Σύμφωνα με την ερώτηση που κατέθεσε η βουλευτής της Κέρκυρας, υπεύθυνη για θέματα Τουρισμού του ΠΑΣΟΚ, κα Aντζελα Γκερέκου, πρόσφατα ανακοινώθηκε η έκτακτη αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης για το έτος 2009 κατά 50%. Βεβαίως, δεν δόθηκε καμιά εξήγηση ποτέ και από ποιο κονδύλιο θα καλυφθεί η σχετική αναγγελία, αφού δεν προβλέφθηκε κανένα…
Σύμφωνα με την ερώτηση που κατέθεσε η βουλευτής της Κέρκυρας, υπεύθυνη για θέματα Τουρισμού του ΠΑΣΟΚ, κα Aντζελα Γκερέκου, πρόσφατα<...> ανακοινώθηκε η έκτακτη αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης για το έτος 2009 κατά 50%. Βεβαίως, δεν δόθηκε καμιά εξήγηση ποτέ και από ποιο κονδύλιο θα καλυφθεί η σχετική αναγγελία, αφού δεν προβλέφθηκε κανένα σχετικό κονδύλιο στον προϋπολογισμό.
“Αντίθετα σε δημοσιεύματα στον Τύπο, αναφέρεται ότι ο ΕΟΤ δεν μπορεί να αντεπεξέλθει σε πληρωμές και εξόφληση δραστηριοτήτων και κάλυψη δαπανών περιπτέρων σε εκθέσεις του εξωτερικού. Ωστόσο, οι περισσότερες εκτιμήσεις σε διεθνές επίπεδο, θέλουν το 2009 να αποτελεί δύσκολη έως και κρίσιμη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό.
Κατόπιν τούτων,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός
1. Ποιες ήταν οι ακριβείς συνολικές δαπάνες για το έτος 2008 και 2007, τόσο για τη διαφήμιση, όσο και για τις εκθέσεις εξωτερικού;
2. Ποια ποσά έχουν αποπληρωθεί από αυτές τις δαπάνες και ποια είναι τα υπόλοιπα που οφείλει ο ΕΟΤ και το Υπουργείο για τα έτη 2006,2007,2008;
3. Πότε θα δοθεί και πως έχει σχεδιασθεί να υλοποιηθεί η εξαγγελθείσα αύξηση του 50% για τη διαφήμιση του 2009;
4. Ποια ποσά διετέθησαν εκτός διαδικασίας διαγωνισμών για τη διαφήμιση το 2008;”.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.