Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΟι παράγοντες κερδοφορίας της ταξιδιωτικής αγοράς του μέλλοντος
Διεθνής έρευνα της Amadeus

Οι παράγοντες κερδοφορίας της ταξιδιωτικής αγοράς του μέλλοντος

Μια μεγάλη έρευνα για την ταξιδιωτική βιομηχανία, η The Travel Gold Rush 2020, που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Amadeus, του κορυφαίου τεχνολογικού συνεργάτη της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας δείχνει τους τρόπους με τους οποίους η ταξιδιωτική…

Μια μεγάλη έρευνα για την ταξιδιωτική βιομηχανία, η The Travel Gold Rush 2020, που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Amadeus, του κορυφαίου<...> τεχνολογικού συνεργάτη της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας δείχνει τους τρόπους με τους οποίους η ταξιδιωτική βιομηχανία μπορεί να αντεπεξέλθει καλύτερα στις παγκόσμιες οικονομικές συγκυρίες και να εξασφαλίσει μελλοντική ανάπτυξη και κερδοφορία.

Εστιάζοντας στην κατάργηση των παραδοσιακών κατηγοριών θέσεων καμπίνας των αεροπορικών εταιρειών, την άνοδο των προσωπικών πρακτόρων, την ταξιδιωτική κυριαρχία της Ασίας, την παρακμή της business class και τη σημασία της προσφοράς μιας “συνολικής ταξιδιωτικής εμπειρίας”, η έρευνα παρέχει έναν νέο τρόπο σκέψης και πρωτοποριακά σενάρια για την υποστήριξη του μέλλοντος των ταξιδιών.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Amadeus από την Oxford Economics, μια μεγάλη συμβουλευτική εταιρεία οικονομικών προβλέψεων.

Βασισμένη σε μακροοικονομικές προβλέψεις και εκτεταμένη ροή πληροφόρησης από σημαντικούς ειδικούς της αγοράς από αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικά γραφεία, ομάδες διαμόρφωσης γνώμης και διεθνείς οργανισμούς, η έρευνα παραθέτει λεπτομερώς τις νέες ευκαιρίες εισροής εσόδων, τους παράγοντες που οδηγούν στην κερδοφορία, τα νέα μοντέλα για την παροχή υπηρεσιών και τις αλλαγές στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών που θα επηρεάσουν το μέλλον της βιομηχανίας.

Κύρια ευρήματα της έρευνας

– Η παγκόσμια εικόνα: Η Ασία θα κυριαρχήσει στην ταξιδιωτική δαπάνη μέχρι το 2020: Παρόλο που το 2010 η ανάπτυξη επέστρεψε σε παγκόσμιο επίπεδο, οι ρυθμοί της Ευρώπης παραμένουν χαμηλοί και το μέλλον είναι ακόμη αβέβαιο. Προσβλέποντας μέχρι το 2020, η έρευνα τονίζει ότι η Ασία θα κατέχει μέχρι τότε το ένα τρίτο της ταξιδιωτικής δαπάνης, από το 21% που κατέχει σήμερα, αντιπροσωπεύοντας μια μεγάλη επανευθυγράμμιση στα επόμενα 10 χρόνια.

– Επιλογές ανάπτυξης: η προσφορά της “συνολικής ταξιδιωτικής εμπειρίας” χρειάζεται νέα μοντέλα δράσης
Το κλειδί για την ανάπτυξη και την κερδοφορία στον ταξιδιωτικό τομέα είναι η προσφορά μιας “συνολικής ταξιδιωτικής εμπειρίας”, η οποία μέχρι σήμερα έχει αποδειχθεί απραγματοποίητη. Η έρευνα εξερευνεί τη δυνατότητα οι αεροπορικές εταιρείες να λειτουργήσουν ως εταιρείες μεταφοράς υψηλών ταχυτήτων και επικοινωνίας, οι οποίες θα επιτυγχάνουν την αποστολή τους να ενώσουν τους ανθρώπους είτε μέσω της ενοποίησης σιδηροδρομικών υπηρεσιών υψηλής ταχύτητας ή ακόμη και μέσω βιντεοδιάσκεψης. Η έρευνα προτείνει μια αναβίωση των προσωπικών πρακτόρων, οι οποίοι θα χρησιμοποιούν και θα επωφελούνται από τις νέες τεχνολογίες, ενώ τονίζει την αυξανόμενη ανάγκη για προσωποποιημένες συμβουλές και υποστήριξη, δεδομένου ότι η σύνθεση των ταξιδιωτών αλλάζει και οι ίδιοι αναζητούν πλέον περισσότερες περιπέτειες.

– Μελλοντικές προτιμήσεις: η κατάργηση των παραδοσιακών κατηγοριών θέσης, οι ταξιδιώτες μεγαλύτερης ηλικίας, η αυξανόμενη ζήτηση για προσωπικούς πράκτορες και οι νέοι ταξιδιώτες θα μεταμορφώσουν τα ταξίδια

Μέσα από την ανάδειξη των αλλαγών στις προτιμήσεις και τις ανάγκες των ταξιδιωτών, η έρευνα δείχνει κάποιες από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για τις εταιρείες ταξιδιών στην επόμενη δεκαετία όπως:

  • Την άνοδο των “εικονικών”, προσωποποιημένων κατηγοριών θέσης που πιθανόν θα αντικαταστήσουν τις παραδοσιακές κατηγορίες θέσεων
  • Οι προσωπικοί πράκτορες θα εξελιχθούν σε lifestyle managers καλύπτοντας έτσι τις συνολικές ανάγκες των ταξιδιωτών
  • Οι νέες ευκαιρίες εσόδων θα προκύψουν από τους πλούσιους, μεγαλύτερους σε ηλικία ταξιδιώτες που έχουν συγκεκριμένα ταξιδιωτικά σχέδια
  • Τα επαγγελματικά ταξίδια θα ανακάμψουν αλλά η business class ενδέχεται να παρακμάσει
  • .


Ο κ. Philippe Chereque, EVP του Εμπορικού Τμήματος της Amadeus δήλωσε κατά την επίσημη παρουσίαση της έρευνας: “Είμαστε υποχρεωμένοι να παρακινήσουμε την συζήτηση και την διαπραγμάτευση μέσα στον τομέα ταξιδιών για το πώς αλλάζει ο κόσμος, τι θα απαιτούν από εδώ και στο εξής οι ταξιδιώτες και πως μπορεί να εξελιχθεί η βιομηχανία με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίσει την μελλοντική ανάπτυξη και την κερδοφορία. Σε αυτή την έρευνα εξερευνούμε τα νέα μοντέλα συνεργασίας, το πως μπορεί να αποδοθεί η “συνολική ταξιδιωτική εμπειρία” και εάν το μέλλον για τις αεροπορικές εταιρείες και τα ταξιδιωτικά γραφεία βρίσκεται στην αναδιαμόρφωση των υπηρεσιών που προσφέρουν ή όχι”.

Ο κ. Andrian Cooper, διευθύνων σύμβουλος της Oxford Economics σχολίασε σχετικά: “Εξερευνούμε για πρώτη φορά τα μακρόχρονα διαρθρωτικά θέματα που απέτρεψαν την ταξιδιωτική βιομηχανία να εξασφαλίσει κέρδη και τον τρόπο με τον οποίο τα εμπόδια μπορούν να ξεπεραστούν μέσω του ανοιχτού τρόπου σκέψης σχετικά με το μακροοικονομικό περιβάλλον, τα μελλοντικά επιχειρηματικά μοντέλα και τις νέες προτιμήσεις των ταξιδιωτών”.

Η έρευνα The Travel Gold Rush 2020 είναι μέρος του Amadeus Traveller Series, μιας παγκόσμιας πρωτοβουλίας σχεδιασμένη να παρακινήσει τον νέο τρόπο σκέψης και την πρωτοπορία στον ταξιδιωτικό τομέα.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024