Το 83% των περισσότερων από 69.000 πτήσεων αφίχθησαν στην ώρα τους (η μείωση του ποσοστού οφείλεται κατά την εταιρεία σε καιρικέ συνθήκες και καθυστερήσεις των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας).
Η Ryanair ανακοίνωσε σήμερα τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Ιουλίου. Πιο συγκεκριμένα:
- Το 83% των περισσότερων από 69.000 πτήσεων αφίχθησαν στην ώρα τους (μείωση λόγω καιρού και καθυστερήσεων των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας)
- Κάθε 1.000 επιβάτες αντιστοίχισαν σε 2 παράπονα
- Κάθε 1.000 επιβάτες αντιστοίχισαν σε λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.
Ιούλιος |
2016 |
2017 |
Πτήσεις στην ώρα τους |
85% |
83% |
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες |
1.61 |
2.06 |
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες |
0.60 |
0.66 |
Παράπονα που απαντήθηκαν εντός 7 ημερών |
99% |
99% |
Ο Robin Kiely, υπεύθυνος Επικοινωνίας της Ryanair, δήλωσε: “H Ryanair σημείωσε ρεκόρ επιβατικής κίνησης τον Ιούλιο, μεταφέροντας 12.6 εκατομμύρια πελάτες. Με το 83% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, τον Ιούλιο γίναμε η πρώτη αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη που μετέφερε 1 δισεκατομμύριο επιβάτες από το 1985. Μέσω του προγράμματος ‘Always Getting Bette’, θα προσφέρουμε ακόμα περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη”.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.