Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΕντυπωσιακή αύξηση χρήσης online υπηρεσιών της BA από Ελλάδα

Εντυπωσιακή αύξηση χρήσης online υπηρεσιών της BA από Ελλάδα

Η χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της British Airways από το ελληνικό επιβατικό κοινό παρουσιάζει αλματώδη άνοδο. Ιδιαίτερα δημοφιλής είναι η δυνατότητα του online check-in και, κατά συνέπεια, η αποφυγή της […]

Η χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της British Airways από το ελληνικό επιβατικό κοινό παρουσιάζει αλματώδη άνοδο. Ιδιαίτερα δημοφιλής είναι η δυνατότητα του online check-in και, κατά συνέπεια, η αποφυγή της ουράς και των χρονοβόρων<...>διαδικασιών στο αεροδρόμιο.

Το online check-in είναι μια πολύτιμη υπηρεσία, διαθέσιμη 24 ώρες πριν από την αναχώρηση της πτήσης. Οι επιβάτες μπορούν να κάνουν check-in και να χρησιμοποιήσουν την κάτοψη του αεροσκάφους για να επιλέξουν ή να αλλάξουν τη θέση τους. Οι Έλληνες συνειδητοποίησαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα τα οφέλη του online check-in. Η αύξηση της χρήσης του κατά 73% τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο – και με τη συνδρομή του προσωπικού της British Airways στο αεροδρόμιο – δείχνει την επιθυμία τους να φτάνουν στο αεροδρόμιο έχοντας περισσότερο χρόνο στη διάθεσή τους και, κατά συνέπεια, λιγότερο στρες.

Η British Airways ήταν η πρώτη βρετανική αεροπορική εταιρία που εισήγαγε την ηλεκτρονική κάρτα επιβίβασης (online boarding pass). Σήμερα, το 13% των επιβατών της British Airways στην Ελλάδα τυπώνει την κάρτα επιβίβασης από το σπίτι, το γραφείο ή το ξενοδοχείο, πριν αναχωρήσει για το αεροδρόμιο.

Οι πρόσφατες στατιστικές της British Airways για το μήνα Ιανουάριο 2008 δείχνουν ότι η αυξανόμενη υιοθέτηση του e-ticketing στη χώρα μας ακολουθεί το γενικότερο ρεύμα που επικρατεί στην παγκόσμια αγορά, ενόψει της διακοπής της χρήσης χάρτινων εισιτηρίων με απόφαση της IATA από 1ης Ιουνίου 2008.

Το εύρος των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που προσφέρει η British Airways, τόσο μέσω της ιστοσελίδας της, όσο και στα αεροδρόμια ανά τον κόσμο, απλοποιεί κατά πολύ τις διαδικασίες του ταξιδιού, πράγμα που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι 2,5 εκατ. επιβάτες επισκέπτονται την ιστοσελίδα της εταιρίας κάθε εβδομάδα.

Οι online πωλήσεις εισιτηρίων στην ιστοσελίδα της εταιρίας αυξάνονται αλματωδώς, ενώ το 87% των κρατήσεων γίνεται από επιβάτες που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό εισιτήριο. Η αύξηση, σε σχέση με το 2003, είναι της τάξεως του 40%. Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν σε όλα σχεδόν τα δρομολόγια της British Airways ανά την υφήλιο.

Η British Airways έχει εξελίξει σημαντικά την υπηρεσία «Manage My Booking» στην ιστοσελίδα της. Το «Manage my Booking» επιτρέπει στους ταξιδιώτες να ελέγχουν τις λεπτομέρειες του ταξιδιού τους, να αλλάξουν την κράτησή τους και να στείλουν μέσω e-mail το πρόγραμμα του ταξιδιού τους σε φίλους ή συνεργάτες που πρόκειται να συναντήσουν. Η συγκεκριμένη λειτουργία μπορεί να χρησιμοποιηθεί οπουδήποτε στον κόσμο, ανεξάρτητα από τον τρόπο αγοράς του εισιτηρίου.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024