Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΔιεθνής οικονομική κρίση: Επιπτώσεις και ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό
Μια ανοιχτή συζήτηση, πρωτοβουλία του ΞΕΕ

Διεθνής οικονομική κρίση: Επιπτώσεις και ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό

Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ) διοργανώνουν ανοιχτή εκδήλωση – συζήτηση με θέμα “Διεθνής οικονομική κρίση: Επιπτώσεις και ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό”. Στόχος […]

Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ) διοργανώνουν ανοιχτή εκδήλωση – συζήτηση με<...> θέμα “Διεθνής οικονομική κρίση: Επιπτώσεις και ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό”. Στόχος της συζήτησης είναι να καταδείξει τις επιπτώσεις της κρίσης στην ελληνική οικονομία και ειδικότερα στον τουρισμό της χώρας, αλλά και να διερευνήσει τις πιθανές ευκαιρίες και να διατυπώσει προτάσεις για την αντιμετώπιση της κρίσης και τη διαμόρφωση μιας νέας εθνικής στρατηγικής διαχείρισής της για τον ελληνικό τουρισμό.

Στη συζήτηση θα λάβουν μέρος ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, η υπουργός Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας κα Φάνη-Πάλλη-Πετραλιά, ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Γιώργος Βλάχος, ο αντιπρόεδρος και διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Τραπέζης Πειραιώς, κ. Θεόδωρος Πανταλάκης, ο καθηγητής – οικονομικός σύμβουλος του Ομίλου Eurobank, κ. Γκίκας Χαρδούβελης, ο Tour Operator της Γερμανίας, κ. Μιχάλης Καραβάς, ο πρόεδρος του ΞΕΕ, κ. Γεράσιμος Λ. Φωκάς, και ο καθηγητής και γενικός διευθυντής του ΙΤΕΠ κ. Βασίλης Πατσουράτης. Τη συζήτηση θα συντονίσει ο δημοσιογράφος κ. Χρήστος Κώνστας.

Στη συζήτηση θα τεθούν ερωτήματα, όπως: ποια είναι τα ισχυρά και αδύνατα σημεία της ελληνικής οικονομίας; Ποιος ο ρόλος που αυτά θα παίξουν στην σημερινή οικονομική κρίση; ποιες είναι οι μορφές τουρισμού που θα επηρεαστούν περισσότερο; ποιος είναι ο βαθμός στον οποίο θα επηρεαστούν από την κρίση οι ανταγωνίστριες της Ελλάδας χώρες στον τουρισμό; ποια είναι τα οικονομικά και διοικητικά μέτρα που μπορούν να ληφθούν από την Πολιτεία; κατά πόσον μία στοχευμένη προσπάθεια προβολής μπορεί σε σημαντικό βαθμό να ανακόψει ή να περιορίσει τις αρνητικές συνέπειες της κρίσης; τι πολιτικές (προώθηση του προϊόντος, ανθρώπινου δυναμικού κλπ) πρέπει να υιοθετηθούν από τις τουριστικές επιχειρήσεις, προκειμένου να αντιμετωπίσουν την κρίση ή και να αξιοποιήσουν τυχόν ευκαιρίες;

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024