Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΑθήνα, Σόφια και Κωνσταντινούπολη στοχεύουν από κοινού στην κινεζική αγορά

Αθήνα, Σόφια και Κωνσταντινούπολη στοχεύουν από κοινού στην κινεζική αγορά

Η δυνατότητα κοινής προσπάθειας προσέλκυσης Κινέζων τουριστών σε Αθήνα – Σόφια – Κωνσταντινούπολη, προτάθηκε από τον πρωθυπουργό της Βουλγαρίας Συμεών Σαξκομπουργκότσκι στην ετήσια συνάντηση του Βουλγαρικού Γραφείου Συνεδριακού Τουρισμού, που πραγματοποιήθηκε στη Σόφια…

Η δυνατότητα κοινής προσπάθειας προσέλκυσης Κινέζων τουριστών σε Αθήνα – Σόφια – Κωνσταντινούπολη, προτάθηκε από<...> τον πρωθυπουργό της Βουλγαρίας Συμεών Σαξκομπουργκότσκι στην ετήσια συνάντηση του Βουλγαρικού Γραφείου Συνεδριακού Τουρισμού, που πραγματοποιήθηκε στη Σόφια.

Το Γραφείο Συνεδριακού Τουρισμού της Βουλγαρίας ιδρύθηκε στις αρχές του 2004 και ενοποιεί 32 εταιρίες στον τομέα, ανάμεσα στις οποίες είναι το Εθνικό Μέγαρο Πολιτισμού στη Σόφια, ο εθνικός αεροπορικός μεταφορέας Bulgaria Air, οι μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες Sheraton, Hilton, Radison, Kempinski-Zografski κ.α. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Οκτώβριο φέτος στη Βουλγαρία έκαναν διακοπές 3,6 εκατ. ξένοι τουρίστες, δηλαδή κατά 16% περισσότεροι σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι.

Στο χαιρετιστήριο λόγο του προς τους συμμετέχοντες στη συνάντηση ο πρωθυπουργός Συμεών Σαξκομπουργκότσκι τόνισε: “Μια από τις προτεραιότητες της πολιτικής της κυβέρνησής μας είναι η ανάπτυξη του πολιτιστικού, αρχαιολογικού, αγροτικού και οικολογικού τουρισμού, διευρύνοντας το δυναμικό των άριστων χειμερινών κέντρων μας. Μεγάλη πρόκληση για μας είναι επίσης να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες που προσφέρουν τα ξενοδοχεία και τα συνεδριακά κέντρα της Σόφιας και των μεγάλων πόλεων, έτσι ώστε να μετατρέψουμε την απασχόληση στον κλάδο σε μόνιμη.”

Σύμφωνα με έρευνα του Γερμανικού Γραφείου Συνεδριακού Τουρισμού στις χώρες της ΕΕ ένας συμμέτοχος σε συνέδριο ξοδεύει 715 ευρώ την ημέρα κατά μέσο όρο, ενώ το ποσό αυτό για τον χειμερινό ή τον θαλασσινό τουρισμό είναι μόλις 60 ευρώ. Το δυναμικό του συνεδριακού τουρισμού είναι να διευρυνθεί έως 10-15 φορές, ενώ ο παραδοσιακός-μόνο 1-2 φορές. Ακόμη περισσότερο ο συνεδριακός τουρισμός ενθαρρύνει την ανάπτυξη όλης της οικονομίας.

“Η Βουλγαρία κατέχει πολύ ανταγωνιστική θέση στον τομέα αυτήν τη στιγμή”, λέει ο Τζόζεφ Χάλμπχερ, διευθυντής του ξενοδοχείου Kempinski-Zogfaski στη Σόφια. “Εδώ οι άνθρωποι είναι πολύ φιλόξενοι, ξέρουν ξένες γλώσσες, έχετε θαυμάσια φυσικά δεδομένα και πλούσια πολιτιστική και ιστορική κληρονομιά.”

Εκ μέρους του ο Φρίντριχ Νίιμαν, πρόεδρος του Βουλγαρικού Γραφείου Συνεδριακού Τουρισμού και διευθυντής του ξενοδοχείου “Hilton” μίλησε για την ανεπαρκή διαφήμιση της Βουλγαρίας ως προορισμού συνεδριακού τουρισμού: “Αυτό όμως είναι μεγάλο πλεονέκτημα για το μέλλον, γιατί οι συμμετέχοντες σε συνέδρια έχουν επισκεφθεί πολλές φορές τη Βιέννη ή το Παρίσι για παράδειγμα και ψάχνουν να ανακαλύψουν νέους προορισμούς. Aλλο πλεονέκτημα σας είναι οι ακόμη χαμηλές τιμές στη Βουλγαρία σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.”

Ανάμεσα στις κατευθύνσεις ανάπτυξης του βουλγαρικού τουρισμού είναι η προσέλκυση επισκεπτών από μακρινές χώρες όπως της Ιαπωνία και την Κίνα. Σ` αυτήν τη σχέση ο πρωθυπουργός Σαξκομπουργκότσκι προέβαλε την εξής ενδιαφέρουσα ιδέα.

“Είναι αμφίβολο αν οι τουρίστες από τόσο μακρινές χώρες θα κάνουν το μεγάλο ταξίδι αυτό μόνο για να επισκεφθούν τη Σόφια. Αν προσφέρουμε όμως τουριστικό πακέτο με επισκέψεις στην Αθήνα, τη Σόφια και την Κωνσταντινούπολη, αυτό θα είναι αρκετά ελκυστικό για τους Κινέζους τουρίστες για παράδειγμα.”

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
20/05/2024
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024