Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΣημαντική η επέκταση δραστηριοτήτων της Amadeus το 2006

Σημαντική η επέκταση δραστηριοτήτων της Amadeus το 2006

Τα επιχειρηματικά της αποτελέσματα για το οικονομικό έτος, που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2006, ανακοίνωσε χτες η Amadeus, η κορυφαία εταιρία τεχνολογικών λύσεων για την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, επιβεβαιώνονταςτις […]

Τα επιχειρηματικά της αποτελέσματα για το οικονομικό έτος, που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2006, ανακοίνωσε χτες η Amadeus, η κορυφαία εταιρία τεχνολογικών λύσεων για την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, επιβεβαιώνοντας<...>τις επιτυχείς προσπάθειες της για επέκταση των δραστηριοτήτων της σε νέους τομείς. Συγκεκριμένα, το σύνολο των κρατήσεων παρουσίασε αύξηση 5,5%, φθάνοντας τα 499,5 εκατομμύρια. Οι αεροπορικές κρατήσεις μέσω διαδικτύου αναπτύχθηκαν κατά 25,5% και αντιπροσωπεύουν το 16,2% των συνολικών αεροπορικών κρατήσεων. Η Amadeus κατείχε το έτος 2006 μερίδιο 31% της αγοράς στις κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων ταξιδιωτικών γραφείων, μία βελτίωση 1,74% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα συνολικά έσοδα της εταιρίας κινήθηκαν ανοδικά στα 2.683 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 10,9%.

Ο κ. Jose Antonio Tazon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Amadeus, σχολίασε: «Η επένδυση στην έρευνα και στην ανάπτυξη αποτελεί το έναυσμα για την εξέλιξη κάθε εταιρίας τεχνολογίας. Η Amadeus παραμένει προσηλωμένη στα επενδυτικά της σχέδια όπως τα είχε θέσει πριν αποχωρήσει από το χρηματιστήριο 18 μήνες πριν. Η επένδυσή μας στην ανάπτυξη κορυφαίας τεχνολογίας για αεροπορικές εταιρίες, ταξιδιωτικούς οργανισμούς, ξενοδοχεία και για όλη την γκάμα των πελατών μας θα συνεχίσει, διατηρώντας την πρωτοπορία μας στην συγκεκριμένη αγορά. Το 2006, η Amadeus ενσωμάτωσε τέσσερις ακόμη αεροπορικές εταιρίες στο Altea Customer Management Solution, αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό των εταιριών που χρησιμοποιούν την τεχνολογία διαχείρισης πελατών επόμενης γενιάς σε 29. Επεκτείναμε το σύνολο λύσεων τεχνολογίας για ταξιδιωτικά γραφεία με την εξαγορά της TravelTainment, μιας γερμανικής εταιρίας που αναπτύσσει τεχνολογία για κοστολόγηση, αναζήτηση και δημιουργία ταξιδιωτικών πακέτων για online ταξιδιωτικές εταιρίες οι οποίες πωλούν απευθείας σε πελάτες. Βελτιώνοντας την γκάμα λύσεων που προσφέρουμε και συνεχίζοντας να εξελίσσουμε την τεχνολογία που παρέχουμε σε αναβαθμισμένα ανοιχτά συστήματα, παραμένουμε στο προσκήνιο της τεχνολογίας που αφορά στην ταξιδιωτική βιομηχανία».

Επίτευξη επιχειρηματικών στόχων
Περιεχόμενο για ταξιδιωτικά γραφεία και οργανισμούς
Το 2006, η Amadeus παρουσίασε αξιόλογη βελτίωση με την εισχώρηση περιεχομένου αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους στο σύστημα. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μπορούν πλέον να κάνουν κράτηση σε συνολικά 48 αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους μέσω του Amadeus, το οποίο αντιστοιχεί σε ποσοστό 42% παγκοσμίως. Η εταιρία συνεχίζει την υπογραφή συμφωνιών περιεχομένου με τις αεροπορικές εταιρίες full service. Μέχρι την ημερομηνία 31 Δεκεμβρίου 2006, η εταιρία είχε συνάψει συμφωνίες με περισσότερες από 100 αεροπορικές εταιρίες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων εταιριών των Ηνωμένων Πολιτειών America West, Northwest Airlines, US Airways και Continental. Στην ευρωπαϊκή αγορά, 68 αεροπορικές εταιρίες χρησιμοποιούν την λύση Amadeus Full Content.

Η ενσωμάτωση ενός σημαντικού αριθμού ξενοδοχειακών μονάδων στο σύστημα, αποτέλεσε ένα σημείο όπου η Amadeus εστίασε το 2006. Η εταιρία προσέθεσε 12.000 ξενοδοχεία, ανεβάζοντας τον αριθμό των ξενοδοχείων στα οποία μπορεί να γίνει κράτηση μέσω του Amadeus στα 70.000 – αντιστοιχεί σε αύξηση 20%. Το πρόγραμμα της Amadeus Best Available Rate εγγυάται ίδιες ή χαμηλότερες τιμές από εκείνες που προσφέρονται σε άλλα συστήματα. Περισσότερες από 70 ξενοδοχειακές αλυσίδες υπέγραψαν για εισχώρηση τους στο πρόγραμμα το 2006.

Αεροπορικές εταιρίες και τεχνολογία
Η Amadeus το 2006 παγίωσε την ηγετική θέση που κατείχε ως συνεργάτης τεχνολογίας σε αεροπορικές εταιρίες. Κατά τη διάρκεια του έτους, η Amadeus ενσωμάτωσε στη λύση Altea CMS στις Etihad Airways, Icelandair, Air Astana and Rossiya Russian Airlines , δίνοντας τη δυνατότητα στις εταιρίες να αντικαταστήσουν κρίσιμες εφαρμογές, από συστήματα κρατήσεων έως διαδικασίες check-in, μέσα σε διάρκεια εννέα μηνών.

Η Amadeus συνέχισε την επέκταση της προσφοράς ΙΤ υπηρεσιών για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των εταιριών για επιχειρησιακή εξέλιξη. Μία νέα λύση Self Service Check-in Kiosk τέθηκε σε εφαρμογή με επιτυχία στην South African Airways, ενώ η εταιρία Icelandair υιοθέτησε την νέα λύση διαχείρισης Amadeus Revenue Management by PROS, εφαρμόζοντας νέες τεχνικές yield management. Η Amadeus παρείχε επίσης συμβουλευτικές υπηρεσίες στην Egyptair, βοηθώντας την εταιρία να μεγιστοποιήσει τις δυνατότητες του Altea CMS, με απώτερο στόχο την επίτευξη οικονομικών στόχων. Επιπλέον, η Lan Airlines ανάπτυξε την λύση Altea Reservation desktop, την πρώτη διαδικτυακή πλατφόρμα πώλησης και κράτησης εισιτηρίων, ενώ η εταιρία Finnair αυτοματοποίησε την διαδικασία αλλαγής εισιτηρίου και επανέκδοσης του από οποιοδήποτε προορισμό, σε οποιοδήποτε νόμισμα, με τη βοήθεια του Amadeus Ticket Changer. Κατά τη διάρκεια του έτους, 16 αεροπορικές εταιρίες εγγράφτηκαν στα εργαλεία Revenue Maximisation της Amadeus, τα οποία βοηθούν τις εταιρίες να αυξήσουν τα έσοδά τους μέσω των ταξιδιωτικών γραφείων.

Η Amadeus συνέβαλε σημαντικά στην τήρηση της προθεσμίας της ΙΑΤΑ για την λειτουργία e-ticketing στο σύνολο των αεροπορικών εταιριών μέχρι το 2007. Μέχρι το τέλος του 2006, η εταιρία ενεργοποίησε το e-ticketing σε 174 αεροπορικές εταιρίες, σε 139 χώρες και το 70% των αεροπορικών εισιτηρίων που διατέθηκαν κατά τη διάρκεια του έτους ήταν ηλεκτρονικά. Η εταιρία καθιέρωσε την μεγαλύτερη e-ticket interline κοινότητα με την πραγματοποίηση 230 Interline συμφωνιών, το οποίο αντιστοιχεί στο 30% από τις συνολικές IATA interline συμφωνίες που πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά μέσω της Amadeus. Η εταιρία ανακοίνωσε συμφωνία με την Hahn Air για την προσφορά μίας συνολικής λύσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου βασισμένη στην πλατφόρμα Ticketing, που εξειδικεύεται σε αεροπορικές εταιρίες με περιορισμένους πόρους ή διανομή σε ορισμένες αγορές. Χωρίς αυτή τη συνεργασία, οι αεροπορικές εταιρίες πιθανόν να έχαναν την προθεσμία της ΙΑΤΑ.

Οι λύσεις online κρατήσεων της Amadeus συνέχισαν την επιτυχημένη τους πορεία, με νέες δέκα αεροπορικές εταιρίες συμπεριλαμβανομένων των Mexicana, China Eastern και Etihad Airways, να υιοθετούν τις λύσεις Amadeus e-Travel ενισχύοντας τους διαδικτυακούς τους τόπους. Ο συνολικός αριθμός των αεροπορικών εταιριών που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα e-Travel σε 74. Η λύση Amadeus e-Travel απέσπασε την διάκριση “World’s Leading Internet Booking Engine Technology Provider” για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Με την χρήση των λύσεων e-Travel, αεροπορικές εταιρίες όπως οι Qantas Airways και Air Canada απέσπασαν 11 διακρίσεις το 2006 για προσφορά κορυφαίων υπηρεσιών στην online εμπειρία των χρηστών.

Ξενοδοχεία
Η διαφοροποίηση των λύσεων της Amadeus συνεχίστηκε με έντονους ρυθμούς το 2006, ιδιαίτερα στον τομέα της φιλοξενίας. Κατά τη διάρκεια του έτους, περισσότερα από 300 ξενοδοχεία επέλεξαν το σύστημα Amadeus Hotel Revenue Management. Η συγκεκριμένη λύση παρέχει στις ξενοδοχειακές αλυσίδες και στις ανεξάρτητες μονάδες τις απαραίτητες πληροφορίες για την σωστή χρέωση του πελάτη στον ενδεδειγμένο χρόνο. Τα ξενοδοχεία που εφάρμοσαν την λύση διαπίστωσαν αύξηση εσόδων μέχρι 8%.

Ο όμιλος Golden Tulip Hospitality επέλεξε την Amadeus για να ενισχύσει την διεθνή του επέκταση με συστήματα τεχνολογίας που ελέγχονται κεντρικά με το σύστημα Property Management System (PMS), μία κεντρική multi-property πλατφόρμα που βελτιστοποιεί την πρόσβαση στην πληροφορία σε όλο τον οργανισμό.

Το Νοέμβριο, η Amadeus ανακοίνωσε την πρωτοποριακή λύση διαχείρισης προμηθειών για ταξιδιωτικά γραφεία, η οποία βοηθά τα ταξιδιωτικά γραφεία να εντοπίσουν και να διεκδικήσουν τις προμήθειες από τις κρατήσεις ξενοδοχείων. Η λύση με την ονομασία Amadeus Worldwide Commission Manager, ξεκίνησε την πιλοτική της χρήση από το Hedna το Δεκέμβριο του 2006. Η Amadeus σκοπεύει να καταστήσει την λύση πρότυπο για τον κλάδο, σε μία προσπάθεια για λύση του θέματος πληρωμής προμηθειών από ξενοδοχειακές κρατήσεις.

Ταξιδιωτικά γραφεία και τεχνολογία αγοράς προϊόντων
Η Amadeus στην αρχή του 2006 ανακοίνωσε τη διάθεση της λύσης Amadeus Call Centre, η οποία αφορά τεχνολογία νέας γενιάς που βοηθά στην μείωση του κόστους ενός τηλεφωνικού κέντρου (call-centre) έως 30% με την λειτουργία ενός πλήρως αυτοματοποιημένου, πολυεθνικού call centre.

Η Amadeus ανακοίνωσε δύο πρωτιές στην τεχνολογία που αφορά online ταξιδιωτικά γραφεία κατά τη διάρκεια του 2006. Το Master Pricer Calendar αποτελεί την πρώτη μηχανή αναζήτησης χαμηλού κόστους που επιτρέπει στους πελάτες να εντοπίζουν μία σειρά διεθνών πτήσεων καθώς και επιλογές κόστους για πολλαπλούς αερομεταφορείς σε μία μορφή ημερολογίου. Ο πρώτος πελάτης της λύσης είναι το lastminute.com και η συνεργασία ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο.

`Αλλη μία πρωτιά, το Amadeus Meta Pricer αποτελεί την κορυφαία λύση τεχνολογίας αναζήτησης χαμηλού εισιτηρίου που συνδυάζεται με μία σειρά περιεχομένου συστήματος διανομής αεροπορικών εταιριών. Η λύση προσφέρει πληροφορίες περιεχομένου αεροπορικών εταιριών σε μηχανές αναζήτησης που αφορούν το ταξίδι (meta search engines) και βοηθά τις αεροπορικές εταιρίες να μεγιστοποιήσουν αποτελεσματικά τη διανομή τους.

Οργανισμοί
Η Amadeus συνεχίζει να εργάζεται στενά με τους μεταπωλητές ταξιδιωτικών υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των εταιρικών ταξιδιωτών. Συνολικά, οι μεταπωλητές επεξεργάστηκαν 85% περισσότερους επιβάτες σε σχέση με το 2005. Το 2006, η Amadeus επέκτεινε την συμφωνία της με το Carlson Wagonlit για μεταπώληση του Amadeus e-Travel Management, ενώ το BCD Travel υπέγραψε μία παρόμοια συμφωνία για τις Ηνωμένες Πολιτείες. Μέσω συνεργατών, η Amadeus προσέλκυσε ένα μεγάλο αριθμό εταιριών όπως η Akzo Nobel μέσω του BCD Travel. Οι εταιρίες Daimler Chrysler και Bosch, οι μεγαλύτεροι πελάτες που χρησιμοποιούν τη λύση SAP Travel Management ανανέωσαν τις συνεργασίες τους με την Amadeus. Η ανακοίνωση της American Express για το Amadeus SME portal, κατά τη διάρκεια του EVP tradeshow στο Παρίσι, άνοιξε νέους ορίζοντες στην συγκεκριμένη αγορά που αφορά το e-Travel Management. Η Amadeus απέκτησε ένα μεγάλο αριθμό πελατών το 2006: Amdocs, Telefonica, CNRS (Γαλλία) και Altria.

Το Amadeus e-Travel Management αναβαθμίζει βασικά διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά όπως πολλαπλά εισιτήρια, ευέλικτες τιμολογιακές επιλογές, split ticketing, guest traveller functionality, FareAnalyzer, eConcierge functionality και συνδέσεις με εταιρίες ενοικιάσεως αυτοκινήτου όπως οι Avis, Europcar, Hertz και Sixt, συνδυάζοντας το direct connect model με το back-up της διαχείρισης ταξιδιών της εταιρίας. Το τμήμα εταιρικής ταξιδιωτικής διαχείρισης της Amadeus απέκτησε την διάκριση Cybertrust Security Management Programme (SMP).

Τεχνολογία ταξιδιών αναψυχής και περιεχόμενο
Η πλατφόρμα Amadeus Leisure ξεκίνησε την διάθεσή τους από την Γαλλία ως πακέτο μίας λύσης κρατήσεων περιηγήσεων για ταξιδιωτικούς πράκτορες. Η εταιρία Selectour είναι το μεγαλύτερο γαλλικό δίκτυο ταξιδιωτικών γραφείων, καλύπτοντας 550 ταξιδιωτικά γραφεία και απασχολώντας 1600 υπαλλήλους. Μέχρι σήμερα, 17 tour operators στην Γαλλία έχουν συνδεθεί με την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Στη Φιλανδία, η Amadeus συνεργάζεται με δύο από τα τρία μεγαλύτερα ταξιδιωτικά γραφεία για την ανάπτυξη μίας λύσης νέας γενιάς για την διανομή περιεχομένου ταξιδιών αναψυχής που θα περιλαμβάνει δυναμική τεχνολογία για δημιουργία πακέτου διακοπών.

Η Amadeus προσέθεσε δύο νέες εταιρίες κρουαζιερόπλοιων την Oceania και MSC Cruises, με σύνολο εταιριών που εξυπηρετεί να φθάνει τις 18 (διαθέτει τις περισσότερες εταιρίες από οποιοδήποτε άλλο σύστημα GDS). Η λύση Amadeus eCruise ξεκίνησε την διάθεση της στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ υπάρχουν σχέδια επέκτασης σε άλλες αγορές. Οι κρατήσεις κρουαζιερών παρουσίασαν αύξηση 200%.

Τεχνολογία για εταιρίες σιδηροδρόμων
Η Amadeus υπέγραψε συμφωνία με την AccesRail για την χρήση του Rail e-Ticketing, ενώ η Deutsche Bahn ήρθε σε συμφωνία με την AccesRail και την Amadeus για να της δοθεί η δυνατότητα να αναφέρει τις διαθεσιμότητες σιδηροδρομικών εισιτηρίων και τα δρομολόγια μαζί με εκείνα των αεροπορικών εταιριών.

Η Amadeus υπέγραψε συμφωνία με την Eurostar για την ανάπτυξη του Eurostar GDS Gateway. Για πρώτη φορά οι χρήστες μπορούν να κάνουν κράτηση για εισιτήρια Eurostar και εισιτήρια αεροπορικών εταιριών στο ίδιο σύστημα.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024