Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΔημοφιλείς οι διακοπές που προσφέρουν αυθεντικές εμπειρίες ή εξειδίκευση
Έκθεση του ABTA για τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2012

Δημοφιλείς οι διακοπές που προσφέρουν αυθεντικές εμπειρίες ή εξειδίκευση

Σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας και σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία για τις κρατήσεις του καλοκαιριού 2012 "δοκιμασμένοι" προορισμοί όπως η Γαλλία, η Ελλάδα, η Ιταλία, η Ισπανία και οι ΗΠΑ θα παραμείνουν δημοφιλείς και το 2012.

Ο Σύνδεσμος των Τουριστικών Πρακτόρων της Βρετανίας (Association of British Travel Agents – ABTA) κυκλοφόρησε της Έκθεση για τις Ταξιδιωτικές Τάσεις του 2012, σε συνεργασία με το Υπουργείο Εξωτερικών και Κοινοπολιτείας του Ην. Βασιλείου, προβλέποντας ότι οι τουρίστες θα αναζητούν την σωστή αξία για τα χρήματά τους, αλλά όχι απαραίτητα και τις φθηνότερες διακοπές. Ενώ η μικρομεσαία τουριστική αγορά αναμένεται να συμπιεστεί, δημοφιλείς θα είναι οι διακοπές που προσφέρουν αυθεντικές ή εξειδικευμένες εμπειρίες, οι αποδράσεις με πολυτέλεια, καθώς και τα all-inclusive πακέτα.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ABTA, Mark Tanzer δήλωσε: “Το 2011 ήταν μια δύσκολη χρονιά, αλλά το βρετανικό κοινό έδειξε ανθεκτικότητα όταν ήρθε η στιγμή των διακοπών του και περιμένουμε μια παρόμοια κατάσταση το 2012. Η συμπίεση των δαπανών των νοικοκυριών φαίνεται ότι θα συνεχιστεί και γι’αυτό είναι πιθανό να δούμε τους τουρίστες να γίνουν πιο απαιτητικοί σχετικά με το που ξοδεύουν τα χρήματά τους και τι παίρνουν σε αντίτιμο. Το γεγονός αυτό αποτελεί μια καλή ευκαιρία για τις τουριστικές εταιρείες, ώστε να προσφέρουν εξειδικευμένες και αυθεντικές εμπειρίες, καθώς και all-inclusive πακέτα για τον οικονομικό τουρίστα, τα οποία προσφέρουν εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής”.

Μερικές από τις κυρίαρχες τάσεις που εντόπισε ο ABTA είναι:
– Αύξηση της ζήτησης για εξειδικευμένες διακοπές. Οι κρουαζιέρες, ο τουρισμός περιπέτεια, εξερεύνησης, μάθησης και οι διακοπές δραστηριοτήτων, αναμένεται να πάνε καλά το 2012, καθώς οι τουρίστες αναζητούν νέες εμπειρίες, οι οποίες θα “υποστηρίζουν” το value-for-money. Οι τουρίστες αναμένεται επίσης να αναζητήσουν προορισμούς που έχουν ισχυρή και αυθεντική αίσθηση της θέσης τους στην παγκόσμια αγορά, από τη γαστρονομία και τις εκδρομές έως την ψυχαγωγία.
– Τόσο οι πολυτελείς όσο και οι οικονομικές “αποδράσεις” αναμένεται να έχουν καλές επιδόσεις. Με τη μικρομεσαία τουριστική αγοράς να πιέζεται από τις μειώσεις στις δαπάνες των νοικοκυριών, μεγαλύτερη ζήτηση αναμένεται να έχουν τόσο οι οικονομικές διακοπές όσο και οι διακοπες πολυτελείας το 2012.
– Οι baby “boomers” τροφοδοτούν την αγορά. Το  10% όσων είναι άνω των 55 ετών πραγματοποίησε πάνω από τέσσερεις διακοπές στο εξωτερικό το 2011 και η τάση αυτή θα συνεχιστεί.
– Ενώ η ενοποίηση ταξιδιωτικών εταιρειών συνολικά μείωσε των αριθμό των τουριστικών γραφείων, οι πωλήσεις λιανικής  αυξήθηκαν κατά 25% για ταξίδια στο εξωτερικό, σε σύγκριση με 17% το 2010. Το 2012 αρκετές μεγάλες ταξιδιωτικές εταιρείες θα επεκτείνουν την παρουσία τους σε αυτόν τον τομέα και αναμένεται να δούμε εταιρείες να επενδύουν στη βελτίωση της εικόνας τους στα τουριστικά καταστήματα λιανικής.
– “Δοκιμασμένοι” προορισμοί ενδέχεται να παραμείνουν δημοφιλείς. Σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας πολλοί εναποθέτουν την εμποστοσύνη τους στον προορισμό που γνωρίζουν καλύτερα. Τα πρώτα στοιχεία για τις κρατήσεις του καλοκαιριού 2012 δείχνουν ότι οι προορισμοί, όπως η Γαλλία, η Ελλάδα, η Ιταλία, η Ισπανία και οι ΗΠΑ θα αποδειχθούν όλοι δημοφιλείς το επόμενο έτος.
– Περισσότεροι γάμοι στο εξωτερικό. Ένα στα πέντε ζευγάρια σήμερα παντρεύεται στο εξωτερικό, με μέση εξοικονόμηση των 12.500 λιρών για ένα γάμο πυο γίνεται στο Ην. Βασίλειο. Με την πίεση του οικογενειακού προϋπολογισμού και την εστίαση στο value-for-money είναι πολύ περισσότερα τα ζευγάρια που αναμένεται να παντρευτούν στο εξωτερικό το 2012.

Η έκθεση του ABTA προσδιορίζονται οι “hot” προορισμοί για το 2012 -ένα μείγμα από διακοπές διαρκείας, μεσοπρόθεσμες και σύντομες, δίνουν μια γεύση τόσο για το ποιοί είναι από αγαπημένοι προοροσμοί όσο και ποιες χώρες προσφέρουν κάτι διαφορετικό το 2012, μεταξύ των οποίων είναι Ιορδανία, η Κολομβία, το Πράσινο Ακρωτήρι, η Πολωνία και η Ουκρανία.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024