Τελευταία νέα
ΑρχικήΕπαγγελματικά ΤαξίδιαΣυνέδρια ΤουρισμούΣυνέδριο για την προβολή των Δωδεκανήσων στην Ευρωπαϊκή Αγορά

Συνέδριο για την προβολή των Δωδεκανήσων στην Ευρωπαϊκή Αγορά

Το 1ο Φόρουμ για την προβολή των Δωδεκανήσων στην Ευρωπαϊκή αγορά πρόκειται να πραγματοποιηθεί στο Φαληράκι της Ρόδου την Δευτέρα και Τρίτη, 23 και 24 Απριλίου 2001, στο Ξενοδοχείο Rodos […]

Το 1ο Φόρουμ για την προβολή των Δωδεκανήσων στην Ευρωπαϊκή αγορά πρόκειται να πραγματοποιηθεί στο Φαληράκι της Ρόδου την<...> Δευτέρα και Τρίτη, 23 και 24 Απριλίου 2001, στο Ξενοδοχείο Rodos Palladium, με την υποστήριξη του Υπουργείου Αιγαίου, του Δωδεκανησιακού Οργανισμού Τουρισμού και της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου.

Κύριος στόχος του συνεδρίου που έχει τον τίτλο "Η Ρόδος – Τα Δωδεκάνησα Προβάλλονται Στις Χώρες Της Ευρώπης. Νέοι Καιροί – Νέες Προκλήσεις" είναι ο προβληματισμός, σε συνεργασία με τους Διευθυντές των γραφείων Ε.Ο.Τ. εξωτερικού, σχετικά με την εικόνα που παρουσιάζουν η Ρόδος και τα Δωδεκάνησα στους υποψήφιους τουρίστες στις αντίστοιχες χώρες της Ευρώπης.

Η παραπάνω ανάλυση και συζήτηση του 1ου Φόρουμ Τουρισμού θα επιχειρήσει να χαρτογραφήσει τις εξελίξεις και να επισημάνει τα στοιχεία εκείνα που θα κρίνουν τους "Αυριανούς Νικητές". Θα οδηγήσει σε συμπεράσματα στρατηγικής και εφαρμογών ώστε να ενισχυθεί η παρουσία των Δωδεκανήσων στο εξωτερικό και να προβληθεί ο πλούτος που διαθέτουν ως νησιωτικός προορισμός στους υποψήφιους πελάτες τους, μέσω νέων διαδικασιών και τεχνικών επικοινωνίας.

Όπως αναφέρουν οι οργανωτές, είναι σαφές ότι σε τέτοιες περιπτώσεις δεν υπάρχουν έτοιμες απαντήσεις. Στόχος του Συνεδρίου είναι να παρουσιάσει τις εμπειρίες εκείνων που έχουν ήδη αρχίσει να βιώνουν τα νέα δεδομένα και να προβληματίσει τους υπόλοιπους.

Τα θέματα του Συνεδρίου έχουν ενταχθεί σε 4 ενότητες:

Στην πρώτη ενότητα οι Διευθυντές γραφείων ΕΟΤ του εξωτερικού θα αναλύσουν την εικόνα που παρουσιάζουν η Ρόδος και τα Δωδεκάνησα στους υποψήφιους τουρίστες στις χώρες τους, με αναφορά στις τάσεις που επικρατούν σχετικά με τις επιθυμίες και τα κριτήρια επιλογής του προορισμού διακοπών των τουριστών.
Ειδική αναφορά θα γίνει στη μεθοδολογία που χρησιμοποιούν ανταγωνιστικοί προορισμοί για να επικοινωνήσουν και να προσελκύσουν το κοινό τους.

Στη δεύτερη ενότητα θα αναλυθεί ο ρόλος των τοπικών φορέων στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος.

Στην τρίτη ενότητα στελέχη tour operators και τεχνοκράτες θα παρουσιάσουν τις μεθόδους προώθησης που ακολουθούν/προτείνουν οι εταιρίες τους για να προβάλλουν τους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και οι απόψεις τους για τις ενέργειες marketing τις οποίες πρέπει να ακολουθήσουν η Ρόδος και τα Δωδεκάνησα για την αποτελεσματική προσέγγιση των κοινών – στόχων.

Στην τέταρτη ενότητα, η οποία θα αποτελέσει και το κλείσιμο του Φόρουμ, θα διεξαχθεί συζήτηση στρογγυλής τραπέζης όπου οι συμμετέχοντες τοπικοί φορείς θα συζητήσουν με τους Διευθυντές των γραφείων ΕΟΤ εξωτερικού τις δυνατότητες της περιοχής των Δωδεκανήσων να ανταποκριθεί στις προκλήσεις των καιρών.

Η επιλογή των ομιλητών έγινε με γνώμονα την εμπειρία τους στη συγκεκριμένη πραγματικότητα. Το ζητούμενο του συνεδρίου δεν είναι η ανάπτυξη θεωριών ή η παρουσίαση εξειδικευμένων μελετών περιπτώσεων αλλά η κατάθεση τεκμηριωμένων απόψεων.

Η καινοτομία του 1ου Φόρουμ Τουρισμού είναι ότι δεν αφορά μόνο ένα συγκεκριμένο κοινό που εμπλέκεται άμεσα στον Τουρισμό. Ενδιαφέρει τους τουριστικούς επιχειρηματίες καθώς και όλα τα στελέχη ξενοδοχείων και τουριστικών γραφείων. Απευθύνεται στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, τους εκπροσώπους της, στα στελέχη της, στα ΜΜΕ, και τον εμπορικό κόσμο. Ακόμη δε, σε όσους διαθέτουν ευαισθησία και έχουν απασχόληση έξω από τον Τουρισμό με την κλασσική έννοια του όρου.

Η επιλογή των θεμάτων και των ομιλητών έγινε με στόχο να παρουσιασθούν απόψεις που αφορούν όλους εκείνους που αισθάνονται ότι οι εξελίξεις θα τους επηρεάσουν, και ειδικότερα τους επιχειρηματίες και τα ανώτατα στελέχη των επιχειρήσεων τα οποία έχουν και την ευθύνη λήψης των στρατηγικών αποφάσεων. Επίσης την Τοπική Αυτοδιοίκηση για να εργαστεί με ζήλο στην εξασφάλιση της απαιτούμενης υποδομής για την προσδοκώμενη παρουσία του τόπου μας.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024