Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΕπενδύσεις στην Ελλάδα σχεδιάζουν Atlantica Hotels και Natalie Tours

Επενδύσεις στην Ελλάδα σχεδιάζουν Atlantica Hotels και Natalie Tours

Επενδύσεις σε κατασκευές ξενοδοχειακών μονάδων στην Ελλάδα, που θα ξεπερνούν τα 500 εκατ. ευρώ, σχεδιάζουν ο ξενοδοχειακός Όμιλος Atlantica Hotels and Resorts – το 50% του οποίου ανήκει στην ΤUI […]

Επενδύσεις σε κατασκευές ξενοδοχειακών μονάδων στην Ελλάδα, που θα ξεπερνούν τα 500 εκατ. ευρώ, σχεδιάζουν ο ξενοδοχειακός Όμιλος Atlantica Hotels and Resorts – το 50% του οποίου ανήκει στην ΤUI Travel PLC – και ο τουριστικός<...>οργανισμός Natalie Tours, όπως ανακοίνωσαν σε προχτεσινή συνέντευξη τύπου, που παραχώρησαν σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Οι επενδύσεις αφορούν σε περισσότερες από 20 ξενοδοχειακές μονάδες τεσσάρων και πέντε αστέρων μέσα στα επόμενα 5 – 6 χρόνια.

Οι δύο πλευρές συναντήθηκαν στα πλαίσια του επιχειρηματικού φόρουμ, το οποίο πραγματοποιήθηκε με την ευκαιρία της συνεργασίας της μικτής διυπουργικής επιτροπής Ελλάδας – Ρωσίας σε θέματα οικονομίας, βιομηχανίας, επιστήμης και τεχνολογίας.

Το ποσό της συνολικής επένδυσης έχει υπολογιστεί στα 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ, από τα οποία 600 εκατ. θα καλυφθούν από τις δύο εταιρίες, ενώ τα υπόλοιπα 600 εκατ. θα καλυφθούν από άλλους στρατηγικούς επενδυτές. Οι περιοχές, στις οποίες θα δοθεί προτεραιότητα στις επενδύσεις, είναι η Πελοπόννησος, η Ρόδος, η Κρήτη και η Κως. Το γεγονός αυτό θα βοηθήσει και τις δύο εταιρίες να δυναμώσουν σημαντικά τη θέση τους στους αντίστοιχους προς αυτούς τομείς της οικονομίας.

Ο κ. Δημήτρης Νικολαΐδης διευθύνων σύμβουλος της ξενοδοχειακής αλυσίδας Atlantica Hotels & Resorts, ανέφερε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης ότι η επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ της εταιρίας και του ταξιδιωτικού οργανισμού Natalie Tours ξεκίνησε πρίν από μερικά χρόνια στην Κύπρο. Η Ρωσική εταιρία έχει πολλά κοινά στον τρόπο δραστηριοποίησης της με την TUI. Όντας ο ίδιος ένας από τους επιχειρηματίες που προσέλκυσαν το ρώσικο τουρισμό στην Ελληνική αγορά, ο κ. Νικολαΐδης δεν έχει καμία αμφιβολία για το θετικό αποτέλεσμα αυτού του βήματος στην Ελλάδα.

Το καινούργιο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής ωθεί και τους δύο συνεργάτες σε καινούργιες προκλήσεις. Τα ευρέως γνωστά υψηλά στάνταρ της Atlantica Hotels & Resorts και ΤUI Travel Hotels θα παρουσιαστούν προσαρμοσμένα για την Ρώσικη αγορά. Οι Ρώσοι τουρίστες θα πρέπει να αποκτήσουν την ίδια προτεραιότητα όπως οι Γερμανοί και `Αγγλοι πελάτες. Με αυτή την κίνηση η Atlantica σχεδιάζει να κατακτήσει μια πρωταρχική θέση ανάμεσα στις Ελληνικές Ξενοδοχειακές Αλυσίδες.

Ο κ. Vladimir Vorobiev, πρόεδρος της Natalie Tours ανάφερε ότι ο αριθμός Ρώσων τουριστών, που επιθυμούν να περάσουν τις διακοπές τους στο εξωτερικό, συνεχώς αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό. Αν ο ρυθμός ανάπτυξης της Ρωσικής οικονομίας εξακολουθήσει, τα επόμενα 5 χρόνια ο αριθμός των Ρώσων θα αυξηθεί από 4 σε 15 εκατομμύρια άτομα. Κατά τη γνώμη του κ. Vorobiev, η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να είναι ο πρωταρχικός προορισμός ταξιδιού για τους Ρώσους. Δεδομένου ότι θα αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά κάποιοι ανασταλτικοί παράγοντες, το μερίδιο αγοράς της Ελλάδας θα έχει τη δυνατότητα να αυξηθεί από το σημερινό 10% στο 30%. Ο αριθμός των Ρώσων επισκεπτών στην Ελλάδα μπορεί να φτάσει στα 4 εκατομμύρια άτομα μέχρι και το 2012.

Η Natalie Tours σαν ένας ηγετικός τουριστικός οργανισμός διακίνησης Ρώσων τουριστών στην Ευρώπη υπολογίζει να καλύψει το 30-35% της αγοράς, δηλαδή 1,2-1,5 εκατομμύρια το χρόνο. Το γεγονός αυτό συνεπάγεται την ανάγκη προσφοράς όχι λιγότερα από 40 με 50 χιλιάδες επιπλέον δωμάτια μόνο για τους πελάτες του Natalie Tours. Συνειδητοποιώντας το πρόβλημα έλλειψης ποιοτικών δωματίων και ξενοδοχειακών μονάδων, ο τουριστικός οργανισμός Νatalie Tours απευθύνθηκε στο ήδη συνεργάτη του και πρότεινε τη συνεργασία σε στρατηγικό επίπεδο, για τον Ελλαδικό χώρο.

Η πρόταση αυτή έτυχε πλήρης υποστήριξης της εταιρίας Atlantica Hotels & Resorts. Aυτό σημαίνει ότι πρέπει να κατασκευαστούν 10 χιλιάδες επιπλέον δωμάτια. Τα δωμάτια αυτά θα πρέπει να καλύψουν μόνο ένα μέρος της συνολικής ζήτησης. Και οι δύο εταιρίες πρέπει να δουλέψουν σκληρά προς την επίτευξη των υψηλών αυτών στόχων.

Όπως επεσήμανε ο πρόεδρος της Natalie Tours, κ. Vladimir Vorobiev, η Ελλάδα αντιμετωπίζει πέντε σοβαρά προβλήματα στην προσέλκυση Ρώσων τουριστών:


  • Απαιτείται απλούστευση της διαδικασίας έκδοσης βίζα για ταξίδια στην Ελλάδα, αφού έχουν γίνει πολλά λάθη από τις ελληνικές αρχές τα τελευταία 10 χρόνια. Τέλη 2001 προς 2002, πολλές ρώσικες εταιρίες αρνιόντουσαν να πουλήσουν Ελλάδα. Τα τελευταία 3-4 χρόνια απλουστεύθηκε η διαδικασία από Μόσχα και Αγία Πετρούπολη, αλλά ακόμα η διαδικασία είναι πιο πολύπλοκη από ότι στην Ισπανία (48 ώρες) και την Κύπρο (24 ώρες).
  • Αρνητική είναι η εικόνα της Ελλάδας τα τελευταία 10 χρόνια από την ανάπτυξη του shop tourism. Ενώ για κανονικούς τουρίστες υπήρχε δυσκολία στη βίζα, για όσους ενδιαφέρονταν για αγορά γούνας βρισκόντουσαν τρόποι για επισκέψεις σε περιοχές της Βόρειας Ελλάδας. Ακόμη και σήμερα οι κανονικοί τουρίστες διστάζουν να έρθουν στην Ελλάδα λόγω αυτής της εικόνας.
  • Ανεπαρκής διαφήμιση στην Ρωσία. Δεκάδες φορές λιγότερη σε σχέση με τη διαφήμιση της Αιγύπτου και της Τουρκίας.
  • Ανεπαρκείς υποδομές. Η εικόνα των αεροδρομίων και των δρόμων στην Κρήτη, την Πελοπόννησο και την Κω δεν είναι και η καλύτερη.
  • Ανεπαρκής αριθμός ξενοδοχείων και δωματίων υψηλής ποιότητας. Τα καινούργια ξενοδοχεία είναι λίγα και στα παλιά, που υπάρχουν, ο Ρώσος τουρίστας δεν έχει επαρκή εξυπηρέτηση.


Η Τουρκία προσελκύει 8 φορές περισσότερους Ρώσους τουρίστες από ότι η Ελλάδα, ενώ και η Ελλάδα διαθέτει όλες τις προϋποθέσεις για να φτάσει αυτό τον αριθμό κατέληξε ο κ. Vorobiev.

Για την επίλυση των παραπάνων προβλημάτων και την ουσιαστική διευκόλυνση των Ρώσων ταξιδιωτών ο κ. Vorobiev είπε “θα συνεργαστούμε με τα ελληνικά Προξενεία στη Μόσχα για να γίνει η διαδικασία έκδοσης βίζα πιο εύκολη και γρήγορη. Παράλληλα, θα διαθέσουμε 5 εκατ. δολάρια για διαφήμιση της Ελλάδα στην τηλεόραση, ενώ στα σχέδια μας περιλαμβάνονται συνεργασίες και με μικρότερες εταιρίες. Στο πλαίσιο αυτό, αγοράσαμε το πακέτο μετοχών της ρώσικης εταιρίας Pantheon πριν δύο εβδομάδες”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024