Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςTourism Intelligence: 4η παγκοσμίως παραγωγός χώρα ταξιδιών η Αγγλία

Tourism Intelligence: 4η παγκοσμίως παραγωγός χώρα ταξιδιών η Αγγλία

Τέταρτη χώρα η Αγγλία σε παραγωγή ταξιδιών σε διεθνές επίπεδο μετά τις ΗΠΑ, την Γερμανία, και την Ιαπωνία σύμφωνα με την έρευνα του Tourism Intelligence International με θέμα ‘How the […]

Τέταρτη χώρα η Αγγλία σε παραγωγή ταξιδιών σε διεθνές επίπεδο μετά τις ΗΠΑ, την Γερμανία, και την Ιαπωνία σύμφωνα<...> με την έρευνα του Tourism Intelligence<.> International με θέμα 'How the British Will Travel in 2005' που παρουσιάστηκε από την γενική του διευθύντρια Δρα. Auliana Poon<.> στην WTM 2000. Όπως προκύπτει από την έρευνα, το 1999 πραγματοποιήθηκαν από την Αγγλία 55 εκατομμύρια ταξίδια και ξοδεύθηκαν 35 δισ. δολάρια Αμερικής.

Οι τάσεις δείχνουν ότι η Αγγλία παρουσιάζει το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης ζήτησης κρουαζιερών. Στους Άγγλους αρέσουν πολύ τα ταξίδια και μάλιστα τα ταξίδια σε ξένες χώρες και σε περιοχές που δεν έχουν πολύ εξερευνηθεί. Επίσης, τους αρέσουν οι διακοπές στον ήλιο και την θάλασσα. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε ο κόμβος expedia ένας Άγγλος είναι 12 φορές πιο χαρούμενος από το γεγονός ότι θα πάει διακοπές από ότι όταν πιάνει μια νέα δουλειά.

Στους Άγγλους επίσης, αρέσουν οι κοντινοί προορισμοί και οι επισκέψεις διαφόρων πόλεων κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου. Αυτή είναι μια τάση που όλο και μεγαλώνει. Τα θέρετρα που προσφέρουν all-inclusive είναι πολύ δημοφιλή για τους Άγγλους τουρίστες.

Η Ελλάδα για το 1998 ήταν στην 4η θέση στην κατάταξη με τους αγαπημένους προορισμούς των Άγγλων τουριστών. Πρώτη ήταν η Ισπανία με ποσοστό 28%, δεύτερη η Γαλλία με ποσοστό 26%, τρίτη η Ιρλανδία με ποσοστό 9% και στην τέταρτη και πέμπτη θέση η Ελλάδα με την Ιταλία με ποσοστό 5%. Τα ποσοστά αφορούν το σύνολο των Άγγλων τουριστών που ταξίδεψαν στο εξωτερικό για όλο το χρονικό διάστημα του 1998.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι παραπάνω χώρες θα μείνουν σε υψηλές θέσεις στις ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Άγγλων τουριστών και τα επόμενα χρόνια. Επίσης, ο ρόλος των tour operators είναι πολύ σπουδαίος στην αγγλική τουριστική αγορά, τόσο για τους κοντινούς προορισμούς όσο και για τους μακρινούς.

Ένα ακόμα στοιχείο που αποκαλύπτει η έρευνα είναι ότι το 2005 εκτιμάται ότι το 45% των κρατήσεων διακοπών των Άγγλων τουριστών θα γίνεται μέσω του Internet. Η αμφίδρομη τηλεόραση θα έχει ποσοστό επί των κρατήσεων 23%, οι τουριστικοί πράκτορες των κεντρικών δρόμων θα έχουν 15%, το τηλέφωνο 12% και το σύστημα WAP μόλις 2%.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024