Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΟ Ψωμιάδης ζητά την βοήθεια του Πρωθυπουργού για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης

Ο Ψωμιάδης ζητά την βοήθεια του Πρωθυπουργού για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης

Εισήγηση – πρόταση προς τον Πρωθυπουργό κ. Κώστα Καραμανλή απέστειλε με επιστολή του ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης με θέμα την στήριξη της μεγάλης προσπάθειας της Νομαρχίας, σε συνεργασία […]

Εισήγηση – πρόταση προς τον Πρωθυπουργό κ. Κώστα Καραμανλή απέστειλε με επιστολή του ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης<...> κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης με θέμα την στήριξη της μεγάλης προσπάθειας της Νομαρχίας, σε συνεργασία με τους φορείς, για την τουριστική προβολή της πόλης και του Νομού Θεσσαλονίκης. Η ίδια επιστολή κοινοποιήθηκε και στον αρμόδιο υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο.

Ειδικότερα στην επιστολή του ο κ. Ψωμιάδης αναφέρει ότι “η πόλη και ο Νομός Θεσσαλονίκης, μέχρι τώρα, βρίσκονται εκτός των διεθνών τουριστικών αγορών. Ουσιαστικά, ο τουρισμός της Θεσσαλονίκης στηρίζεται στις επισκέψεις των Ελλήνων, οι οποίες κατά το πλείστον συνδέονται με επαγγελματικούς λόγους ή με τη συμμετοχή σε συνέδρια και εκθέσεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία των ξενοδόχων μας, ο εσωτερικός τουρισμός αντιπροσωπεύει το 70% των αφίξεων και μόνο το 30% είναι αλλοδαποί.

“Γι` αυτό το γεγονός”, συνέχισε ο κ. Ψωμιάδης “ασφαλώς ευθύνεται και η υποτονική έως ανύπαρκτη τουριστική προβολή του Νομού μας και ιδιαίτερα της πόλης της Θεσσαλονίκης, που αποτελεί το ισχυρό του πλεονέκτημα. Σας αναφέρω χαρακτηριστικά, ότι η πόλη της Θεσσαλονίκης ουδέποτε μέχρι τώρα περιελήφθη σε προγράμματα τουρισμού πόλεων, ούτε έχει προβληθεί στους σχετικούς ειδικούς οδηγούς και sites”.

Ακόμα, πρόσθεσε ότι “με δεδομένη την ένταση του ανταγωνισμού μεταξύ των τουριστικών προορισμών στη Μεσόγειο, αλλά και σε όλη την Ευρώπη, οι οποίοι έχουν σχεδιάσει και προωθούν με δυναμισμό, μεθοδικότητα και συγκεκριμένες στρατηγικές την προβολή τους, η Νομαρχία Θεσσαλονίκης ανέλαβε την πρωτοβουλία, σε συνεργασία με τους τουριστικούς φορείς, να ενεργοποιήσει δυναμικά τη Νομαρχιακή Επιτροπή Τουριστικής Προβολής, η οποία έχει σχεδιάσει συγκεκριμένο πρόγραμμα προβολής και δημοσίων σχέσεων”.

Στη συνέχεια τόνισε ότι “με δεδομένο ότι το ισχυρό σημείο της περιοχής είναι η πόλη της Θεσσαλονίκης, το επιχειρησιακό σχέδιο θα επικεντρωθεί στο τουριστικό προϊόν Θεσσαλονίκη -city breaks και γύρω από αυτό θα “κτισθεί” το πρόγραμμα προβολής και προώθησης του συνόλου του Νομού. Προς την κατεύθυνση αυτή, η Νομαρχία προκήρυξε ήδη ανοιχτό διαγωνισμό για τη δημιουργία του λογότυπου και του σλόγκαν της τουριστικής Θεσσαλονίκης”.

Τέλος, ο κ. Ψωμιάδης δήλωσε ότι “επεξεργαζόμαστε, επίσης, την έκδοση θεματικών εντύπων για τη Θεσσαλονίκη, ενώ θα συμμετάσχουμε για πρώτη φορά σε διεθνείς εκθέσεις. Σε όλη αυτήν την προσπάθεια μετέχουν οι τουριστικοί φορείς του Νομού, ώστε να διαμορφωθούν ειδικά πακέτα ολιγοήμερης και πολυήμερης διαμονής, τα οποία θα προωθηθούν στις ξένες αγορές, μέσω συγκεκριμένων δράσεων μάρκετινγκ, που εισηγείται μελέτη, που αναθέσαμε”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024