Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΕρωτήματα για τη διαχείριση των κονδυλίων το 2007-2008
Διαφημιστική δαπάνη του ΕΟΤ

Ερωτήματα για τη διαχείριση των κονδυλίων το 2007-2008

Ερώτηση προς τον υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κατέθεσε η βουλευτής Κέρκυρας και πολιτική εκπρόσωπος θεμάτων τουρισμού του ΠΑΣΟΚ κα `Αντζελα Γκερέκου, σχετικά με την κατανομή των κονδυλίων της διαφημιστικής δαπάνης του ΕΟΤ

Ερώτηση προς τον υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κατέθεσε η βουλευτής Κέρκυρας και πολιτική εκπρόσωπος<...> θεμάτων τουρισμού του ΠΑΣΟΚ κα `Αντζελα Γκερέκου, σχετικά με την κατανομή των κονδυλίων της διαφημιστικής δαπάνης του ΕΟΤ στο εξωτερικό για το διάστημα 2007 – 2008. Ολόκληρο το κείμενο της ερώτησης της κας Γκερέκου έχει ως εξής:

Με σειρά ερωτήσεών μας, έχουμε ζητήσει αναλυτικά στοιχεία και κατάθεση εγγράφων και αποφάσεων ΕΟΤ, σχετικά με τη διαφημιστική δαπάνη στο εξωτερικό για την περίοδο 2007-2008. Επανερχόμαστε στο συγκεκριμένο αίτημά μας δεδομένου ότι μέχρι στιγμής, δεν μας έχει δοθεί κανένα σχεδιασμός, κανένα Media Plan, κανένα έγγραφο αποφάσεων Δ.Σ. ΕΟΤ, ούτε τυχόν υπουργικές σας αποφάσεις, σχετικές με τις διαφημιστικές ενέργειες στο εξωτερικό. Ειδικά για το έτος 2008, και αναφερόμαστε στην απάντηση σας με Α.Π.268/2008, οι έκτακτες διαφημιστικές δαπάνες του έτους μέχρι εκείνη την στιγμή, είχαν ανέλθει στο πόσο 32.213.972 ευρώ ενώ οι τακτικές αναφέρονται μηδενικές και χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις -και δημιουργείται έτσι η εντύπωση, ότι τα ποσά αυτά διατέθηκαν εκτάκτως και άνευ σχεδίου, διαγωνισμών κ.λπ.

Κατόπιν τούτων,

Ερωτάται ο κ. υπουργός

1. Βάσει ποιου σχεδιασμού, ποιων διαγωνισμών και αποφάσεων του ΕΟΤ και του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, έγιναν οι σχετικές αναθέσεις και διατέθηκε α) το πόσον των 32.213.972 Ευρώ για το 2008 και β) το πόσον των 70.397.315 Ευρώ για τις διαφημιστικές δαπάνες 2007-2008, ως αναφέρεται στην απάντηση σας, στη σχετική δική μας Ερώτηση; (ΑΙΤΗΜΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ Αποφάσεων του Δ.Σ. ΕΟΤ και των εγκριτικών αποφάσεων του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης).

2. Τελικά, σε ποιο πόσο ανήλθαν οι έκτακτες διαφημιστικές δαπάνες του 2008 και γιατί οι τακτικές, αναφέρονται ως μηδενικές;

3. Ποια σχέση έχουν οι έκτακτες διαφημιστικές δαπάνες 32.213.972. ευρώ, με το Σχέδιο Στρατηγικής, (Marketing Plan), που έχε καταθέσει ο Σύμβουλος, και τι προέβλεπε η σχετική μελέτη; Αφορούν οι ενέργειες αυτές, απρογραμμάτιστες και εκτός Σχεδίου ενέργειες; (Αίτημα Κατάθεσης, για πολλαπλή φορά, της σχετικής μελέτης που κόστισε πλέον των 2.000.000 ευρώ, καθώς και των σχετικών Υπουργικών Αποφάσεων για την έγκρισή της).

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024