Λίγες μόλις εβδομάδες αφότου πούλησε την Go, την θυγατρική της εταιρία χαμηλού κόστους, η British Airways (ΒΑ), ξεκίνησε τον πόλεμο τιμών με τις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους, προσφέροντας μεγάλες προσφορές […]
Λίγες μόλις εβδομάδες αφότου πούλησε την Go, την θυγατρική της εταιρία χαμηλού κόστους, η
Συγκεκριμένα, η ΒΑ ξεκίνησε να χορηγεί πέντε τύπους εισιτηρίων με τιμές που ξεκινούν από 80 αγγλικές λίρες και φτάνουν μέχρι 160 αγγλικές λίρες. Η μόνη υποχρέωση των υποψήφιων ταξιδιωτών είναι η παραμονή τους στον προορισμό που πηγαίνουν, ένα Σαββατόβραδο. Η ΒΑ τόνισε ότι σκοπός της ήταν βέβαια να ανταγωνιστεί τις εταιρίες χαμηλού κόστους, αλλά σίγουρα όχι συγκεκριμένα την Go, όπως έχει αναφερθεί, απλώς η χρονική συσχέτιση (της προσφοράς και της πώλησης της GO) ήταν μια συγκυρία. Εκπρόσωπος της ΒΑ δήλωσε ότι αυτό που προσπαθεί να πετύχει η εταιρία με αυτήν την κίνηση είναι να πείσει τον κόσμο ότι δεν είναι ακριβή και επίσης προσπαθήσει να πείσει τους πελάτες να κάνουν κρατήσεις εισιτηρίων πιο νωρίς απ' ότι συνήθως.
Πάντως, οι εταιρίες Go και Easyjet παραδέχτηκαν ότι η κίνηση αυτή της ΒΑ δεν φαίνεται να είναι μια στρατηγική που έχει σαν στόχο των πόλεμο των εταιριών χαμηλού κόστους, αλλά πιο πολύ μοιάζει με μια απλή προώθηση των προϊόντων της.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.