Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΠρόβλημα σε ιταλικά κρουαζιερόπλοια δημιουργεί το λιμάνι του Ηρακλείου

Πρόβλημα σε ιταλικά κρουαζιερόπλοια δημιουργεί το λιμάνι του Ηρακλείου

Παρά το γεγονός ότι υπήρξε διαβεβαίωση ότι το βύθισμα συγκεκριμένης προβλήτας του λιμανιού του Ηρακλείου επαρκεί για μεγάλα κρουαζιερόπλοια εταιρίας Ιταλικών συμφερόντων, η μέτρηση έδειξε ότι το λιμάνι είναι πιο […]

Παρά το γεγονός ότι υπήρξε διαβεβαίωση ότι το βύθισμα συγκεκριμένης προβλήτας του λιμανιού του Ηρακλείου επαρκεί για μεγάλα κρουαζιερόπλοια<...> εταιρίας Ιταλικών συμφερόντων, η μέτρηση έδειξε ότι το λιμάνι είναι πιο ρηχό με αποτέλεσμα να κινδυνεύει η συμφωνία διέλευσης των κρουαζιεροπλοίων από το Ηράκλειο και η πόλη να χάσει δεκάδες χιλιάδες τουρίστες.

Με μια επιστολή-καταπέλτη προς τον υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Δημ. Αβραμόπουλο και τη διοίκηση του ΟΛΗ, ο πράκτορας της εταιρίας στο Ηράκλειο προειδοποιεί ότι η εταιρεία ενδέχεται να απορρίψει την πόλη ως σταθμό των πλοίων της, γεγονός που θα προκαλέσει δυσάρεστες συνέπειες τόσο στο λιμάνι όσο και στον τουρισμό.

Ο ίδιος όπως εξηγεί, είχε ζητήσει από το δ/ντή των Τεχνικών Υπηρεσιών του ΟΛΗ κ. Λιόκαλο, στοιχεία σχετικά με τα βυθίσματα της ανατολικής πλευράς της προβλήτας 2, προκειμένου να διαπιστώσει εάν υπάρχει δυνατότητα να προσδέσουν εκεί κρουαζιερόπλοια μεγάλου εκτοπίσματος, ώστε να έχει τη δυνατότητα να κλείσει συμφωνία με την ιταλικών συμφερόντων εταιρεία Costa Crociere spa, με την οποία διαπραγματευόταν. Ο Λιόκαλος έδωσε βύθισμα 9 μ. για όλη την προβλήτα, γεγονός που εξυπηρετούσε τα πλοία της εταιρείας που είχαν βύθισμα 8,30 μ. Όπως τονίζουν δημοσιεύματα η προβλήτα 2 μετά από εκτεταμένες φθορές που είχε υποστεί το Νοέμβριο του 2003 και είχε προκαλέσει την παρέμβαση του εισαγγελέα, ανακατασκευάσθηκε και παραδόθηκε προς χρήση με βύθισμα 9 μέτρα.

Την παραμονή του πρώτου από τα αρχικά 10 προγραμματισμένα δρομολόγια (14-1-2005) μετρήθηκαν όμως τα βυθίσματα από τον πράκτορα και βρέθηκαν σε κάποια σημεία βάθη 7,90 μ., γεγονός που επιβεβαιώθηκε την επόμενη μέρα και από τον κ. Λιόκαλο. Αποτέλεσμα αυτού ήταν το πλοίο να μεταφερθεί στο βορειοανατολικό τμήμα της προβλήτας, που χρησιμοποιείται για εμπορικά πλοία με αποτέλεσμα να έχουμε μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών λόγω μη ύπαρξης μεταφορικού μέσου αλλά και παράπονα για την εκεί καθαριότητα. Οι Ιταλοί έχουν προγραμματίσει εκτός των 10 ταξιδιών του Costa Marina και την εβδομαδιαία προσέγγιση πλοίου από τον Ιούνιο έως το Νοέμβριο με 3.500 περίπου τουρίστες, καθώς και ένα πλοίο που θα αλλάζει κρουαζιέρα μια φορά την εβδομάδα στο Ηράκλειο στα πρότυπα του γνωστού πλοίου AIDA. Μετά όμως από την αναγκαστική απομάκρυνση των πλοίων από τον επιβατικό σταθμό και την προβλήτα 2, η εταιρεία επανεξετάζει τη συμφωνία της με τον τουριστικό πράκτορα Μαρκετάκη, ο οποίος έχει αποστείλει επιστολή διαμαρτυρίας στον ΟΛΗ και το ΚΛΗ αλλά και στον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024