Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠρόσωπα στον ΤουρισμόKατερίνα Μάνου Οι τουριστικές επιχειρήσεις κάνουν βήματα αξιοποίησης των σύγχρονων μεθόδων επικοινωνίας…

Kατερίνα Μάνου Οι τουριστικές επιχειρήσεις κάνουν βήματα αξιοποίησης των σύγχρονων μεθόδων επικοινωνίας…

Ηλικία: 31 Τόπος γέννησης: Αθήνα Οικογενειακή κατάσταση: Aγαμη Χόμπι: Χειμερινό σκι Ζώδιο: Τοξότης Που Σπούδασε: * Deree College, Marketing Management * University of La Verne, Business Administration Που Δούλεψε: * […]

Ηλικία: 31

Τόπος γέννησης: Αθήνα

Οικογενειακή κατάσταση: Aγαμη

Χόμπι: Χειμερινό σκι

Ζώδιο: Τοξότης

Που Σπούδασε:

* Deree College, Marketing Management
* University of La Verne, Business Administration

Που Δούλεψε:

* Holiday Autos
* Virgin Atlantic
* Hertz – Autohellas S.A

Που Δουλεύει Τώρα:

Carlson Wagonlit, Sales & Marketing Manager

Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;

Αρκετές…

Που είναι μέλος:

* University of La Verne Debate Team
* Holargos Tennis Club

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι της φαίνονται ενδιαφέροντες;

Oι αερομεταφορές.

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική της ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

Aegean Airlines. Βασικότερος λόγος είναι ο θαυμασμός μου προς τον κινητήριο μοχλό, πρόεδρο της εταιρίας, κύριο Θεόδωρο Βασιλάκη.

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Όπως ήδη ανέφερα, το Θεόδωρο Βασιλάκη, γιατί είναι ένας άνθρωπος με όραμα.

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Προς το παρόν μόνο καριέρα, έως ότου να το προτείνει ο κατάλληλος σύντροφος!

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Ελλάδα, το νησί από όπου κατάγεται η μητέρα μου: Μήλος.
Εξωτερικό, Val d’isere, Γαλλία.
Στιγμές στην καριέρα της:

Ποια ήταν η πιο αστεία στιγμή στην καριέρα της;

Λίγους μήνες μετά την άφιξή μου στην Carlson Wagonlit, και μετά από εξαετή θητεία στο τμήμα πωλήσεων της HERTZ, και 13 χρόνια γενικότερα στο R.A.C., ένας “ολοκαίνουργιος” διευθυντής πωλήσεων μίας μεγάλης εταιρίας rent a car προερχόμενος από καταναλωτικά προϊόντα, προσπάθησε να μου εξηγήσει τι είναι το Rent a Car, βεβαίως χωρίς να γνωρίζει την προϋπηρεσία μου…

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα της;

Η απόφασή μου να αποχωρήσω από την Hertz.

Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ελλάδα την ερχόμενη 10ετία;

Ανάλογο της διεθνούς συγκυρίας: η υποδομή και ανταγωνιστικότητα της Ελληνικής τουριστικής οικονομίας θα δοκιμασθεί.

Ποιό θεωρεί ως φλέγον θέμα του τουρισμού αυτή την εποχή;

Η ποιοτική αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών, και υποδομών, καθώς και η αύξηση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας στο διεθνή τουριστικό στίβο.

Κατά πόσο έχει εκσυγχρονιστεί ο κλάδος των δημοσίων σχέσεων και πως συνεργάζεται με το marketing και τις πωλήσεις στις τουριστικές επιχειρήσεις;

Ο κλάδος των δημοσίων σχέσεων βρίσκεται σήμερα σε ένα μεταβατικό στάδιο το οποίο δίνει όλες τις απαιτούμενες προοπτικές για την υγιή και την απρόσκοπτη μετεξέλιξη της Ελληνικής παραδοσιακά οικογενειακής τουριστικής εταιρείας, σε ένα σύγχρονο ολοκληρωμένο οργανισμό, με σαφείς δομές, διαδικασίες, και στόχους.
Δεν μπορεί να υπάρξει σαφής διαχωρισμός μεταξύ των τριών κλάδων οι οποίοι επικαλύπτονται στα βασικά τους χαρακτηριστικά.
Πρόσφατα, με τη μεγέθυνση των επιχειρήσεων οι τρεις κλάδοι άρχισαν να λειτουργούν αυτόνομα, εντός των πλαισίων οργανωμένων τουριστικών επιχειρήσεων.

Πόσο οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις αξιοποιούν τις σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων;

Παρά του ότι οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις βρίσκονται σε ένα πρώιμο στάδιο αξιοποίησης των σύγχρονων μεθόδων επικοινωνίας, υπάρχει μία σαφής κατεύθυνση προς την ουσιαστική και συστηματική αξιοποίησή τους.

Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα ήθελε να ρωτήσει το TravelDailyNews;”

Πως έχετε καταφέρει να διαχωρίσετε το marketing, τις δημόσιες σχέσεις, και τις πωλήσεις στο Travel Daily News;

TDN: Δεν διαχωρίζονται μεταξύ τους και αυτό γίνεται ιδιαίτερα αισθητό όταν τη στιγμή που ένα από τα τρία ατονήσει, τα άλλα δύο ‘υποφέρουν’.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024