ΑΠΟΣΤΟΛΗ – Rotterdam: Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε τι μπορούσε να κάνει ένα ξενοδοχείο που αποφάσιζε να αυξήσει τις κλίνες του… αγόραζε το διπλανό οικόπεδο και έκτιζε νέα πτέρυγα. Τί γίνεται όμως αν ένα κρουαζιερόπλοιο θα έπρεπε να αυξήσει τις καμπίνες του; Δεδομένου ότι δεν έχει οικόπεδο να αγοράσει για να κάνει επέκταση το μόνο που μένει είναι…
ΑΠΟΣΤΟΛΗ – Rotterdam: Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε τι μπορούσε να κάνει ένα ξενοδοχείο που αποφάσιζε να αυξήσει τις κλίνες του… αγόραζε<...> το διπλανό οικόπεδο και έκτιζε νέα πτέρυγα. Τί γίνεται όμως αν ένα κρουαζιερόπλοιο θα έπρεπε να αυξήσει τις καμπίνες του; Δεδομένου ότι δεν έχει οικόπεδο να αγοράσει για να κάνει επέκταση το μόνο που μένει είναι να κάνει… επιμήκυνση!
Τον Αύγουστο του 2004 η Royal Caribbean International αποφάσισε ότι το πλοίο Enchantment of the Seas ήταν πλέον μικρό για να φιλοξενήσει τις καινοτόμες για κρουαζιερόπλοια υπηρεσίες της και να ικανοποιήσει τη ζήτηση. Έτσι υπέγραψε συμφωνία με τα ναυπηγεία Keppel Verolme στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας και Aker Finnyards στο Τούρκου της Φινλανδίας για την αναζωογόνηση του πλοίου Enchantment of the Seas.
Το σχέδιο της Keppel Verolme απαιτούσε την κοπή του πλοίου στην μέση, εκεί που αρχικά ήταν το σημείο ένωσης των δύο κομματιών του πλοίου όταν πρωτοκατασκευάστηκε, την εισαγωγή ενός νέου κομματιού 22,2 μέτρων και την επανένωση των τριών πλέον κομματιών.
Έτσι, στις 24 Απριλίου το νέο κομμάτι που κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Aker Finnyards ξεκίνησε από το Τούρκου και μετά από μία εβδομάδα την 1η Μαΐου έφτασε στο Ρότερνταμ στα ναυπηγεία του Keppel Verolme για να ξεκινήσει η διαδικασία τοποθέτησής του. Στις 17 Μαΐου ξεκινά η κοπή του πλοίου η οποία ολοκληρώνεται στις 23 του ίδιου μήνα. Το εγχείρημα όπως θα μας εξηγήσει ο υπεύθυνος του έργου είχε τον κίνδυνο το πλοίο να “στρίψει” λόγω των πιέσεων που δέχονται τα σίδερα τα 8 χρόνια που το πλοίο ήδη βρισκόταν στις θάλασσες. Έτσι το ασφαλέστερο σημείο κοπής ήταν το σημείο ένωσης των δύο αρχικών κομματιών στα οποία είχε κατασκευαστεί το πλοίο αρχικά. Το περασμένο Σάββατο η διαδικασία εισχώρησης του νέου κομματιού στη θέση του είχε ήδη ολοκληρωθεί και όλα τα κομμάτια είχαν πλέον πλησιάσει στην τελική τους θέση για την οριστική ένωσή τους.
Η όλη διαδικασία θα ολοκληρωθεί σε 31 ημέρες και το πλοίο πλέον θα φτάσει τα 301,4 μέτρα από τα 279 που είναι σήμερα, διαθέτοντας 151 καμπίνες επιπλέον συνολικά δηλαδή 1126, έχοντας τη δυνατότητα να φιλοξενήσει 2730 επιβάτες συνολικά έναντι 2410 μέχρι σήμερα. Όλη αυτή η επιμήκυνση δεν θα αποφέρει σημαντικές αλλαγές στις μηχανές και στα καύσιμα που απαιτούνται ενώ και ο αριθμός του προσωπικού θα αυξηθεί μόνο κατά 80 άτομα φτάνοντας τα 840 έναντι των 760 που διέθετε μέχρι σήμερα. Για την ολοκλήρωση του έργου και την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων εργάζονται καθημερινά σε τρεις βάρδιες 1000 άτομα.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.