Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροδρόμιαΒλάβη σε ενοικιασμένο αεροσκάφος της Ολυμπιακής

Βλάβη σε ενοικιασμένο αεροσκάφος της Ολυμπιακής

Μνήμες από τα παλιά και πιο συγκεκριμένα από το ατύχημα με το αεροσκάφος της Helios στο Γραμματικό ξύπνησε η βλάβη στο σύστημα αποσυμπίεσης του θαλάμου επιβατών, που παρουσίασε ενοικιασμένο αεροσκάφος […]

Μνήμες από τα παλιά και πιο συγκεκριμένα από το ατύχημα με το αεροσκάφος της Helios στο Γραμματικό ξύπνησε η βλάβη στο σύστημα αποσυμπίεσης του θαλάμου επιβατών, που παρουσίασε ενοικιασμένο αεροσκάφος της Ολυμπιακής<...>από την εταιρία τσάρτερ Hola, που εκτελούσε την πτήση Νάπολι-Αθήνα στις 5 Οκτωβρίου 2007.

Το αεροσκάφος, τύπου Boeing 737-400, λίγο μετά την απογείωση του από το ιταλικό αεροδρόμιο παρουσίασε βλάβη, έπεσαν οι μάσκες και ο πιλότος αμέσως το επέστρεψε στη Νάπολι, προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα και να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι. Οι Ιταλοί τεχνικοί, αφού έκαναν τις απαραίτητες επισκευές επέτρεψαν στο αεροσκάφος να επιστρέψει στην Αθήνα, όπου όμως εδώ και περίπου ένα μήνα παραμένει καθηλωμένο στη Τεχνική Βάση, αφού η βλάβη του θεωρείται από τους Έλληνες τεχνικούς μη επισκευάσιμη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το συγκεκριμένο αεροσκάφος έχει εμφανίσει προβλήματα λειτουργίας αρκετές φορές και στο παρελθόν, τη στιγμή μάλιστα που οι Ολυμπιακές Αερογραμμές πληρώνουν για αυτό και τα υπόλοιπα τρία αεροσκάφης της εταιρίας Hola μισθώματα 2.350 ευρώ την ώρα (κάθε μήνα το καθένα εκτελεί περίπου 300 ώρες πτήσης).

Με αφορμή τα σχετικά δημοσιεύματα στον τύπο, που αναφέρονται στο αξιόπλοο του στόλου των Ολυμπιακών Αερογραμμών,

Αναφερόμενη στο περιστατικό και τα σχετικά δημοσιεύματα του τύπου η Διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών, σε ανακοίνωση της επεσήμανε τα ακόλουθα:


  • Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές, θέτουν τα θέματα ασφάλειας σε πρώτη και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα, με αποτέλεσμα τη διεθνή καταξίωση της Εταιρίας ως μία από τις ασφαλέστερες αεροπορικές εταιρίες στον κόσμο.

  • Είναι αυτονόητο ότι, όποιο αεροσκάφος της εταιρείας δεν κρίνεται αξιόπλοο και ασφαλές, δεν πετάει.

  • Το αεροσκάφος για το οποίο γίνεται λόγος σε σημερινά δημοσιεύματα είναι μισθωμένο από αερομεταφορέα, που φέρει Κοινοτική άδεια εκμετάλλευσης σύμφωνα με τα Κοινά Ευρωπαϊκά Πρότυπα Ασφαλείας Πτήσεων.

  • Η καθημερινή συντήρηση του (όπως και ολόκληρου του στόλου των ΟΑ) γίνεται στην Τεχνική Βάση της Ολυμπιακής Αεροπορίας- Υπηρεσίες και είναι αυτή η οποία, σε συνεργασία με την κατασκευάστρια εταιρία, επέβαλλε την ακινητοποίηση του αεροσκάφους από τις 7/10/2007 μέχρι την πλήρη αποκατάσταση της τεχνικής βλάβης που παρουσίασε.

  • Επειδή ωστόσο η επισκευή της βλάβης καθυστερεί, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές έχουν καταγγείλει τη σύμβαση μίσθωσης του εν λόγω αεροσκάφους, το δε μίσθωμα δεν θα καταβληθεί για το διάστημα που βρίσκεται καθηλωμένο στο έδαφος.


  • «Δεν νοείται να ερμηνεύεται με άλλο τρόπο, η απόφαση μας να κρατήσουμε ένα αεροσκάφος καθηλωμένο, μέχρις ότου καταστεί πλήρως αξιόπλοο. Η πολιτική μας στα θέματα ασφάλειας, είναι μία και αδιαπραγμάτευτη. Θέτουμε πάνω απ’ όλα την ασφάλεια των πτήσεων και το αξιόπλοο του στόλου μας», δήλωσε σχετικά ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος των Ολυμπιακών Αερογραμμών, κ. Γιάννος Β. Μπενόπουλος.
  • Ιστοσελίδα | + Άρθρα
    17/05/2024
    16/05/2024
    15/05/2024
    14/05/2024
    13/05/2024
    10/05/2024