Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςLufthansa: Πληροφορίες μέσω του διαδικτύου για τις απώλειες αποσκευών

Lufthansa: Πληροφορίες μέσω του διαδικτύου για τις απώλειες αποσκευών

Οι επιβάτες της Lufthansa που δεν παρέλαβαν αμέσως μετά την άφιξη τους τις αποσκευές τους μπορούν τώρα να επικοινωνήσουν με την υπηρεσία Lufthansa Lost and Found μέσω του διαδικτύου. Οι […]

Οι επιβάτες της Lufthansa<.> που δεν παρέλαβαν αμέσως μετά την άφιξη τους τις αποσκευές τους μπορούν τώρα<...> να επικοινωνήσουν με την υπηρεσία Lufthansa Lost and Found μέσω του διαδικτύου. Οι επιβάτες πρέπει να πηγαίνουν απευθείας στα γραφεία της υπηρεσίας Lost and Found του αεροδρομίου και να δηλώσουν την απώλεια των αποσκευών τους. Εκεί τους δίνεται ένας προσωπικός αριθμός που είναι απαραίτητος για την έναρξη διαδικασίας εντοπισμού με το World Tracer System. Πληκτρολογώντας τον αριθμό αυτό μαζί με το ονοματεπώνυμο τους, έχουν μέσω του διαδικτύου πρόσβαση από το σπίτι η το ξενοδοχείο στη διαδικασία αναζήτησης των αποσκευών τους χωρίς να χάνουν πολύτιμο χρόνο κάνοντας τηλεφωνήματα. Επίσης μπορούν να στέλνουν μηνύματα στην υπηρεσία του αεροδρομίου Lost and Found. Η υπηρεσία αυτή διεξάγει επί πέντε μέρες τις απαραίτητες έρευνες. Μετά την πάροδο των πέντε ημερών συνεχίζεται η έρευνα από το Central Baggage Claim Office της Lufthansa στην Φρανκφούρτη.
Ο κ. Thomas Sattelberger μέλος της αρμόδιας επιτροπής για Προϊόντα και Υπηρεσίες της Lufthansa German Airlines δήλωσε: "με την υπηρεσία σκοπεύουμε να δώσουμε στους επιβάτες μας τη δυνατότητα της γρήγορης πρόσβασης σε πληροφορίες που αφορούν προβλήματα με τις αποσκευές". Το πρόγραμμα αυτό δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη νέα εταιρία του ομίλου της Lufthansa "E-Commerce GmbH".
Περισσότερες από 300 αεροπορικές εταιρίες και εταιρίες επίγειας εξυπηρέτησης έχουν συνδεθεί με το σύστημα World Tracer. Όλες οι δηλώσεις για αποσκευές που έχουν χαθεί στο αεροδρόμιο καταχωρούνται στο σύστημα από το γραφείο Lost and Found. Για κάθε αποσκευή μπορούν να καταχωρηθούν μέχρι και 99 διαφορετικές πληροφορίες που εμφανίζονται στην οθόνη του υπολογιστή.
Η Lufthansa μεταφέρει σε ετήσια βάση περίπου 40 εκατ. επιβάτες από τους οποίους λιγότερο από το 0,4% ανά έτος δηλώνει απώλεια αποσκευών. Το 95% αυτών των αποσκευών εντοπίζονται μέσα σε πέντε μέρες.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024