Αισθητά μειωμένη παρουσιάζεται μέχρι στιγμής η τουριστική κίνηση της Κρήτης, αφού τα ποσοστά της έπεσαν έως και 40%, σε σχέση με πέρσι, αν και οι εκπτώσεις που γίνονται από τους πράκτορες για την προσέλκυση τουριστών είναι αρκετά καλές…
Αισθητά μειωμένη παρουσιάζεται μέχρι στιγμής η τουριστική κίνηση της Κρήτης, αφού τα ποσοστά της έπεσαν έως και 40%,<...>σε σχέση με πέρσι, αν και οι εκπτώσεις που γίνονται από τους πράκτορες για την προσέλκυση τουριστών είναι αρκετά καλές.
Όπως μάλιστα ανέφερε ο διευθυντής της TUI στην Κρήτη, κ. Σπαθιάς, στην τοπική εφημερίδα `Πατρίς`, “οι παραδοσιακοί πελάτες της Κρήτης, οι Γερμανοί, είναι φέτος πολύ λιγότεροι στο νησί, αφού έχουν προτιμήσει φθηνότερους προορισμούς, όπως είναι η Τουρκία, η Βουλγαρία και η Κροατία“. Ενώ, υπογράμμισε ότι “πουλάμε σε μειωμένες τιμές από 7% – 20%“.
Τέλος, ο κ. Σπαθιάς ανέφερε ότι “δυστυχώς η πτωτική τάση στην κίνηση θα συνεχιστεί το Μάιο και τον Ιούνιο, που θα συνεχιστούν οι προσφορές, ενώ θα υπάρξει αναθέρμανση τον Ιούλιο και τον Αύγουστο“.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.