Τελευταία νέα
ΑρχικήΟδικές ΜεταφορέςΟδικός ΤουρισμόςΟΣΕ: Μικρότερη η διάρκεια ταξιδιού Θεσσαλονίκης – Σόφιας το 2011

ΟΣΕ: Μικρότερη η διάρκεια ταξιδιού Θεσσαλονίκης – Σόφιας το 2011

Σημαντικά μειωμένη θα είναι η διάρκεια του σιδηροδρομικού ταξιδιού Θεσσαλονίκης – Σόφιας σε πέντε χρόνια από σήμερα, καθώς από σχεδόν 6 ώρεςπου είναι σήμερα, το 2011 θα μειωθεί σε μόλις […]

Σημαντικά μειωμένη θα είναι η διάρκεια του σιδηροδρομικού ταξιδιού Θεσσαλονίκης – Σόφιας σε πέντε χρόνια από σήμερα, καθώς από σχεδόν 6 ώρες<...>που είναι σήμερα, το 2011 θα μειωθεί σε μόλις 3,5 ώρες, εξυπηρετώντας κατά αυτό τον τρόπο ακόμη πιο αποτελεσματικά το επιβατικό κοινό, που προτιμά για τις εξυπηρετήσεις του το τρένο.

Το σχεδιασμό του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών για τη συγκεκριμένη γραμμή παρουσίασε την Παρασκευή, 12 Μαΐου 2006, ο κ. Μιχάλης Λιάπης, στη διάρκεια ομιλίας του κατά την τελετή υποδοχής που τού έγινε στον σιδηροδρομικό σταθμό της βουλγαρικής πρωτεύουσας από τον Βούλγαρο ομόλογό του, κ. Πέταρ Μουταφτσίεφ.

Καθοριστικός παράγοντας για τη συντόμευση του χρόνου του ταξιδιού θα είναι η απλοποίηση των διασυνοριακών και τελωνειακών διατυπώσεων, με ελέγχους πάνω στο τρένο, όπως άλλωστε προβλέπει και η συμφωνία για τη δημιουργία σιδηροδρομικού δικτύου υψηλών προδιαγραφών στη νοτιοανατολική Ευρώπη, που υπεγράφη πρόσφατα στη Θεσσαλονίκη, επ` ευκαιρία της συνόδου της Διαβαλκανικής Συνεργασίας.

“Οι έλεγχοι θα γίνονται μέσα στο τρένο, με σύγχρονα τεχνικά μέσα – δορυφορικά, πομπούς κινητής τηλεφωνίας, φορητούς υπολογιστές. Η Cosmote θα κληθεί να τοποθετήσει περισσότερους πομπούς και ο ΟΤΕ περισσότερες γραμμές τηλεφωνίας, ενώ έχουμε ήδη ζητήσει να προστεθούν στο δυναμικό της αστυνομίας άλλοι δέκα άνδρες”, εξήγησε ο κ. Λιάπης, προσθέτοντας πως “για τη συγκεκριμένη γραμμή, Θεσσαλονίκης-Σόφιας, στόχος είναι να επιτευχθεί πληρότητα 50% μέχρι τον Σεπτέμβριο και 75% έως το τέλος του 2006.

Από την πλευρά του, ο κ. Μουταφτσίεφ επεσήμανε ότι η βουλγαρική κυβέρνηση έχει ήδη έτοιμα τα δικά της project σε ότι αφορά τον πανευρωπαϊκό άξονα 4 στο επίπεδο των σιδηροδρομικών μεταφορών και διαβεβαίωσε ότι θα καταβληθούν προσπάθειες για να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα.

Υπενθυμίζεται ότι στο αμέσως επόμενο διάστημα, αναμένονται εξελίξεις ως προς τις προσφορές για τρία έργα στο τμήμα Θεσσαλονίκης – Καστανούσας του σιδηροδρομικού δικτύου Θεσσαλονίκης – Προμαχώνα. Συγκεκριμένα, οι προσφορές για το εν λόγω τμήμα, μήκους 70 χλμ. και προϋπολογισμού 95 εκατ. ευρώ, αναμένεται να κατατεθούν προς το τέλος του Ιουνίου.

Μετά την ολοκλήρωση των έργων, τα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητες έως 160 χλμ/ώρα, έναντι 120 χλμ. σήμερα. Εξάλλου, στη γραμμή για Βελιγράδι, παρά τα προβλήματα που υπάρχουν, η ταχύτητα των αμαξοστοιχιών επί ελληνικού εδάφους είναι αρκετά ικανοποιητική (120 χλμ/ώρα).

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024