Οι επιβάτες της Lufthansa που δεν παρέλαβαν αμέσως μετά την άφιξη τους τις αποσκευές τους μπορούν τώρα να επικοινωνήσουν με την υπηρεσία Lufthansa Lost and Found μέσω του διαδικτύου. Οι […]
Οι επιβάτες της
Ο κ. Thomas Sattelberger μέλος της αρμόδιας επιτροπής για Προϊόντα και Υπηρεσίες της Lufthansa German Airlines δήλωσε: "με την υπηρεσία σκοπεύουμε να δώσουμε στους επιβάτες μας τη δυνατότητα της γρήγορης πρόσβασης σε πληροφορίες που αφορούν προβλήματα με τις αποσκευές". Το πρόγραμμα αυτό δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη νέα εταιρία του ομίλου της Lufthansa "E-Commerce GmbH".
Περισσότερες από 300 αεροπορικές εταιρίες και εταιρίες επίγειας εξυπηρέτησης έχουν συνδεθεί με το σύστημα World Tracer. Όλες οι δηλώσεις για αποσκευές που έχουν χαθεί στο αεροδρόμιο καταχωρούνται στο σύστημα από το γραφείο Lost and Found. Για κάθε αποσκευή μπορούν να καταχωρηθούν μέχρι και 99 διαφορετικές πληροφορίες που εμφανίζονται στην οθόνη του υπολογιστή.
Η Lufthansa μεταφέρει σε ετήσια βάση περίπου 40 εκατ. επιβάτες από τους οποίους λιγότερο από το 0,4% ανά έτος δηλώνει απώλεια αποσκευών. Το 95% αυτών των αποσκευών εντοπίζονται μέσα σε πέντε μέρες.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.