Ο διευθυντής διανομής του Thomas Cook, Andrew Windsor, τόνισε τη σημασία που έχει να γνωρίζουν πολύ καλά οι πράκτορες το προϊόν το οποίο πουλάνε -καλύτερα από τους πελάτες- ειδάλλως θα […]
Ο διευθυντής διανομής του
Τη συγκεκριμένη δήλωση την έκανε ο κ. Windsor, αναφερόμενος στο γεγονός ότι το Internet ενημερώνει πολύ καλύτερα τους μελλοντικούς τουρίστες από τους ίδιους τους τουριστικούς πράκτορες. Και αυτό είναι πολύ σοβαρό και επικίνδυνο, γιατί, όπως δηλώνει ο κ. Windsor, ο πελάτης δεν θέλει απλά να αγοράσει ένα προϊόν, αλλά περιμένει να μάθει και τα πλεονεκτήματα της αγοράς που θα κάνει.
Το Internet είναι σαφώς ενημερωμένο για την κάθε λεπτομέρεια μιας πώλησης και αυτό είναι και το επικίνδυνο. Επανέλαβε ότι οι πράκτορες θα παίξουν πολύ μεγάλο ρόλο στο μέλλον και προς το παρόν είναι σε θέση να προβλέψει ότι τον επόμενο χρόνο μόνο λίγα τουριστικά γραφεία στη Μεγάλη Βρετανία πρόκειται να κλείσουν. Όμως, προειδοποίησε ότι ο κίνδυνος θα έρθει αργότερα.
Όταν τα οφέλη από την παραμονή των γραφείων των τουριστικών πρακτόρων στους κεντρικούς δρόμους των πόλεων θα είναι λιγότερα, συγκρινόμενα με την αύξηση του κόστους του ενοικίου και τη μείωση της προμήθειας.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.