Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΚαμία διαφημιστική δαπάνη από το Τακτικό Διαφημιστικό Πρόγραμμα για την προβολή της Ελλάδας στη Βρετανία το 2007
Ερώτηση προς τον υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης

Καμία διαφημιστική δαπάνη από το Τακτικό Διαφημιστικό Πρόγραμμα για την προβολή της Ελλάδας στη Βρετανία το 2007

Ερώτηση προς τον υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κατέθεσε η βουλευτής Κέρκυρας και πολιτική εκπρόσωπος θεμάτων τουρισμού του ΠΑΣΟΚ, κα `Αντζελα Γκερέκου, σχετικά με τη μη πρόβλεψη διαφημιστικής δαπάνης από το Τακτικό […]

Ερώτηση προς τον υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κατέθεσε η βουλευτής Κέρκυρας και πολιτική εκπρόσωπος θεμάτων τουρισμού του ΠΑΣΟΚ, κα `Αντζελα Γκερέκου, σχετικά με τη μη πρόβλεψη διαφημιστικής δαπάνης<...> από το Τακτικό Διαφημιστικό Πρόγραμμα προβολής της χώρας για τη Βρετανία, κατά το έτος 2007. Ολόκληρο το κείμενο της Ερώτησης της κ. Γκερέκου, έχει ως εξής:

“Έχουμε πολλές φορές ζητήσει στοιχεία για τον Προγραμματισμό και το Σχέδιο Δράσης (Media Plan) της τουριστικής διαφημιστικής προβολής της χώρας –αλλά στις επανειλημμένες Ερωτήσεις, τις οποίες έχουμε υποβάλει μαζί με αιτήματα κατάθεσης εγγράφων, δε λάβαμε ποτέ καμία ουσιαστική απάντηση, πλην των ελλιπών στοιχείων, τα οποία μας καταθέσατε με την από 25/06/2008 απάντησή σας.

Από τον πίνακα, τον οποίο είχατε καταθέσει με την ανωτέρω απάντησή σας, διαπιστώνεται με έκπληξη ότι για το έτος 2007 δεν είχε προβλεφθεί καμία απολύτως δαπάνη στο Τακτικό Διαφημιστικό Πρόγραμμα για τη Βρετανία και την Ιρλανδία. Είναι τουλάχιστον πρωτοφανές ότι για τη βασική πηγή του τουρισμού μας –η οποία ήδη το 2002 είχε φτάσει περίπου τα 3 εκατ. τουρίστες και αποτελεί γενικά περίπου το 20% του συνόλου του εισερχόμενου τουρισμού μας– δεν είχε προβλεφθεί καμία απολύτως δαπάνη στο Τακτικό Πρόγραμμα.

Ως αποτέλεσμα της ελλιπούς αυτής διαφημιστικής προβολής της χώρας μας, καταγράφεται πτώση από το Ην. Βασίλειο τα τελευταία χρόνια, με τον αριθμό των τουριστών από τη Βρετανία να έχει μειωθεί στο επίπεδο των 2,5–2,6 εκατ. ανά έτος. Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη μείωση, κατά κύριο λόγο πλήττει τον τουρισμό των Ιονίων Νησιών.

Κατόπιν τούτων,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός

1. Για ποιο ακριβώς λόγο δεν είχε προβλεφθεί και δεν είχε διατεθεί κανένα απολύτως κονδύλιο για τη Βρετανία και την Ιρλανδία στο Τακτικό Διαφημιστικό Πρόγραμμα του 2007;
2. Γιατί από το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης για το 2007 (έκτακτης και τακτικής) συνόλου 38.183.343, διατέθηκε μόνο το 1.400.188 – ήτοι το 3,6% – για μία αγορά, η οποία αποτελεί περίπου το 20% επί του συνόλου της τουριστικής μας κίνησης;
3. Ποιος ήταν ο σχεδιασμός του Media Plan το 2007 για το Ην. Βασίλειο; Η καταγεγραμμένη πτώση των αφίξεων από τη συγκεκριμένη πηγή, οφείλεται στην ελλιπή διαφημιστική προβολή;
4. Ποιος ήταν ο σχεδιασμός για τη συγκεκριμένη χώρα το 2008 και ποιος είναι ο σχεδιασμός για την ίδια χώρα για το 2009;”

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024