Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροδρόμιαΟι επιβάτες πτήσεων τσάρτερ υπεύθυνοι για τα επιπλέον έξοδα ασφαλείας στα αεροδρόμια
Αερομεταφορές

Οι επιβάτες πτήσεων τσάρτερ υπεύθυνοι για τα επιπλέον έξοδα ασφαλείας στα αεροδρόμια

Έρευνα που διενεργήθηκε από την Consulting Kirschenbaum σε ένα ευρωπαϊκό αεροδρόμιο, δείχνει ότι το 33-50% των επιβατών τσάρτερ μεταφέρουν απαγορευμένα αντικείμενα, και ότι το 33% από αυτούς πρέπει να επανελεγχθεί.

Οι επιβάτες των πτήσεων τσάρτερ είναι υπεύθυνοι για την πλειοψηφία των επιπλέον εξόδων που προκύπτουν από καθυστερήσεις ελέγχου ασφαλείας στο αεροδρόμιο, σύμφωνα με επιστημονική έρευνα που διεξήχθη από την εταιρεία συμβούλων ασφαλείας αερολιμένων Kirschenbaum Consulting.

Τα ευρήματα βασίζονται σε μια ετήσια σε βάθος μελέτη, που πραγματοποιήθηκε σε περιφερειακό ευρωπαϊκό αεροδρόμιο. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι μόνο το 10-15% των τακτικών επιβατών μεταφέρουν απαγορευμένα αντικείμενα, σε αντίθεση με το 33-50% των επιβατών πτήσεων τσάρτερ. Επιπλέον, ενώ μόνο το 10% των τακτικών επιβατών επανελέχθηκαν από τους υπαλλήλους ασφαλείας, το 33% των επιβατών τσάρτερ χρειάζονταν και άλλο έλεγχο.

Η έρευνα, η οποία περιελάμβανε και μια εθνογραφική μελέτη και μια μελέτη για το χρόνο μετακίνησης, έδειξε ότι, ενώ οι επιβάτες τσάρτερ αντιπροσώπευαν λιγότερο από το 50% της συνολικής κίνησης, είναι υπεύθυνοι για ένα επιπλέον 35% του συνολικού κόστους ασφάλειας.

Παρά το γεγονός ότι η πλειοψηφία των επιβατών περνούν από τη διαδικασία της ασφάλειας πολύ γρήγορα, οι επιβάτες που καθυστερούν με το προσωπικό ασφαλείας καταναλώνουν σχεδόν το 80% του χρόνου ελέγχου.

“Η ασφάλεια έχει καταστεί ένα βασικό στοιχείο του κόστους στα αεροδρόμια. Η συμπεριφορά των επιβατών και τη σημασία της για τα κέρδη του αεροδρομίου δεν πρέπει να υποτιμάται“, δήλωσε ο καθηγητής Alan (Avi) Kirschenbaum, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Kirschenbaum Consulting.

“Μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα ότι οι καθυστερήσεις στο σημείο ελέγχου ελέγχου συνδέονται άμεσα με το είδος των πτήσεων των επιβατών. Αυτό απαιτεί περισσότερη προσοχή στο ρόλο που μπορεί να έχει ο ανθρώπινος παράγοντας για το κόστος της ασφάλειας”.

Η Kirschenbaum πρόσθεσε ότι θα μπορούσε να εικάζεται ότι οι επιβάτες τσάρτερ ήταν πιο πιθανό να αγοράσουν δώρα διακοπών και, δεδομένης της χαμηλότερης ευαισθησίας τους στην ασφάλεια, ήταν πιο πιθανό να τους σταματήσουν για κατοχή απαγορευμένων αντικειμένων.

Τα αεροδρόμια εκτιμούν ότι η διάρκεια του ελέγχου ασφαλείας ενός μέσου επιβάτη θα πρέπει να διαρκεί 20-30 δευτερόλεπτα. Η έρευνα έδειξε, ωστόσο, ότι για όσους αγνοούν τους κανόνες διήρκεσε 1-2 λεπτά.

Ο καθηγητής Kirschenbaum θα παρουσιάσει τα ευρήματα της μέλέτης στο Passenger Terminal Expo, που θα πραγματοποιηθεί στις 9-11 Απρ., 2013, στη Γενεύη της Ελβετίας.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024
08/04/2024
05/04/2024