Αρκετά βελτιωμένοι παρουσιάστηκαν οι αριθμοί πληρότητας της Lufthansa στο διάστημα των εννέα πρώτων μηνών του 2004, καθώς το Lufthansa Group κατάφερε να αυξήσει τον όγκο επιβατών και φορτίου, καθώς και […]
Αρκετά βελτιωμένοι παρουσιάστηκαν οι αριθμοί πληρότητας της Lufthansa στο διάστημα των εννέα πρώτων μηνών του 2004, καθώς το Lufthansa Group κατάφερε<...> να αυξήσει τον όγκο επιβατών και φορτίου, καθώς και την εκμετάλλευση της προσφοράς θέσεων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Ο αριθμός των επιβατών που μεταφέρθηκαν αυξήθηκε κατά 12.7%, αγγίζοντας τα 38,6 εκατ. Η αύξηση της διαθεσιμότητας θέσεων του 14,3% συνοδεύτηκε από την ανάπτυξη στις πωλήσεις, οι οποίες σκαρφάλωσαν προς τα πάνω κατά 16,1%. Σαν αποτέλεσμα, η εκμετάλλευση θέσεων αυξήθηκε κατά 1,2 ποσοστιαίες μονάδες, σημειώνοντας ποσοστό της τάξης του 74,3%.
Στα πρώτα τρία τρίμηνα του 2004, η Lufthansa Cargo μετέφερε γύρω στους 1.3 εκατ. τόνους φορτίου και ταχυδρομείου, παρουσιάζοντας δηλαδή αύξηση 11%, σχετικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2003. Οι παράγοντες βάρους φορτίου αυξήθηκαν επίσης σημαντικά κατά 2,1% από πέρσι και έφτασαν στο 66,2%. Τέλος, το Lufthansa Group αύξησε το συνολικό αριθμό πληρότητας (επιβάτες και φορτία) κατά 1,7%, πετυχαίνοντας το ποσοστό του 70,9%.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.