Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΠρόκληση για το 34% των ταξιδιωτικών γραφείων η μηδενική προμήθεια
Αποτελέσματα έρευνας της Amadeus

Πρόκληση για το 34% των ταξιδιωτικών γραφείων η μηδενική προμήθεια

Τα ευρήματα μίας ανεξάρτητης έρευνας, με σκοπό να προσφέρει συμβουλές μεγιστοποίησης των εσόδων των ταξιδιωτικών γραφείων από τις αμοιβές υπηρεσιών, δημοσίευσε η εταιρία τεχνολογικών λύσεων για την τουριστική και ταξιδιωτική βιομηχανία, Amadeus

Τα ευρήματα μίας ανεξάρτητης έρευνας, με σκοπό να προσφέρει συμβουλές μεγιστοποίησης των εσόδων των ταξιδιωτικών γραφείων από τις αμοιβές υπηρεσιών, δημοσίευσε η εταιρία τεχνολογικών λύσεων για την τουριστική<...>και ταξιδιωτική βιομηχανία, Amadeus.

Το white paper με τίτλο «Αμοιβές υπηρεσιών και περικοπές προμηθειών: ευκαιρίες και βέλτιστες πρακτικές για Ταξιδιωτικά Γραφεία» προσφέρει μία σύντομη αναδρομή στην αλλαγή των προμηθειών από τις αεροπορικές εταιρίες, οι οποίες έχουν σταδιακά μειωθεί από το 10% της τιμής του εισιτηρίου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 στο μηδέν σε πολλές αγορές το 2007. Η έρευνα ανακοίνωσε τα ευρήματα έκθεσης της Amadeus, τα οποία αναφέρουν ότι το 34% των ταξιδιωτικών γραφείων θεωρούν τη μείωση των εσόδων από τις προμήθειες ως την μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν. Στη Δυτική Ευρώπη, τα χαμένα έσοδα από προμήθειες είναι η κυριότερη ανησυχία για το 50 τοις εκατό των ταξιδιωτικών πρακτόρων.

Στο δεύτερο μέρος του white paper, δίνεται μεγάλη έμφαση στις αγορές που έχουν επιτυχώς υλοποιήσει μοντέλα αμοιβής υπηρεσιών για να αντισταθμίσουν την απώλεια των εσόδων. Σε ορισμένες αγορές τα έσοδα των πρακτορείων έχουν παρουσιάσει αύξηση παρόλη τη μείωση των προμηθειών. Τα ταξιδιωτικά γραφεία που έχουν υιοθετήσει ένα μοντέλο αμοιβής υπηρεσιών, χρεώνουν τον πελάτη για τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους αντί να λαμβάνουν προμήθεια από τους προμηθευτές. Χώρες όπως η Σκανδιναβία και οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής είναι ιδιαίτερα εξελιγμένες σε αυτό τον τομέα.

Η έρευνα προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες στα ταξιδιωτικά γραφεία που επιθυμούν να υλοποιήσουν ένα επιτυχημένο μοντέλο αμοιβής υπηρεσιών:


  • Εκπαίδευση των στελεχών και των ταξιδιωτικών πρακτόρων με συγκεκριμένα προγράμματα υλοποίησης αμοιβής υπηρεσιών και πώλησης προϊόντων που αποφέρουν υψηλό κέρδος.
  • Επικοινωνία στον πελάτη για την πολιτική αμοιβής υπηρεσιών στην πρώτη επαφή. Η έρευνα υποδεικνύει ότι οι πελάτες θα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για μία υπηρεσία που θα τους αποφέρει αξία.
  • Αυτοματοποίηση των διαδικασιών για την χρέωση αμοιβής προς αποφυγή λαθών και βελτίωση της αποδοτικότητας και παραγωγικότητας των πρακτόρων.
  • Προσδιορισμός των υπηρεσιών που οι πελάτες θεωρούν μέγιστης αξίας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν. Οι δημοφιλέστερες πέντε υπηρεσίες σύμφωνα με την έρευνα είναι ο σχεδιασμός του ταξιδιού, οι κρατήσεις ξενοδοχείου, τα ειδικά κουπόνια, οι κρουαζιέρες και οι κρατήσεις των συχνών ταξιδιωτών.


«Λειτουργούμε ως συνεργάτες τεχνολογίας με τους πελάτες μας. Για αυτό το λόγο πιστεύουμε ότι μπορούμε να προσθέσουμε αξία στην επιχείρησή τους, από την εμπειρία μας σε διαφορετικές αγορές και σε ταξιδιωτικά γραφεία που έχουν υλοποιήσει νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Η εμπειρία μας από τις εξελιγμένες αγορές θα βοηθήσει όσους δεν έχουν προχωρήσει ακόμη στη μετάβαση. Αυτό προσπαθούμε να πετύχουμε με τη δημοσίευση του συγκεκριμένου white paper» είπε ο κ. Claude Giaferri, Αντιπρόεδρος του τμήματος Travel Office Products & Solutions της Amadeus.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024