Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΗ εικόνα του Αμερικανού τουρίστα: Κολλημένος στο smartphone, παρά στην παραλία
Τάσεις

Η εικόνα του Αμερικανού τουρίστα: Κολλημένος στο smartphone, παρά στην παραλία

Το 50% των Αμερικανών τουριστών παραδέχεται ότι 'ανεβάζει' φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απλώς και μόνο για επίδειξη. Το 31% των ερωτηθέντων επιλέγει ξενοδοχείο μόνον αν αυτό προσφέρει Wi-Fi, και ένα ποσοστό 17% των αντρών διατίθεται να πληρώσει για πρόσβαση σε Wi-Fi σε ξενοδοχεία, σε αντίθεση με το ποσοστό των γυναικών (12%).

Στις καλοκαιρινές μας διακοπές, σύμφωνα με έρευνα του Hotels.com, θα περάσουμε περισσότερο χρόνο προσκολλημένοι στα κινητό μας τηλέφωνο παρά στην καρέκλα της παραλίας. Παγκόσμια έρευνα μεταξύ 9.200 τουριστών από 31 χώρες, έδειξε ότι στους ανθρώπους αρέσει να χαζολογούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να χρησιμοποιούν το κινητό τους για να βρουν το επόμενο γεύμα τους και να λαμβάνουν μέρος σε διαγωνισμούς στο Facebook με τους συνταξιδιώτες τους.

Με το καλοκαίρι να έχει ήδη φτάσει, συχνά πλάθουμε στο μυαλό μας την εικόνα ατέλειωτων ωρών χαλάρωσης δίπλα σε μια πισίνα ή της εξερεύνησης των τουριστικών αξιοθέατων μιας νέας πόλης. Η αλήθεια είναι ωστόσο ότι όσον αφορά στους Αμερικανούς τουλάχιστον, πρόκειται να ξοδέψουν περισσότερο χρόνο κολλημένοι στα κινητά τους τηλέφωνα παρά στις παραλίες. Η αλήθεια είναι ότι τα παρακάτω συμπεράσματα της έρευνας δεν αφορούν μόνο στους Αμερικανούς τουρίστες, αλλά σε όλους.

Κατά μέσο όρο ξοδεύουν περίπου 2,5 ώρες καθημερινά για το μαύρισμά τους, ενώ αντίθετα ξοδεύουν περίπου 3 ώρες κοιτώντας το κινητό τους τηλέφωνο. Στην πραγματικότητα, ποσοστό λίγο μεγαλύτερο του 6% θα περάσει περισσότερες από 7 (!) ώρες την ημέρα με το κινητό του στα χέρια του.

Το 50% των Αμερικανών τουριστών παραδέχεται ότι “ανεβάζει” φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απλώς και μόνο για επίδειξη και το 28% ποστάρει φωτογραφίες για να δείξει σε ποιο μέρος βρίσκεται, ώστε να κάνει τους φίλους του να ζηλέψουν. Πάνω από το 1/4 των ερωτηθέντων (28%) της έρευνας αναφέρει πως σχολιάζει στις δημοσιεύσεις των φίλων τους, ώστε να μη χάσουν καμία στιγμή στο Facebook όσο λείπουν σε διακοπές.

Ακόμα κι αν κάποιος νομίζει ότι δεν είναι ανταγωνιστικός τύπος, μπορείτε να είναι 1 στους 20 τουρίστες που εμπλέκεται σε ανταγωνισμό ποσταρίσματος στο Facebook με τους συνταξιδιώτες του. Αυτό συμβαίνει όταν ελέγχει τα ταξιδιωτικά δημοσιεύματα των φίλων του για να βεβαιωθεί ότι το περιεχόμενό τους δεν είναι καλύτερο από το δικό του. Είναι ενδιαφέρον ότι οι άντρες ανταγωνίζονται τρεις φορές περισσότερο με τους φίλους τους σε σχέση με τις γυναίκες. Επιπλέον, το 20% ξοδεύουν το χρόνο τους βλέποντας πόσα likes και σχόλια έχουν οι δημοσιεύσεις τους.

Τα πιο χρησιμοποιημένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε περίοδο διακοπών είναι:

  • Facebook (77%)
  • Instagram (32%)
  • YouTube (25%)
  • Twitter (24%)
  • Pinterest (14%)

Όσον αφορά το φαγητό, το 51% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι τα κινητά τους τηλέφωνα είναι η κύρια πηγή πληροφοριών τους όσο βρίσκονται σε διακοπές. Όσον αφορά στο περιεχόμενο το οποίο αναζητούν, την κορυφή της λίστας καταλαμβάνουν τα εστιατόρια και οι αγορές τροφίμων, καθώς το ποσοοστό που τα αναζητά φτάνει το 71%. Οι Αμερικανοί είναι γενιά ταξιδιωτών που αναζητούν το φαγητό, με τους ταξιδιώτες τουρίστες να ψάχνουν περισσότερο για το καλύτερο εστιατόριο παρά για τις καλύτερες παραλίες.

Οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Αμερικανών τουριστών στις διακοπές του:

  • Εστιατόρια και αγορές τροφίμων: 71%
  • Τουριστικά αξιοθέατα: 59%
  • Χάρτες και οδηγίες διαδρομών: 56%
  • Εκπτώσεις και προσφορές: 38%
  • Τοπικές παραλίες: 33%

Το 31% των ερωτηθέντων επιλέγει ξενοδοχείο μόνον αν αυτό προσφέρει Wi-Fi, και ένα ποσοστό 17% των αντρών διατίθεται να πληρώσει για πρόσβαση σε Wi-Fi σε ξενοδοχεία, σε αντίθεση με το ποσοστό των γυναικών (12%). Οι γυναίκες (σε ποσοστό 12%) επίσης ενδιαφέρονται λιγότερο για το αν θα έχουν πρόσβαση σε Wi-Fi γενικά στις διακοπές σε σχέση με τους άντρες (9%).

Φαίνεται πως η τεχνολογία είναι πλέον μια ανάγκη, καθώς το 64% παραδέχεται ότι παρακολουθεί τις ενημερώσεις των φίλων τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το 28% αναφέρει πως σχολιάζει στις δημοσιεύσεις ώστε να μην χάσουν επαφή μαζί τους.

Όσον αφορά στη χρήση των εφαρμογών, οι περισσότεροι προτιμούν είτε τις δημοσιεύσεις στο Instagram, είτε τα μηνύματα ώστε να ενημερώνουν τους φίλους τους ότι περνούν καλά. Οι πέντε κορυφαίες εφαρμογές που χρησιμοποιούν στα ταξίδια τους είναι:

  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (66%)
  • Μηνύματα (50%)
  • Χάρτες (43%)
  • Ταξίδια (39%)
  • Μουσική (32%)

Περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς ταξιδιώτες (51%) χρησιμοποιούν τους χάρτες των smartphones τους για να τριγυρίζουν. Σε διεθνές επίπεδο, τα άτομα ηλικίας 30-39 ετών χρησιμοποιούν εφαρμογές γλωσσικής μετάφρασης περισσότερο απ’όλους, με το 13% των Αμερικανών σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα να αξιοποιούν εφαρμογές που προσφέρουν αυτές τις υπηρεσίες.

Άλλα στατιστικά στοιχεία που αποκάλευψε η έρευνα είναι ότι:

  • Κατά μέσο όρο, οι άνθρωποι κάνουν 3 ταξίδια το χρόνο και να περνούν 11 διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο
  • Το 43% έχουν κάνει κράτηση σε ένα ξενοδοχείο από το κινητό
  • Περισσότεροι από τους μισούς (53%) έχουν κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο αυθημερόν.

“Για τους τουρίστες η επίδραση του κινητού ξεκινά με την κράτηση, καθώς το 43% των ανθρώπων στη μελέτη μας έχουν κάνει κράτηση σε ένα ξενοδοχείο από το κινητό τους”, δήλωσε ο Dan Craig, Senior Director of Mobile του ομίλου Hotels.com. “Ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη ότι ο σημερινός σύγχρονος τουρίστας είναι τόσο εξαρτημένος από το smartphone του και καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, αυτό γίνεται όλο και πιο απαραίτητος σύντροφος για τα ταξίδια”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024