατέβαλλε η ΑΝΕΚ για την αγορά του συγκεκριμένου πλοίου ανήλθε στα 105.000 ευρώ.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Γραμματικού, “το πλοίο είναι ηλικίας άνω των 23 ετών και το είχε αγοράσει το 1982 ο πατέρας του από κάποιον ιδιώτη και τότε έφερε το όνομα `Tηλέμαχος`”. Ο πατέρας του έκανε εκτεταμένες μετατροπές στο σκάφος, το οποίο `έκοψε` κρατώντας μόνο την καρίνα του, χωρίς την σύνταξη μελέτης από ναυπηγό, ενώ ο ναυπηγός που `επιμελήθηκε` την μετατροπή του ήταν οικογενειακός φίλος και πληρωνόταν απλώς και μόνο για να βάζει υπογραφές στα διάφορα έγγραφα.

Χαρακτηριστικά, μάλιστα, ο κ. Γραμματικός ανέφερε ότι “όταν το έτος 1987 το σκάφος ήταν έτοιμο να βγει στη θάλασσα, ο ναυπηγός έκανε το σταυρό του λέγοντας χαρακτηριστικά πως `αν τα καταφέρει και δεν βουλιάξει, εγώ θα πάω να πνιγώ`”. Τελικά το σκάφος επέπλευσε, αλλά πήγαινε με το πλάι.

Λόγω οικονομικών προβλημάτων του νέου ιδιοκτήτη του, το `Παξός` κατασχέθηκε από την Τράπεζα το έτος 1990. Για 12 ολόκληρα χρόνια, μέχρι το 2002, έμεινε παροπλισμένο και εγκαταλελειμμένο στο λιμάνι των Παξών, οπότε αγοράσθηκε από τον κ. Φαναριώτη, που πρόσφατα το πούλησε στον Δήμο Καλύμνιων. Η αγορά του σκάφους έγινε έναντι 9.000 ευρώ μόνο, αλλά πουλήθηκε στον Δήμο Καλύμνιων έναντι 105.000 ευρώ, γεγονός που ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών στην Κάλυμνο και λόγω της κακής κατάστασης στην οποία βρίσκεται.

Ο κ. Σπύρος Γραμματικός απεκάλυψε ακόμη ότι στα 12 χρόνια εγκατάλειψης του πλοίου, υπέστη όσμωση ο πολυεστέρας και `κόλλησαν` οι μηχανές του. Ο νέος ιδιοκτήτης του, κ. Φαναριώτης, έκανε μια πρόχειρη επισκευή, που όμως δεν έλυσε τα προβλήματα. Απεναντίας, όταν δρομολογήθηκε το 2002 στους Παξούς έμπαζε νερό από παντού, από όπου υπήρχε λάστιχο”.

Τη θέση του κ. Γραμματικού, υποστηρίζουν, τόσο ο αντιδήμαρχος Ρόδου κ. Νίκος Χαραλάμπης, όσο και ο δημοτικός σύμβουλος Καλύμνιων κ. Mανώλης Mακρυλλός, οι οποίοι, ως ναυπηγός και μηχανικός σκαφών αντίστοιχα, τόνισαν ότι το `Paxos Dolphin` πρέπει να ελεγχθεί από ειδικούς με πολλή προσοχή, τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά, αφού αδειάσει και στεγνώσει στο σημείο όπου συγκεντρώνονται τα `σεντινόνερα` για να διαπιστωθεί πόσο έχει προχωρήσει η όσμωση του πολυεστέρα και να αποσαφηνισθεί η καταλληλότητα του σκάφους να εκτελέσει δρομολόγια. Αξιοσημείωτη είναι η δήλωση του κ. Mακρυλλού, στην οποία αναφέρει ότι “μόνο τις αμαρτίες μου θα φόρτωνα σε ένα τέτοιο πλοίο”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024