Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΕρώτηση προς Πετραλιά για τη διαφημιστική καμπάνια του υπουργείου
Βουλευτές του ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Ερώτηση προς Πετραλιά για τη διαφημιστική καμπάνια του υπουργείου

Το ποσό της διαφημιστικής δαπάνης του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης τόσο στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στο διεθνή χώρο, αλλά και τις ενέργειες οργανωμένης διαφήμισης […]

Το ποσό της διαφημιστικής δαπάνης του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης τόσο στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στο διεθνή χώρο, αλλά και τις ενέργειες οργανωμένης διαφήμισης που έχουν γίνει μέχρι σήμερα<...>ανά χώρα, μέσο και κόστος ζήτησαν να πληροφορηθούν από την αρμόδια υπουργό, κυρία Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, 13 βουλευτές του ΠΑ.ΣΟ.Κ., με σχετική ερώτηση τους την Τρίτη στη Βουλή και με παράλληλη αίτηση κατάθεσης εγγράφων.

Όπως μάλιστα ανέφεραν η πολυδιαφημιζόμενη δήθεν προβολή της Ελλάδος σε 47 χώρες, όπως εκ των πραγμάτων διαμορφώνεται, δεν έχει αναπτυχθεί ακόμα, ενώ ήδη η τουριστική περίοδος αρχίζει. Παράλληλα στα εμφανιζόμενα σποτς π.χ. στο CNN, προβάλλεται ενίοτε και η παλαιά καμπάνια του ΕΟΤ, ενώ στην ιστοσελίδα του ΕΟΤ η διαφήμιση π.χ στη Γερμανική Γλώσσα είναι σε άπταιστη Ελληνική. Στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΟΤ αλλά και τις σχετικές διαφημίσεις εμφανίζονται λάθη, ενώ το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης εμφανίζεται με διαφορετικά ονόματα, όπως ως Ministerium fuer Tourismus και ως Ministerium fuer Tourismus Entwicklung, που υποδεικνύουν αν μη τι άλλο την προχειρότητα στη διεθνή προβολή της χώρας”.

Βάση λοιπόν των παραπάνω, οι κ.κ. Χρήστος Παπουτσής, Παναγιώτης Σγουρίδης, Απόστολος Κατσιφάρας, Αθανάσιος Παπαγεωργίου, Αγγελική Γκερέκου, Δημήτρης Βαρβαρίγος, Ιωάννης Δριβελέγκας, Δημήτρης Γεωργακόπουλος, Μιχάλης Καρχιμάκης, Μανόλης Όθωνας, Ιωάννης Σκουλάς, Ελπίδα Τσουρή και Παναγιώτης Ρήγας απύηθυναν στην κυρία υπουργό τα ακόλουθα ερωτήματα:

  1. Σε ποιο ύψος ανέρχεται η διαφημιστική δαπάνη τόσο προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στο εσωτερικό της χώρας όσο και στο διεθνή χώρο; Σε ποιόν ανήκει η ευθύνη για τη διαχείριση των κονδυλίων;
  2. Ποιες αποφάσεις έγκρισης έχουν εκδοθεί από το Δ.Σ,.ΕΟΤ; Να κατατεθούν οι σχετικές εγκριτικές αποφάσεις και εισηγήσεις για το 2007.
  3. Ποιος ήταν ο προγραμματισμός για οργανωμένη διαφήμιση το 2007, για κάθε μήνα; Τι έχει εκτελεστεί μέχρι σήμερα με αναφορά ανά χώρα, μέσο και κόστος;

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024