Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΣυνεργασία MTCO και Travel Media Applications για την προώθηση των προορισμών του Mekong
Στρατηγική συνεργασία

Συνεργασία MTCO και Travel Media Applications για την προώθηση των προορισμών του Mekong

Στις 2 Σεπτεμβρίου o Οργανισμός Τουρισμού του Mekong (MTCO) διοργάνωσε σε συνεργασία με την Travel Media Applications (ΤΜΑ) workshop στη Μπανγκόγκ για την ανακοίνωση της δημιουργίας μίας σειράς εργαλείων για την προώθηση και πώληση των προορισμών της ευρύτερης περιοχής του ποταμού Mekong.

Σε ειδική εκδήλωση στις 2 Σεπτεμβρίου ο εκτελεστικός διευθυντής του Οργανισμού Τουρισμού του Mekong (MTCO), κ. Mason Florence, και ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Travel Media Applications, κ. Θεόδωρος Κουμέλης, παρουσίασαν επίσημα τη νέα στρατηγική τους συνεργασία, που θα παρέχει εργαλεία στα ταξιδιωτικά γραφεία για την καλύτερη και πιο αποτελεσματική πώληση των προορισμών του Mekong. Η συνάντηση ήταν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού της Ταϊλάνδης και πραγματοποιήθηκε στο Mercure Hotel Siam.

“Θα παρέχουμε στα ταξιδιωτικά γραφεία κατ’αρχάς ένα online εγχειρίδιο για πωλήσεις καθώς και webinars, εκπαιδευτικά σεμινάρια και B2B workshops”, ανέφερε ο κ. Florence, μπροστά σε 30 συμμετέχοντες. Μεταξύ τους υπήρχαν ταξιδιωτικά γραφεία, ξενοδοχεία, Τύπος, αρχές και ενώσεις, καθώς και η Ασιατική Τράπεζα Ανάπτυξης (ADB), το Υπουργείο Τουρισμού της Ταϊλάνδης, εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου της ASEAN στην Ταϊλάνδη και η Ένωση Τουριστικών Γραφείων του Ειρηνικού-Ασίας (PATA).

“Χαιρόμαστε που δημιουργούμε συνεργασίες μεταξύ του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για την προώθηση της περιοχής. Πρόκειται για μία συμφωνία με αμοιβαία ωφέλη και αυτό το online εγχειρίδιο πωλήσεων είναι η αρχική πρωτοβουλία. Θα ακολουθήσουν πολλά περισσότερα”, πρόσθεσε ο κ. Florence.

“Υπάρχει πραγματική ανάγκη που εκφράζεται από τα ταξιδιωτικά γραφεία και τους επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας, για ένα κατανοητό εγχειρίδιο πωλήσεων με πληροφορίες για τις έξι χώρες του Mekong, τις ταξιδιωτικές διαδικασίες, τις αεροπορικές συνδέσεις τη διαθεσιμότητα σε κλίνες και αρκετά άλλα. Είμαστε ευτυχείς που είμαστε μέρος αυτού του έργου που θα επιτρέψει στα ταξιδιωτικά γραφεία ανά τον κόσμο να λάβουν πληροφορίες για τις πιο εντυπωσιακές και πιο υποσχόμενες τουριστικές περιοχές”, δήλωσε ο κ. Κουμέλης της ΤΜΑ.

Ο  τίτλος του online manual πωλήσεων θα είναι “Πώς να πουλήσετε τον Mekong – Έξι Κράτη, Ένας Ποταμός” και δεν αναφέρεται απλά στα τουριστικά προϊόντα, αλλά δίνει έμφαση και στις πρωτοβουλίες για αειφόρο τουρισμό, κοινωνική υπευθυνότητα, πολιτιστική ταυτότητα, καθώς και στις θεματικές διαδρομές.

“Επιδιώκουμε τη βιωσιμότητα των προορισμών της ευρύτερης περιοχής του Mekong καθώς και των θεματικών διαδρομών. Ο Mekong είναι ένας ξεχωριστός προορισμός στην Ασία, ένα είδος τελευταίου συνόρου του τουρισμού. Πλεονεκτήματά του είναι η αυθεντικότητα και το καλωσόρισμα των διαφόρων εθνοτήτων και των πληθυσμών των έξι κρατών που συνορεύουν με αυτόν. Θέλουμε οι ταξιδιωτικοί πράκτορες να λάβουν υπόψη τους τους προορισμούς που προσφέρουν τις βέλτιστες πρακτικές όσον αφορά στον υπεύθυνο κοινωνικά τουρισμό και στην αειφορία. Επιδιώκουμε, επίσης, την προώθηση του προορισμού στη διεθνή τουριστική βιομηχανία. Το online εγχειρίδιο πωλήσεων θα είναι το τέλειο εργαλείο για την ευαισθητοποίηση των επαγγελματιών του τουρισμού“, εξήγησε ο κ. Florence.

Το Online Εγχειρίδιο Πωλήσεων του Mekong θα είναι διαθέσιμο χωρίς κόστος στο δικτυακό τόπο του MTCO σε μορφή PDF και στο TravelDailyNews Asia-Pacific. Σε μια πρώτη φάση, η TMA θα παρέχει το περιεχόμενο, με πορτρέτα προορισμού, αλλά και τεχνικές πληροφορίες (πρόσβαση, πτήσεις, visa, κ.λπ.), καθώς και άρθρα με πληροφορίες από επιλεγμένα ταξιδιωτικά γραφεία που πωλούν τον προορισμό. Το εγχειρίδιο θα ενημερώνεται μία φορά το χρόνο.

Κάθε χώρα θα έχει την ευκαιρία να αναδείξει τα μοναδικά χαρακτηριστικά της, ιδέες για τουριστικά προϊόντα, τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες του προορισμού από την πλευρά του πωλητή, καθώς και όλα τα σημαντικά στοιχεία, όπως συνεδριακές εγκαταστάσεις, μεταφορές, εποχικότητα και κλίμα, επαφές, αλλά και φεστιβάλ και εκδηλώσεις, στατιστικά, γαστρονομία ή διαθέσιμο προωθητικό υλικό πωλήσεων.

Σε μια δεύτερη και τρίτη φάση, θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια, webinars, θα εκδοθεί σε εντυπη μορφή το εγχειρίδιο πωλήσεων για να διανεμηθεί σε εκθέσεις αλλά και σε ταξίδια εξοικείωσης ενώ στο πρόγραμμα είναι στην τελευταία φάση του έργου να δίνονται και πιστοποιητικά ως “Mekong Specialist”. Το online εγχειρίδιο πωλήσεων θα είναι διαθέσιμο πριν από το τέλος του έτους.

Η παρουσίαση του έργου έχαιρε ενθουσιώδους υποστήριξης από τους συμμετέχοντες στην παρουσίαση και όλοι συμφώνησαν ότι το Εγχειρίδιο Πωλήσεων θα προσφέρει επιτέλους στους επαγγελματίες μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών, η οποία θα μπορούσε να αποτελέσει σημείο αναφοράς για ολόκληρο τον κλάδο.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024