Όπως ανέδειξαν τα συμπεράσματα του 5ου Συνεδρίου Τουρισμού με θέμα «City Branding – Οι προοπτικές της Αθηναϊκής Ριβιέρας», η παράκτιος ζώνη της Αθήνας καταφέρνει να συνδυάσει σε αστικό περιβάλλον, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα ενός απομακρυσμένου τουριστικού θέρετρου, διατηρώντας παράλληλα τις ευκολίες που παρέχει μία πόλη.
Μόλις μισή ώρα από το κέντρο της Αθήνας, η Αθηναϊκή Ριβιέρα, η θαλάσσια ζώνη κατά μήκος του Σαρωνικού κόλπου, καλύπτει όλη την παραλιακή ζώνη στα νότια προάστια, από το Φάληρο έως και το Σούνιο, αποτελώντας έναν ολοκληρωμένο τουριστικό προορισμό, έτοιμο να ικανοποιήσει και τον πλέον απαιτητικό τουρίστα.
Όπως ανέδειξαν τα συμπεράσματα του 5ου Συνεδρίου Τουρισμού με θέμα «City Branding – Οι προοπτικές της Αθηναϊκής Ριβιέρας», που διοργάνωσε το ΙΕΚ ΞΥΝΗ Γλυφάδας σε συνεργασία με τη Σχολή Τουρισμού του Mediterranean College, στο Δημαρχείο Γλυφάδας, η παράκτιος ζώνη της Αθήνας καταφέρνει να συνδυάσει σε αστικό περιβάλλον, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα ενός απομακρυσμένου τουριστικού θέρετρου, διατηρώντας παράλληλα τις ευκολίες που παρέχει μία πόλη. Όλα αυτά συνηγορούν στο να την καταστήσουν ιδιαίτερα ανταγωνιστική ως έναν άκρως δημοφιλή προορισμό στην τουριστική βιομηχανία, για διακοπές όλο το χρόνο.
Η εύκολη πρόσβαση από το κέντρο της Αθήνας αλλά και το πλήθος των δραστηριοτήτων που προσφέρονται, καθιστούν την Αθηναϊκή Ριβιέρα, ιδανική τουριστική ζώνη για περίπατο, ψώνια, γαστρονομικές απολαύσεις, κολύμπι και θαλάσσια σπορ.
Σύγχρονες αθλητικές υποδομές, το μοναδικό γήπεδο golf στην Αττική, εμπορικά κέντρα, συνεδριακά κέντρα, νοσοκομειακές μονάδες, κορυφαίες ιαματικές εγκαταστάσεις στη Λίμνη Βουλιαγμένης, σε συνδυασμό με την αρχαιολογική περιοχή του Σουνίου, συνθέτουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών για τους λάτρεις τόσο του κλασικού, όσο και του εναλλακτικού τουρισμού.
Η περιοχή της Αθηναϊκής Ριβιέρας διαθέτει σύγχρονες τουριστικές υποδομές, εφάμιλλες με αυτές των κορυφαίων τουριστικών θέρετρων της Μεσογείου.
Αυτό άλλωστε, επιβεβαιώνει και η έρευνα των σπουδαστών του Τομέα Τουρισμού του ΙΕΚ ΞΥΝΗ Γλυφάδας, που δείχνει ότι το 68,6% των τουριστών επιλέγει την περιοχή με σκοπό την αναψυχή.
Με το 5ο Συνέδριο Τουρισμού του ΙΕΚ ΞΥΝΗ Γλυφάδας, ολοκληρώθηκε ένας πενταετής κύκλος συνεδριακών εκδηλώσεων, με επίκεντρο τον τουρισμό στη Γλυφάδα, με τη συμμετοχή πλήθους προσωπικοτήτων από την τοπική αυτοδιοίκηση, μεγάλων τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών. Ο δήμαρχος Γλυφάδας, κ. Γεώργιος Παπανικολάου, χαιρετίζοντας το συνέδριο, αναφέρθηκε στις “ιδιαίτερες προοπτικές ανάπτυξης και καθιέρωσης της Αθηναϊκής Ριβιέρας ως προορισμού branded στην τουριστική βιομηχανία“.
Οι προοπτικές ανάδειξης και καθιέρωσης της Αθηναϊκής Ριβιέρας ως top 12μηνου προορισμού ποιοτικού τουρισμού, συνδέονται άρρηκτα και με την τουριστική εκπαίδευση, η οποία θα πρέπει να είναι υψηλών προδιαγραφών, προκειμένου το έμψυχο δυναμικό του τουρισμού να προσφέρει τις πλέον ποιοτικές υπηρεσίες στο σύγχρονο τουρίστα, τόνισε, μεταξύ άλλων, στο χαιρετισμό του ο πρόεδρος του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ, κ. Σοφοκλής Ξυνής. “Απαιτούνται συνέργειες όλων των εμπλεκόμενων ιδιωτικών και δημοσίων φορέων, με στόχο να ξεπεραστούν προβλήματα που δημιουργούν αναχώματα στην τουριστική ανάπτυξη, όπως είναι η γραφειοκρατία“, υπογράμμισε.
Αναφορικά δε, με τη γαστρονομία και το γαστρονομικό τουρισμό, που είχε αποτελέσει αντικείμενο του 4ο Συνεδρίου Τουρισμού του ΙΕΚ ΞΥΝΗ Γλυφάδας (Μάρτιος 2015), αξίζει να αναφερθεί πως από την αντίστοιχη έρευνα των σπουδαστών επισιτισμού & τουρισμού προέκυψε ότι το 59% των τουριστών που επισκέπτονται την Αθήνα, δηλώνει ότι η ελληνική κουζίνα συντελεί σημαντικά στην απόφασή τους να επισκεφθούν ξανά και ξανά την Ελλάδα. Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο που ανέδειξε η συγκεκριμένη έρευνα των σπουδαστών του ΙΕΚ ΞΥΝΗ Γλυφάδας, είναι η ικανοποίηση σε -υψηλό βαθμό- των επισκεπτών, ιδίως κατά τη θερινή περίοδο, από τις υποδομές εστίασης της περιοχής, σε ποσοστό άνω του 85%.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.