Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΤεχνολογία αιχμής για online αναζήτηση χαμηλού κόστους από την Amadeus

Τεχνολογία αιχμής για online αναζήτηση χαμηλού κόστους από την Amadeus

Τα αποτελέσματα έρευνας για την αποτελεσματικότητα εργαλείων αναζήτησης χαμηλού κόστους ανακοίνωσε πρόσφατα η Amadeus. Τα στοιχείατης έρευνας συλλέχθηκαν με την βοήθεια τεχνολογίας ανάλυσης κοστολόγησης μέσω διαδικτύου και από υπηρεσίες που […]

Τα αποτελέσματα έρευνας για την αποτελεσματικότητα εργαλείων αναζήτησης χαμηλού κόστους ανακοίνωσε πρόσφατα η Amadeus. Τα στοιχεία<...>της έρευνας συλλέχθηκαν με την βοήθεια τεχνολογίας ανάλυσης κοστολόγησης μέσω διαδικτύου και από υπηρεσίες που παρείχε η ανεξάρτητη εταιρία παροχής λύσεων σε θέματα τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών σε αεροπορικές εταιρίες SITA. Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα πως οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες που είναι στο διαδίκτυο και χρησιμοποιούν τεχνολογία της Amadeus ήταν σε θέση να βρουν πιο εύκολα τις χαμηλότερες τιμές για τους πελάτες τους.

Στο 55% των αναζητήσεων, η τεχνολογία χαμηλού κόστους της Amadeus προσέφερε τις χαμηλότερες τιμές εν συγκρίσει με το 52% του εγγύτερου ανταγωνιστή της και με το 18% της εταιρίας με την χαμηλότερη αποδοτικότητα. Επιπλέον, στο 69% των περιπτώσεων, οι τιμές της Amadeus ήταν μεταξύ των 5 ευρώ (λίρες στο Ην. Βασίλειο) της χαμηλότερης τιμής. Κατά μέσο όρο, οι τιμές ανταπόδοσης της Amadeus ήταν 50 ευρώ φθηνότερες από την πιο ακριβή εναλλακτική τιμή. Τα στοιχεία είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά, καθώς η έρευνα μεροληπτούσε εις βάρος της Amadeus. Τα στοιχεία της Amadeus δεν συμπεριλάμβαναν διαπραγματευτικές τιμές αλλά δεν υπήρχε τρόπος να γνωρίζει η εταιρία εάν οι ανταγωνιστικές τιμές ήταν διαπραγματεύσιμες ή όχι.

Επιπλέον, οι χαμηλές τιμές της Amadeus είναι οι πιο αξιόπιστες σε σχέση με εκείνες που συγκρίνονται. Αξιόπιστες τιμές κρατήσεων αύξησαν την εμπιστοσύνη των πελατών για τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες στο διαδίκτυο και βελτίωσαν το ποσοστό του `βλέπω και κάνω κράτηση`. Η έρευνα σύγκρινε τα αποτελέσματα των αναζητήσεων για τις χαμηλές τιμές που έγιναν στην Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και στην Γερμανία στο ίδιο το GDS της Amadeus χρησιμοποιώντας το Amadeus Master Pricer γνωρίζοντας ότι τα αποτελέσματα από τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες στο διαδίκτυο χρησιμοποιούσαν αλλά GDS για αναζήτηση προϊόντων χαμηλού κόστους.

Το Amadeus Master Pricer είναι ένα εργαλείο αναζήτησης για χαμηλές τιμές για τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες στο διαδίκτυο, το οποίο προσφέρει φθηνότερες τιμές και εκτεταμένες δυνατότητες αγοράς. Το εργαλείο, το οποίο παρέχει πάνω από 200 επιλογές αναζήτησης για χαμηλές τιμές από μια μόνο αναζήτηση, είναι αρκετά γρήγορο και ευέλικτο σε μια online πύλη. Οι πελάτες των οποίων οι ημερομηνίες ταξιδιών τους είναι ευέλικτες έχουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν την έρευνα τους, ώστε να συμπεριλάβουν ένα μεγαλύτερο δίκτυο ημερομηνιών. Εκείνοι που έχουν ευέλικτες προτιμήσεις μπορούν να διευρύνουν την αναζήτηση τους σε πολλαπλά αεροδρόμια και πόλεις. Και οι δύο αυτές καινοτομίες αυξάνουν την απόδοση των online ταξιδιωτικών υπηρεσιών, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες τους να βρίσκουν γρήγορα την επιλογή που ταιριάζει καλύτερα σε εκείνους.

Σημειώνεται τέλος πως το Master Pricer θα είναι διαθέσιμο με την Selling Platform 2.3 της Amadeus από το Ιανουάριο του 2006. Θα δώσει τη δυνατότητα στους πράκτορες να αγοράζουν πλήρως αναβαθμισμένη λειτουργικότητα με το καινούργιο Δειγματολόγιο, ώστε να πουλούν με τη καλύτερη τιμή στην καλύτερη ημερομηνία με μόνο μια ματιά.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024