Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ εταιρική κουλτούρα προσδιορίζει την υιοθέτηση εργαλείων ανεξάρτητων κρατήσεων
Έρευνα του πανεπιστημίου Cranfield και της Amadeus

Η εταιρική κουλτούρα προσδιορίζει την υιοθέτηση εργαλείων ανεξάρτητων κρατήσεων

Εταιρίες συμβουλευτικών υπηρεσιών και οργανισμοί με οριζόντια διοικητική δομή, είναι εκείνες που επιτυγχάνουν τα υψηλότερα επίπεδα υιοθέτησης των εργαλείων ανεξάρτητων κρατήσεων (Self Booking Tools -SBTs). Αυτό είναι το αποτέλεσμανέας παγκόσμιας […]

Εταιρίες συμβουλευτικών υπηρεσιών και οργανισμοί με οριζόντια διοικητική δομή, είναι εκείνες που επιτυγχάνουν τα υψηλότερα επίπεδα υιοθέτησης των εργαλείων ανεξάρτητων κρατήσεων (Self Booking Tools -SBTs). Αυτό είναι το αποτέλεσμα<...>νέας παγκόσμιας έρευνας που διενεργήθηκε από το Business Travel Research Centre του πανεπιστημίου Cranfield για λογαριασμό της Amadeus, της κορυφαίας εταιρίας τεχνολογικών λύσεων για την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία.

Η έρευνα, που διενεργήθηκε σε περισσότερες από 400 εταιρίες παγκοσμίως, εξέτασε τον βαθμό υιοθέτησης των online ταξιδιωτικών εργαλείων διαχείρισης. Η έρευνα επιβεβαίωσε ότι τα εργαλεία ανεξάρτητων κρατήσεων (Self Booking Tools –SBTs) βοηθούν αρκετούς οργανισμούς να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα όταν πραγματοποιούν επαγγελματικά ταξίδια σε ποσοστό 25,6% από τα Travel Management Company (TMC) fees και επιπλέον 9,1% από τις δαπάνες αεροπορικών εισιτηρίων. Παρόλα αυτά, αρκετές εταιρίες δεν απολαμβάνουν όλα τα πλεονεκτήματα των SBT λόγω της μη στήριξης του online εταιρικού περιβάλλοντος από την ανώτερη διοίκηση.

Ο Dr Keith Mason, υπεύθυνος του Business Travel Research Centre του πανεπιστημίου Cranfield είπε: «H αλλαγή της φιλοσοφίας κρατήσεων προς ανεξάρτητες αυτόνομες κρατήσεις, αποτελεί ακόμη ένα μακρύ ταξίδι για πολλούς οργανισμούς παρά τα σημαντικά οφέλη που προκύπτουν από το πρώτο έτος υιοθέτησης της νέας φιλοσοφίας. Το 38% των οργανισμών που συμμετείχαν στην έρευνα δεν έχουν προχωρήσει σε τρόπο διαχείρισης που να προτρέπει την online κράτηση, παρά την δυνητική εξοικονόμηση χρημάτων».

Σε μία προσπάθεια απεικόνισης της εικόνας των διαφόρων κλάδων, τα επίπεδα υιοθέτησης των SBT στις εταιρίες συμβούλων και στις εταιρίες διαχείρισης εμπορευμάτων φθάνουν τα ποσοστά 67% και 65% αντίστοιχα, ενώ οργανισμοί κοινής ωφελείας και γεωργικές εταιρίες έχουν τα χαμηλότερα ποσοστά διείσδυσης με μόλις 10%.

Η εταιρική κουλτούρα των οργανισμών συντελεί σημαντικά στην επιτυχία υιοθέτησης των εργαλείων SBT. Η έρευνα προσδιορίζει τρεις εταιρικούς τομείς που συμπληρώνουν την εικόνα των οργανισμών που έχουν ήδη υιοθετήσει ή σκοπεύουν να υιοθετήσουν τα εργαλεία SBT:


  • εταιρίες με ολική τοποθέτηση προς την υιοθέτηση των εργαλείων SBT – μέσος όρος 81%
  • εταιρίες που βαίνουν με αργούς ρυθμούς προς την υιοθέτηση των εργαλείων SBT – μέσος όρος 45%
  • εταιρίες που δυσκολεύονται να υιοθετήσουν τις εν λόγω διαδικασίες – μέσος όρος 12.3%

Επιπρόσθετα, η έρευνα αποκάλυψε ότι οι εταιρίες που ακολουθούν την νοοτροπία ‘self-service’ στις διαδικασίες τους (όταν π.χ. τα στελέχη διαχειρίζονται συμβόλαια online), έχουν επιτύχει και υψηλότερο ποσοστό υιοθέτησης των εργαλείων ανεξάρτητων κρατήσεων. Η ηλικία αποτελεί επίσης σημαντικό παράγοντα, αφού οι νεότεροι ταξιδιώτες επιθυμούν να κάνουν μόνοι τους τις κρατήσεις τους. Η χρήση των SBT επηρεάζεται θετικά και από την δομή της εταιρίας και το διοικητικό buy-in, καθώς και από την ευρεία επιλογή περιεχομένου, όπου οι χρήστες έχουν στην διάθεσή τους μία ποικιλία επιλογών, συμπεριλαμβανομένων πρόσβαση σε πτήσεις και εισιτήρια αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, ο κ. Jerome Destors, Εμπορικός Διευθυντής του τμήματος Amadeus e-Travel είπε: “Η Amadeus διενέργησε την παγκόσμια αυτή έρευνα με σκοπό την καλύτερη κατανόηση του πως η εταιρική κουλτούρα επηρεάζει το βαθμό υιοθέτησης των εργαλείων SBT. Η έρευνα αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα του συνεχούς ενδιαφέροντος της Amadeus στην παροχή πληροφόρησης, στρατηγικών θέσεων και λύσεων σε επιχειρήσεις και TMC: στις επιχειρήσεις παρέχει πληροφόρηση για το πώς μπορούν να επιτύχουν υψηλότερα επίπεδα υιοθέτησης; για τους TMC συνεργάτες μας, τα αποτελέσματα θα δώσουν την δυνατότητα στην Amadeus να προσφέρει βελτιωμένες και ενσωματωμένες λύσεις τεχνολογίας που θα ενισχύσουν την συνολική τους απόδοση».

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024