Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΗ αφρόκρεμα των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στα διεθνή σαλόνια του τουρισμού πολυτελείας

Η αφρόκρεμα των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στα διεθνή σαλόνια του τουρισμού πολυτελείας

Στο κοσμοπολίτικο θέρετρο της πόλης των Κανών θα συγκεντρωθεί για τρίτη χρονιά φέτος στις 7, 8 και 9 Δεκεμβρίου η αφρόκρεμα του ελληνικού τουρισμού. Είκοσι έξι επιχειρήσεις, στην πλειοψηφία τους ξενοδοχεία αλλά και εταιρίες γιώτινγκ και τουριστικά γραφεία, που ξεχωρίζουν…

Στο κοσμοπολίτικο θέρετρο της πόλης των Κανών θα συγκεντρωθεί για τρίτη χρονιά φέτος στις 7, 8 και 9 Δεκεμβρίου η αφρόκρεμα του ελληνικού τουρισμού<...>. Είκοσι έξι επιχειρήσεις, στην πλειοψηφία τους ξενοδοχεία αλλά και εταιρίες γιώτινγκ και τουριστικά γραφεία, που ξεχωρίζουν για το πολυτελές προϊόν που διαθέτουν συμμετέχουν με πάνω από 274 τ.μ. εκθεσιακού χώρου στην 3η Διεθνή Έκθεση Ταξιδιών Πολυτελείας (International Luxury Travel Market – ILTM) η οποία φέτος φτάνει τα 4.851 τ.μ. εκθεσιακού χώρου, έναντι 2.956 τ.μ. που είχε το 2003 πετυχαίνοντας αύξηση 65% με 985 εκθέτες σε 310 περίπτερα.

Οι συμμετέχοντες αλφαβητικά είναι:

  • Agora Travel

  • Aldemar Hotels
  • Aphitrion Holidays
  • Argentikon Luxury Suites

  • Astir palace

  • Capsis Hotels & Conference
  • Club Hotel Loutraki
  • Diamond Yachts
  • Elies Resorts
  • Elounda Gulf Villas

  • Elounda SA Hotels
  • Grecotel
  • Helios Hotels & Resorts
  • Hellenic Tours
  • Icons Hotel
  • Lindian Village

  • Megasun SA

  • Plaza Resort
  • Porto Carras Grand Resort

  • Poseidon Resort
  • Sani Resort & Marina
  • St. George Lycabettus Hotel
  • The Fresh Hotel

  • The Myconian Collection
  • Villa Gallaxy
  • ΕΟΤ

Στην ελληνική συμμετοχή περιλαμβάνεται και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), ο οποίος υποστηρίζει την προσπάθεια της ιδιωτικής πρωτοβουλίας για διάδοση του ελληνικού πολυτελούς τουριστικού προϊόντος. Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά φέτος συμμετέχει και ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού με δικό του περίπτερο 10,5 τετραγωνικών μέτρων. Στην αποστολή του ΚΟΤ ηγείται ο πρόεδρος του ΚΟΤ κ. Φώτης Φωτίου σε μία προσπάθεια να αναγνωρίσει τη δυναμική της αγοράς των ταξιδιών πολυτελείας και ανοίξει το δρόμο για τις κυπριακές τουριστικές επιχειρήσεις.

Η έκθεση ILTM λειτουργεί με το σύστημα των προκαθορισμένων ραντεβού, όπου εκθέτες και συγκεκριμένοι Hosted Buyers έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν και να κλείσουν δουλειές όσον αφορά στον κλάδο των πολυτελών ταξιδιών. Η έκθεση έχει φέτος καλέσει 800 επιλεγμένους Hosted Buyers οι οποίοι θα τύχουν υποδοχή και φιλοξενία επιπέδου πέντε αστέρων τόσο από την πλευρά των οργανωτών όσο και από την πόλη των Κανών.

Κατά τη διάρκεια της περσινής έκθεσης πραγματοποιήθηκαν 25.000 ραντεβού μεταξύ 1200 διεθνών εκθετών και επισκεπτών. Πέρυσι οι οργανωτές εφάρμοσαν πιλοτικά ένα πρωτοποριακό ηλεκτρονικό σύστημα επιτόπιας επικοινωνίας αξίας 10.000 δολαρίων σύμφωνα με το οποίο ο χρήστης μπορεί να εντοπίζει μέσω ραντάρ τους διάφορους εκθέτες και επισκέπτες ώστε να καθορίζει ακόμα και `τελευταίας στιγμής` ραντεβού το οποίο φέτος θα δίνεται σε όλους τους εκθέτες και τους επισκέπτες.

Δεκαεπτά ελληνικές εταιρίες, καθώς και μία κυπριακή εταιρία, που δραστηριοποιούνται στον εξερχόμενο τουρισμό πολυτελών ταξιδιών μεμονωμένων, συνεδρίων ή ταξιδιών κινήτρων συμπληρώνουν ως hosted buyers την ελληνική συμμετοχή, που έχει οργανώσει και συντονίσει η εταιρία Travel Media Applications η οποία αντιπροσωπεύει αποκλειστικά την έκθεση για την Ελλάδα, την Κύπρο, και τα Βαλκάνια.

Οι εταιρίες που συμμετέχουν ως hosted buyers από Ελλάδα και Κύπρο είναι αλφαβητικά οι εξής:

  • 24 Hours Tourism Travel S.A.
  • Ace Travel
  • BTI Ελλάδας

  • Carlson Wagonlit Travel Ελλάδας
  • Darzentas Travel
  • Efilial Travel
  • Honeywell Travel (Κύπρος)
  • Horizon Travel S.A.
  • Hull Blyth Araouzos Travel Agency
  • Hydra Travel
  • Interdynamic SA
  • Lena Doucas Travel Collection
  • Monogram Travel S.A
  • New Marathon Tours

  • The Best of Cyclades & Zita Event Management
  • The Sofios Luxury Hotel Collection
  • Tina Travel
  • Triaena Tours And Congress
  • Zita Congress & Travel

Να σημειωθεί ότι η ελληνική συμμετοχή παρουσιάζει αυξητική πορεία κάθε χρόνο. Συγκεκριμένα, το 2002, την πρώτη χρονιά της έκθεσης, συμμετείχαν 17 εταιρίες με 160τ.μ. και 5 hosted buyers, το 2003 συμμετείχαν 20 εταιρίες με 220τ.μ. και 10 hosted buyers, ενώ φέτος συμμετέχουν 26 εταιρίες με 274τ.μ. και 17 hosted buyers

Σύμφωνα με τον δρα Aρη Ίκκο, διευθύνοντα σύμβουλο της JBR Hellas ο τουρίστας πολυτελείας απαιτεί ειδική μεταχείριση που ξεφεύγει από το επίπεδο των υπηρεσιών που μπορεί να βρει σε ένα ξενοδοχείο, αλλά αποτελεί ένα σύμπλεγμα υπηρεσιών που παρέχονται από τον προορισμό και τις υποδομές του γενικότερα. Για να γίνει αντιληπτή η σημαντικότητα του τουρισμού πολυτελείας για τον ελληνικό τουρισμό ο κ. Ίκκος αναφέρει ότι “σύμφωνα με στοιχεία που ανακοινώθηκαν στην έκθεση τουρισμού πολυτελείας ILTM στις Κάνες, το πλουσιότερο 3% των ταξιδιωτών πραγματοποιεί το 20% των ταξιδιωτικών δαπανών. Εφαρμόζοντας την αναλογία αυτή στον Ελληνικό εισερχόμενο τουρισμό, όπου η Μέση Δαπάνη για το 2000 ήταν $ 738, προκύπτει πως το 3% αυτό έχει μέση κατά κεφαλήν δαπάνη $ 4.920 έναντι $ 609 του υπολοίπου 97%”.

Σύμφωνα με τον Θεόδωρο Κουμέλη, διευθύνοντα σύμβουλο της Travel Media Applications που αντιπροσωπεύει αποκλειστικά την έκθεση για την Ελλάδα, την Κύπρο, και τα Βαλκάνια, “οι προσκεκλημένοι αγοραστές που επισκέπτονται τα ελληνικά περίπτερα στην ILTM -όπως οι ίδιοι οι Έλληνες εκθέτες αναφέρουν- παρατηρούν ότι δεν είναι γνωστό στην αγορά των ταξιδιωτών πολυτελείας πως η Ελλάδα διαθέτει τέτοιου επιπέδου τουριστικό προϊόν και υπηρεσίες. Η Ελλάδα θέλει να ξεφύγει από το μοντέλο του μαζικού τουρισμού και να αναδείξει τον ποιοτικό τουρισμό που μπορεί να υποδεχτεί. Η ILTM αποτελεί την καλύτερη ευκαιρία για την ελληνική τουριστική βιομηχανία να δείξει ότι μπορεί να διεκδικήσει με αξιώσεις μερίδιο από το 3% των ταξιδιωτών πολυτελείας”.

Η έκθεση ILTM έχει ενταχθεί πλέον στο δυναμικό των εκθέσεων της Reed Travel Exhibitions που ανήκει στην Reed Exhibitions και οργανώνει 13 εκθέσεις τουρισμού σε όλο τον κόσμο.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024