Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΗ ABTA προειδοποιεί τους πελάτες της Ολλανδικής Vbird που χρεοκόπησε

Η ABTA προειδοποιεί τους πελάτες της Ολλανδικής Vbird που χρεοκόπησε

Η Ένωση των τουριστικών πρακτόρων της Μεγ. Βρετανίας, Association of British Travel Agents (ABTA) εξέδωσε ανακοίνωση, για όσους πελάτες είχαν κάνει κράτηση με την Ολλανδική αεροπορική εταιρία Vbird, η οποία χρεοκόπησε, αφήνοντας πολλούς πελάτες της στο έλεος τους…

Η Ένωση των τουριστικών πρακτόρων της Μεγ. Βρετανίας, Association of British Travel Agents (ABTA) εξέδωσε ανακοίνωση, για όσους πελάτες είχαν κάνει<...> κράτηση με την Ολλανδική αεροπορική εταιρία Vbird, η οποία χρεοκόπησε, αφήνοντας πολλούς πελάτες της στο έλεος τους.

Η αναβολή των πτήσεων και η επακόλουθη χρεοκοπία της εταιρίας είχε ως αποτέλεσμα εκατοντάδες επιβάτες, πολλοί από τους οποίους ήταν και Βρετανοί, να μείνουν χωρίς εισιτήριο και να αναγκαστούν να αναζητήσουν εναλλακτικά εισιτήρια, προκειμένου να επιστρέψουν στη Βρετανία.

Όσον αφορά στους υπόλοιπους πελάτες της εταιρίας, που έχουν κάνει κάποια κράτηση για μελλοντική πτήση, θεωρείται σχεδόν απίθανο να τους επιστραφούν τα χρήματα από την εταιρία, εκτός και αν έχουν κάνει κράτηση μέσω κάποιας Βρετανικής πιστωτικής κάρτας και έχουν πληρώσει περισσότερα από 100 δολάρια, ή αν έχουν κάνει κράτηση στα πλαίσια κάποιου ταξιδιωτικού πακέτου.

Η ABTA, δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στο γεγονός, καθώς περίπου άλλες δέκα αεροπορικές εταιρίες έχουν δηλώσει χρεοκοπία στα τελευταία δέκα χρόνια, με αποτέλεσμα πολλοί επιβάτες, που έχουν κάνει κράτηση απευθείας μέσω της εταιρίας, να μένουν εκτεθειμένοι και χωρίς εισιτήρια.

Παρόλα αυτά, η ABTA επισημαίνει ότι όλοι οι “tour operators” και οι εγγυητές της ATOL είναι υποχρεωμένοι να προστατεύουν τους πελάτες τους, όταν καταρρέει οικονομικά μία αεροπορική εταιρία. Από το 1999 έχουν δηλώσει χρεοκοπία οι ακόλουθες εταιρίες: Debonair, Ansett, Gill, Swissair, Sabena, Jet-Green, Duo, Air Planet, SkyNet και Now.

Ο διευθυντής της ABTA κ. Ian Reynolds δήλωσε ότι “η πρόσφατη χρεοκοπία της εταιρίας Vbird αποτελεί άλλο ένα παράδειγμα για το πόσο ευπρόσβλητοι είναι οι επιβάτες, που κάνουν κρατήσεις απευθείας μέσω της εταιρίας.

Και σημείωσε ότι “αν ο επιβάτης είχε κάνει κράτηση σε πτήση της Vbird μέσω ενός πράκτορα της ABTA ή μέσω μιας εταιρίας, που παρείχε τις εγγυήσεις της ATOL, θα είχε επιστρέψει κανονικά σπίτι του, αλλά δυστυχώς πολλοί από τους επιβάτες της Vbird, είχαν κάνει κράτηση μόνοι τους, με αποτέλεσμα να αναγκαστούν να αναζητήσουν τελευταία στιγμή ένα νέο και πολύ πιο ακριβό εισιτήριο, προκειμένου να επιστρέψουν σπίτι τους”.

Η ABTA εκτιμά ότι από το 1997 το 98% των πτήσεων για διακοπές είναι οικονομικά προστατευμένες, αλλά αυτό το ποσοστό το 2003 έπεσε στο 70%, αφήνοντας περίπου 12 εκατ. επιβάτες απροστάτευτους στο ενδεχόμενο οικονομικής κατάρρευσης της αεροπορικής εταιρίας τους.

Παρόλα αυτά η ABTA, ελπίζει η Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας (Civil Aviation Authority) να διευρύνει την οικονομική προστασία, που παρέχει, σε όλους τους επιβάτες των προγραμματισμένων πτήσεων, χωρίς διακρίσεις. Η Κυβέρνηση από την πλευρά της σχεδιάζει να λάβει νέα μέτρα, ώστε να αντιμετωπίζονται παρόμοιες καταστάσεις κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τόσο για τις εταιρίες, όσο και για τους επιβάτες.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024