Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΔράσεις για την εξασφάλιση περισσότερων κρατήσεων τελευταίας στιγμής ζητά η Γκερέκου
Εκπρόσωπος θεμάτων Τουρισμού του ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Δράσεις για την εξασφάλιση περισσότερων κρατήσεων τελευταίας στιγμής ζητά η Γκερέκου

Ερώτηση προς τον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρη Σπηλιωτόπουλο, κατέθεσε η πολιτική εκπρόσωπος θεμάτων τουρισμού του ΠΑΣΟΚ κ. `Αντζελα Γκερέκου, σχετικά με τις ενέργειες που προτίθεται να κάνει το Υπουργείο, για την εξασφάλιση το δυνατόν μεγαλύτερου μεριδίου «κρατήσεων τελευταίας στιγμής»…

Ερώτηση προς τον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρη Σπηλιωτόπουλο, κατέθεσε η πολιτική εκπρόσωπος θεμάτων τουρισμού του ΠΑΣΟΚ κ. `Αντζελα Γκερέκου, σχετικά με τις ενέργειες που προτίθεται να κάνει το Υπουργείο, για την εξασφάλιση<...>το δυνατόν μεγαλύτερου μεριδίου «κρατήσεων τελευταίας στιγμής» για την Ελλάδα.

Η κα. Γκερέκου επισημαίνει ότι συγκεκριμένες – και κρίσιμες για την Ελλάδα – αγορές, όπως αυτή της Μ. Βρετανίας, παραδοσιακά εμφανίζουν μεγάλο ποσοστό «κρατήσεων τελευταίας στιγμής» και ερωτά σε τι είδους ενέργειες προώθησης και προβολής του τουριστικού προϊόντος της χώρας, προτίθεται να προβεί το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης για να πετύχει το στόχο αυτό.

“Οι συγκεκριμένες κρατήσεις” συμπλήρωσε “προτιμώνται από πολλούς επισκέπτες οι οποίοι ελπίζουν να επιτύχουν καλύτερες τιμές στα πακέτα που τους προτείνονται, δεδομένης και της σχετικά μακράς θερινής τουριστικής περιόδου την οποία έχει η χώρα μας. Συγκεκριμένες – κρίσιμες για την Ελλάδα – αγορές, όπως αυτή της Μ. Βρετανίας, παρουσιάζουν έως και διψήφιους αριθμούς ποσοστών στο συγκεκριμένο είδος κρατήσεων.

Για να καταφέρει όμως η χώρα μας να αποσπάσει το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο από το συγκεκριμένο είδος κρατήσεων, θα πρέπει να εντείνει τη διαφημιστική προβολή του τουριστικού της προϊόντος στους κατάλληλους χρόνους και φυσικά στους κατάλληλους χώρους. Αν και ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε (14.7.2008) αναγνώρισε τη σημασία των «κρατήσεων τελευταίας στιγμής», δεν φαίνεται από πλευράς ΕΟΤ και Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, να υπάρχει ο παραμικρός σχεδιασμός για κάτι τέτοιο. Αντιθέτως, στο Λονδίνο για παράδειγμα, κυριαρχεί στα μέσα μαζικής μεταφοράς, η τουριστική διαφημιστική προβολή της «Βόρειας Κύπρου» (σχετική Ερώτηση για το θέμα αυτό έχει ήδη κατατεθεί 10.7.2008). Αν συνυπολογίσει κανείς και το επιπλέον πλεονέκτημα του συνολικά φθηνότερου κόστους του συγκεκριμένου προορισμού, μπορεί να θεωρηθεί ήδη βέβαιο ότι θα κυριαρχήσει στο πεδίο των late bookings, εις βάρος των υπολοίπων χωρών, συμπεριλαμβανομένης φυσικά και της Ελλάδας”.

Κατόπιν τούτων, η εκπρόσωπος του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για θέματα Τουρισμού, έθεσε στον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης τα ακόλουθα ερωτήματα:

  1. Υπάρχει συγκεκριμένος πολιτικός σχεδιασμός, για την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση του πεδίου των «κρατήσεων τελευταίας στιγμής» από το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης; Αν ναι, ποιος ακριβώς είναι αυτός; Αν όχι, για ποιο λόγο;
  2. Έχει ληφθεί ιδιαίτερη μέριμνα στο επικοινωνιακό πρόγραμμα προβολής του Τουρισμού της χώρας, για το θέμα των late bookings; Αν ναι, από πού ακριβώς αποδεικνύεται αυτή, με βάση τη συνολική πρόταση την οποία κατέθεσε η εταιρεία στην οποία ανατέθηκε η καμπάνια προβολής του Ελληνικού Τουρισμού για το 2008; (ΑΙΤΗΜΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ)
  3. Το χρονοδιάγραμμα του σχεδιασμού μέσων (media planning) της καμπάνιας προβολής του Ελληνικού Τουρισμού για το 2008 το οποίο (λογικά) κατατέθηκε στη διαδικασία επιλογής αναδόχου του έργου, ελάμβανε υπόψη του το θέμα του late booking, ειδικά για κρίσιμες αγορές όπως αυτές της Μ. Βρετανίας; Αν ναι, πότε, που και ποιες ακριβώς επικοινωνιακές ενέργειες εξελίχθηκαν ή θα εξελιχθούν, με στόχο την προσέλκυση των late bookings; (ΑΙΤΗΜΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ)
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024