Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΕπαναλειτουργία της γραμμής Αμφίπολη-Μυρίνη ζητάει ο Παπαγιαννάκης
Βουλευτής Β` Αθηνών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

Επαναλειτουργία της γραμμής Αμφίπολη-Μυρίνη ζητάει ο Παπαγιαννάκης

Πρόσφατα ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Μεταφορών, η σταδιακή δημιουργία ενός ευρέος δικτύου προαστιακών σιδηροδρομικών γραμμών στην Ανατολική και Κεντρική Μακεδονία, οι οποίες θα στηρίζονται στο υπάρχον δίκτυο. Επίσης ότι βρίσκονταισε […]

Πρόσφατα ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Μεταφορών, η σταδιακή δημιουργία ενός ευρέος δικτύου προαστιακών σιδηροδρομικών γραμμών στην Ανατολική και Κεντρική Μακεδονία, οι οποίες θα στηρίζονται στο υπάρχον δίκτυο. Επίσης ότι βρίσκονται<...>σε εξέλιξη μελέτες σκοπιμότητας για τη δημιουργία νέων χαράξεων για τη διαδρομή του προαστιακού έως Αμφίπολη και Καβάλα, Χαλκιδική μέχρι Μουδανιά και προς Πέλλα, μέχρι την Αριδαία.

Ωστόσο, όπως επισημαίνει σε ερώτηση του προς τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών ο Βουλευτής Β` Αθηνών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., κ. Μιχάλης Παπαγιαννάκης, στη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Αμφίπολη – Καβάλα, δεν αναφέρεται η επαναλειτουργία της γραμμής Αμφίπολη – Μυρίνη. Το τμήμα αυτό, το οποίο είναι μόλις 26 χιλιόμετρα, εγκαινιάστηκε το Μάϊο του 1940 και ένωνε το λιμάνι της Αμφίπολης με το σιδηροδρομικό σταθμό Μυρίνης, όπου συνδεόταν με το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο Αθηνα – Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρουπόλη. Η γραμμή λειτούργησε έως το 1947 για πολεμικούς λόγους, οι ράγες δε αποξηλώθηκαν το 1969 για να χρησιμοποιηθούν ως τροχιοδρομικό υλικό συντήρησης του υπολοίπου δικτύου της χώρας.

Η κατασκευή αυτού του τμήματος των 26 χλμ., για το οποίο δεν χρειάζεται να γίνουν απαλλοτριώσεις και το οποίο είχε και στο παρελθόν προταθεί στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, θα προσφέρει σιδηροδρομική πρόσβαση προς τη θάλασσα των νομών Κιλκίς, Σερρών, Δράμας αλλά και των όμορων βαλκανικών χωρών με όλα τα πλεονεκτήματα επικοινωνίας και οικονομικής και κυρίως τουριστικής ανάπτυξης.

Με δεδομένη την οικολογική και οικονομική διάσταση των 26 αυτών χιλιομέτρων σιδηροδρομικής γραμμής, ο κ. Παπαγιαννάκης ρώτησε τον κ. Υπουργό εάν προτίθεται να εντάξει στις μελέτες σκοπιμότητας και το μικρό αυτό τμήμα της γραμμής Αμφίπολη-Μυρίνη.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024