Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΣτην κερδοφορία επιστρέφει η Ευρωπαϊκή ξενοδοχία

Στην κερδοφορία επιστρέφει η Ευρωπαϊκή ξενοδοχία

Μετά από τρία συνεχή έτη απωλειών, η ευρωπαϊκή ξενοδοχειακή βιομηχανία φαίνεται να επιστρέφει στην κερδοφορία. Σύμφωνα μάλιστα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας HotelBenchmark, που διενήργησε η εταιρία Deloitte, τα ξενοδοχεία της ηπειρωτικής Ευρώπης παρουσίασαν αύξηση των εσόδων τους…

Μετά από τρία συνεχή έτη απωλειών, η ευρωπαϊκή ξενοδοχειακή βιομηχανία φαίνεται να επιστρέφει στην κερδοφορία. Σύμφωνα μάλιστα με<...>τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας HotelBenchmark, που διενήργησε η εταιρία Deloitte, τα ξενοδοχεία της ηπειρωτικής Ευρώπης παρουσίασαν αύξηση των εσόδων τους 7% ανά διαθέσιμο δωμάτιο το 2004.

Κατά μέσο όρο τα έσοδα των ξενοδοχείων ανά διαθέσιμο δωμάτιο παρουσίασαν αύξηση περίπου 1.000 ευρώ το 2004 και ανήλθαν στα 15.000 ευρώ, σε σχέση με το 2003, που ήταν 14.000 ευρώ.

Η αγορά της Γερμανίας αποδείχτηκε ως μια από τις ισχυρότερες, καθώς η κίνηση των ξενοδοχείων της ενισχύθηκε σημαντικά από την έκθεση `biennial`. Ειδικότερα, τα κέρδη των ξενοδοχείων στη περιοχή του Ντούσελντορφ αυξήθηκαν κατά 76%, αφού και τα συνολικά έσοδα παρουσιάστηκαν αυξημένα κατά 7.000 ευρώ. Τα ξενοδοχεία της Στουτγάρδης είχαν επίσης μια πολύ καλή χρονιά το 2004, καθώς πέτυχαν και αυτά αύξηση των εσόδων τους, της τάξης του 17%.

Κατά τη διάρκεια του 2004, οι Ευρωπαϊκές αγορές της Ανατολής τα πήγαν εξαιρετικά καλά, αφού πολλές από τις πόλεις τους παρουσίαζαν αύξηση διπλάσια, συγκριτικά με πέρσι, στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο. Ενδεικτικά, αξίζει να αναφερθεί πως τα ξενοδοχεία της Πράγας και της Βουδαπέστης πέτυχαν αύξηση των εσόδων τους ανά διαθέσιμο δωμάτιο, 20% και 19% αντίστοιχα.

Από την άλλη, η Μόσχα κατάφερε να μετατρέψει καλύτερα από κάθε άλλη πόλη τα έσοδα της σε κέρδος. Από τις 23 πόλεις, που συμμετείχαν στην έρευνα, το ποσοστό επιτυχούς μετατρεψιμότητας της Μόσχας άγγιξε το 53%, ενώ των Βρυξελλών, που βρίσκονταν στη δεύτερη θέση, το 22%. Ακόμα, η Μόσχα σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό κέρδους, εμφανίζοντας κέρδη, ύψους 39.000 ευρώ και πετυχαίνοντας αύξηση 31%, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Ωστόσο, το αξιοσημείωτο στην περίπτωση της Μόσχας είναι το γεγονός ότι παρόλο που διαθέτει πολλά πολυτελή ξενοδοχεία καταφέρνει και διατηρεί το κόστος λειτουργίας τους αρκετά χαμηλά. Επιπλέον, ένας ακόμη παράγοντας που ενισχύει τα έσοδα των ξενοδοχείων στη Μόσχα είναι ότι ενώ τα έσοδα τους είναι σε δολάρια Αμερικής, τα ξενοδοχεία πληρώνουν τους λογαριασμούς και γενικά τα έξοδα λειτουργίας τους σε ρούβλια Ρωσίας.

Η μόνη Ευρωπαϊκή αγορά της Ανατολής, που παρουσίασε πτώση στα κέρδη της ήταν η Βαρσοβία, η οποία εμφάνισε πτώση 6% λόγω της πληθώρας πολυτελών και πρώτης κατηγορίας ξενοδοχείων που διαθέτει. Επίσης, η αύξηση διαθεσιμότητας δωματίων είχε ως αποτέλεσμα και τη πτώση της πληρότητας, που έπεσε κάτω από 60%, τη στιγμή μάλιστα, που ο ανταγωνισμός μεγενθύνεται. Η υπερπροσφορά όμως δωματίων, λόγω της ύπαρξης πολλών ξενοδοχείων, οδήγησε και τη Μαδρίτη σε πτωτικά επίπεδα, όσον αφορά στα κέρδη της, τα οποία παρουσιάστηκαν μειωμένα κατά 12%. Από την άλλη, τη χειρότερη θέση ανάμεσα στις αγορές της ηπειρωτικής Ευρώπης κατέλαβε αυτή του Μιλάνου, καθώς τα κέρδη της παρουσιάστηκαν μειωμένα κατά 13%.

Τέλος, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η κ. Julia Felton, Γενική Διευθύντρια της HotelBenchmark “τα ποσοστά κερδοφορίας των ξενοδοχείων στην ηπειρωτική Ευρώπη είναι σε καλά επίπεδα και απεικονίζουν την ποικιλλομορφία της ξενοδοχειακής αγοράς στον Ευρωπαϊκό χώρο”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024