Τελευταία νέα
Τα έσοδα από τη μεταφορά επιβατών αυξήθηκαν κατά 13,5%

Ξανά κερδοφόρος η Iberia

Στο τρίτο τρίμηνο του 2010, η Iberia πέτυχε καθαρά κέρδη ύψους 74 εκατ. ευρώ και λειτουργικά κέρδη ύψους 77 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με τα κέρδη του 2009 (90 εκατ. […]

Στο τρίτο τρίμηνο του 2010, η Iberia πέτυχε καθαρά κέρδη ύψους 74 εκατ. ευρώ και λειτουργικά κέρδη ύψους 77 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με<...> τα κέρδη του 2009 (90 εκατ. και 133 εκατ. ευρώ αντίστοιχα). Συνολικά, την περίοδο Ιαν.-Σεπτ. η εταιρεία εμφάνισε κέρδη 53 εκατ. ευρώ, κατά 235 εκατ. ευρώ περισσότερα από την ίδια περίοδο ένα χρόνο πριν. Το EBITDAR για τους πρώτους εννέα μήνες του έτους ανήλθε σε 369 εκατ. ευρώ, βελτιωμένο κατά 299 εκατ. ευρώ από το 2009. Το λειτουργικό περιθώριο αυξήθηκε κατά 9,9 μονάδες τόσο για το 2010 (μέχρι σήμερα) όσο και για το γ` τρίμηνο, όταν έφθασε στο 5,3%.

Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2010, τα λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 7%, σε 3,567 δισ. ευρώ. Η βελτίωση αυτή υπερδιπλασιάστηκε το γ` τρίμηνο, όταν τα λειτουργικά έσοδα ανήλθαν σε 1,341 δισ. ευρώ, αύξηση κατά 14,9% από αυτή που είχε ανακοινωθεί το αντίστοιχο τρίμηνο του 2009.

Το γ` τρίμηνο του έτους τα έσοδα της Iberia αυξήθηκαν σε όλους τους τομείς: Τα έσοδα από τη μεταφορά επιβατών αυξήθηκαν κατά 13,5%, κυρίως χάρη στην καλή απόδοση του τμήματος δρομολογίων μεγάλων αποστάσεων. Τα έσοδα από τη μεταφορά εμπορευμάτων αυξήθηκαν κατά 34,5% και 16,9% στον όγκο κυκλοφορίας. Τα έσοδα από τη συντήρηση αεροσκαφών αυξήθηκαν κατά 33,7%, αλλά οφείλεται κυρίως σε επιθεωρήσεις των κινητήρων και άλλων υπηρεσιών στα εργαστήρια. Τέλος, τα έσοδα από τις υπηρεσίες διαχείρισης αερολιμένα αυξήθηκαν κατά 2,1% για το τρίμηνο.

Μείωση εξόδων τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2010
Κατά το 2010 (έως το Σεπτέμβριο) οι λειτουργικές δαπάνες της Iberia μειώθηκαν κατά 2,6% από το 2009, φθάνοντας τα 3,568 δισ. ευρώ. Αυτό οφείλεται κυρίως σε μείωση 10,4κατά % των δαπανών για καύσιμα, στα μέτρα περιορισμού του κόστους και τη μείωση της χωρητικότητας. Οι λειτουργικές δαπάνες της εταιρείας μειώθηκαν κατά 1% κατά την ίδια περίοδο.

Εν τω μεταξύ, ο αριθμός των εργαζομένων στα τέλη Σεπτεμβρίου ήταν 3,6% κάτω του μέσου όρου του προηγούμενου έτους, και το κόστος μισθοδοσίας μειώθηκε κατά 0,7%. Κατά την ίδια περίοδο, το κόστος μίσθωσης αεροσκάφους ήταν 10,4% χαμηλότερο από το ποσό που καταγράφηκε την ίδια περίοδο το 2009, ενώ το ποσοστό χρησιμοποίησης του στόλου αυξήθηκε κατά 2,5%, σε 10,6 ώρες ανά αεροσκάφος / ημέρα.

Η ανάκαμψη των εσόδων από την επιβατική κίνηση αντανακλάται στην αύξηση του κόστους πωλήσεων -με τη μορφή προμηθειών των ταξιδιωτικών πρακτορείων και ταξιδίων κινήτρων (incentives). Στο γ` τρίμηνο τα έξοδα αυτά ήταν 21,8% υψηλότερα από το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι και κατά την περίοδο Ιαν.-Σεπτ. αυξήθηκαν κατά 20,5%, σε 128 εκατ. ευρώ.

Στο τρίτο τρίμηνο η Iberia αύξησε τη χωρητικότητά της (θέση/χιλιόμετρο) συνολικά κατά 3,4%, ενώ και η ζήτηση αυξήθηκε κατά 7,7% κατά το ίδιο τρίμηνο. Το γεγονός αυτό απέδωσε συντελεστή φορτίου επιβατών 85,6%, 3,4 μονάδες πάνω από το ποσοστό του αντίστοιχου τριμήνου του 2009.

Στο τμήμα δρομολογίων μεγάλων αποστάσεων η ισπανική αεροπορική εταιρεία ανέβασε την παραγωγική της ικανότητα κατά 9,5%και είδε τη ζήτηση να αυξάνεται κατά 15% το τρίμηνο, με συντελεστή φορτίου υψηλότερο από 88%.

Οι αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές επίσης είχαν καλές επιδόσεις κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα. Σε τόνους/χιλιόμετρο, αυξήθηκαν κατά 32,4%, φθάνοντας τα 920 εκατ. τόν., με συντελεστή πληρότητας εμπορευμάτων 66,4%, βελτίωση κατά 11,8 μονάδες από την αντίστοιχη περίοδο του 2009.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
20/05/2024
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024