Τελευταία νέα
ΑρχικήΕξοπλισμός & ΠρομήθειεςΤουριστικών Επιχειρήσεων & ΞενοδοχείωνΜείωση του κόστους των TMCs προβλέπουν τα νέα τηλεφωνικά κέντρα της Amadeus

Μείωση του κόστους των TMCs προβλέπουν τα νέα τηλεφωνικά κέντρα της Amadeus

Τη δρομολόγηση μιας εξ΄ ολοκλήρου νέας λύσης για την παροχή πιο αποτελεσματικών τηλεφωνικών κέντρων στις εταιρίες διαχείρισηςταξιδιών (TMCs), των ταξιδιωτικών γραφείων και των αεροπορικών εταιριών, ανήγγειλε πριν λίγες μέρες η […]

Τη δρομολόγηση μιας εξ΄ ολοκλήρου νέας λύσης για την παροχή πιο αποτελεσματικών τηλεφωνικών κέντρων στις εταιρίες διαχείρισης<...>ταξιδιών (TMCs), των ταξιδιωτικών γραφείων και των αεροπορικών εταιριών, ανήγγειλε πριν λίγες μέρες η Amadeus.

Το νέο αυτό πρόγραμμα της Amadeus με ονομασία `Call Centre Solution` θα δίνει την δυνατότητα στις εταιρίες που διοργανώνουν ταξίδια να λειτουργούν ένα πλήρως αυτοματοποιημένο και πολυεθνικό τηλεφωνικό κέντρο. Η Amadeus ανέπτυξε το πρόγραμμα `Dynamic Desktop`, το οποίο ενσωματώνεται με την τεχνολογία αναγνώρισης κλήσεων, ώστε αυτή να παρουσιάζεται στο χειριστή του τηλεφωνικού κέντρου σε οθόνη προσαρμοσμένη με την τοποθεσία αυτού που τηλεφωνεί. Παραδείγματος χάρη, κάποιος που τηλεφωνεί από την Σουηδία δέχεται μήνυμα προσαρμοσμένο στην Σουηδική αγορά, ώστε να προσδιορίσει το μήνυμα το οποίο είναι διαθέσιμο σε παγκόσμια κλίμακα. Τέτοιου είδους καινοτομίες επιτρέπουν στους χειριστές των τηλεφωνικών κέντρων να απαντούν στις κλήσεις πολύ πιο γρήγορα.

Τα τελευταία χρόνια τα TMCs έχουν συγκεντρώσει σε ένα κεντρικό σύστημα τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, αντικαθιστώντας το `εμφύτευμα` που ήταν στο γραφείο του πελάτη με ένα περιφερειακό τηλεφωνικό κέντρο. Όμως ο πελάτης πρέπει να έχει το ίδιο επίπεδο υπηρεσιών όπως θα είχε και από το τοπικό του γραφείο. Με την μετάβαση σε πιο αποτελεσματικό τηλεφωνικό κέντρο, συνδυαζόμενο με επιπρόσθετα εργαλεία, το Amadeus Call Centre Solution βοηθά στη μείωση του κόστους κατά 30% και επιτρέπει την προσφορά ίδιου επιπέδου υπηρεσιών.

Το Call Centre Solution παρέχει μια προσαρμοστική πλατφόρμα στην οποία οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μπορούν να εξυπηρετούν πελάτες σε πολλές αγορές με πρόσβαση σε τοπικά μηνύματα, άμεση αναγνώριση εκείνου που τηλεφωνεί και προσαρμοστικό διαχειριστικό προφίλ.

Ο κ. Gillian Gibson, Vice President, Multinational Customer Group της Amadeus δήλωσε ότι “τέσσερις από τις κορυφαίες πέντε εταιρίες στη διαχείριση ταξιδιών, καθώς και τα κορυφαία ταξιδιωτικά γραφεία στο διαδίκτυο χρησιμοποιούν την τεχνολογία της Amadeus στα τηλεφωνικά τους κέντρα. Η τεχνολογία αυτή αντιπροσωπεύει την νέα γενιά τηλεφωνικών κέντρων, τα οποία θα βοηθούν τους υπάρχοντες και τους νέους πελάτες να λειτουργούν αποτελεσματικά και προσωποποιημένα πολυεθνικά τηλεφωνικά κέντρα”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024