Με βάση το γεγονός ότι οι δυνατότητες εξυπηρέτησης των αεροδρομίων της Κρήτης είναι περιορισμένες, το προεδρείο του Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης έκανε πρόταση για την αναβάθμιση των αεροπορικών μεταφορών, σύμφωνα με […]
Με βάση το γεγονός ότι οι δυνατότητες εξυπηρέτησης των αεροδρομίων της Κρήτης είναι περιορισμένες, το προεδρείο του Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης έκανε<...> πρόταση για την αναβάθμιση των αεροπορικών μεταφορών, σύμφωνα με την οποία συνίσταται η ανάπτυξη των αεροδρομίων Καστελίου και Σούδας σε διεθνείς αερολιμένες και η εγκατάλειψη του έργου του λοξού.
Όπως τόνισε ο κ. Καλουτσάκης, πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Κρήτης το αεροδρόμιο των Χανίων κλείνει νωρίς, λόγω στρατιωτικών αναγκών, και το αεροδρόμιο "N. Καζαντζάκης" του Ηρακλείου δέχεται 7,2 αεροπλάνα την ώρα. Oι αντίστοιχοι αριθμοί για τα αεροδρόμια της Μαγιόρκας είναι 85 αεροπλάνα και της Τενερίφης 65 κάθε ώρα.
Αυτό έχει δυσμενείς επιπτώσεις στον τουρισμό, αφού ο υποψήφιος επισκέπτης μπορεί να κατευθυνθεί στους αναφερόμενους προορισμούς την ημέρα και την ώρα που θέλει σε αντίθεση με την Κρήτη. "Δεν αντιπολιτευόμαστε κανένα", υπογραμμίζει ο κ. Kαλουτσάκης και συνεχίζει: "Είναι όμως σαφές ότι ο λοξός δεν θα αυξήσει τη χωρητικότητα του αεροδρομίου. Θέτουμε λοιπόν προς συζήτηση το εξής: Αντί να πεταχτούν τόσα δισεκατομμύρια για το συγκεκριμένο έργο, να δοθούν τα μισά για τη δημιουργία δύο διεθνών αεροδρομίων, στο Καστέλι και στη Σούδα. Πιστεύουμε ότι, με τα κατάλληλα έργα υποδομής και πρόσβασης προς αυτά τα αεροδρόμια, και με την παράλληλη λειτουργία των άλλων δύο, θα είχαμε μια λύση για τα επόμενα τριάντα χρόνια. Δεν μπορούμε να μιλάμε για ανάπτυξη και να διαμαρτύρονται οι πιλότοι των τσάρτερ ότι δεν μπορούν να πετάξουν στην Κρήτη".
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.