Η Ένωση ξενοδόχων Θεσσαλονίκης παρουσίασε ένα νέο λογότυπο, σχεδιασμένο από την The Creatives, για να συμβολίσει την ενότητα και την αγάπη για την πόλη.
Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης επανακαθορίζεται και ανακοινώνει την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητάς της.
Το νέο λογότυπο της Ε.Ξ.Θ. συνδυάζει την ιστορία με τη δημιουργικότητα και την εξέλιξη της Θεσσαλονίκης και τιμάει τα αρχιτεκτονικά στοιχεία αυτής της πόλης που αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης του.
Το γράμμα “Θ”, σχεδιασμένο με μοντέρνο τόνο, έχει χρησιμοποιηθεί ως φόρος τιμής προς την πόλη. Παράλληλα, τα γράμματα “H” και “A” ξεπηδούν μέσα από το γράμμα “Θ”. Με αυτόν τον τρόπο, συμβολίζονται η έννοια της ενότητας αλλά και η αγάπη προς τη Θεσσαλονίκη. Η χρωματική παλέτα που έχει χρησιμοποιηθεί, συνδυάζει το κλασικό με το μοντέρνο, το αριστοκρατικό με το μίνιμαλ και το κύρος με τη φρεσκάδα. Τέλος, η ιστορία των εκατό και πλέον χρόνων της Ε.Ξ.Θ., τονίζεται μέσα στο σήμα με το “est.1914”.
Η νέα ταυτότητα έχει σχεδιαστεί από τη διαφημιστική εταιρεία The Creatives και εφαρμόζεται ήδη σε όλο το εταιρικό προφίλ της Ε.Ξ.Θ.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.