Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΟ γενικός εμπορικός διευθυντής της Etihad Sales and Marketing Manager of the Year
2009 Aviation Business Awards

Ο γενικός εμπορικός διευθυντής της Etihad Sales and Marketing Manager of the Year

Ο Peter Baumgartner, γενικός εμπορικός διευθυντής της Etihad Airways, ψηφίστηκε ως “Sales and Marketing Manager of the Year” στα 2009 Aviation Business Awards, το ετήσιο πρόγραμμα βραβείων που εξυμνεί και […]

Ο Peter Baumgartner, γενικός εμπορικός διευθυντής της Etihad Airways, ψηφίστηκε ως “Sales and Marketing Manager of the Year”<...> στα 2009 Aviation Business Awards, το ετήσιο πρόγραμμα βραβείων που εξυμνεί και αποτίει φόρο τιμής στους ανθρώπους και στους οργανισμούς που κατέστησαν τον Αραβικό Κόλπο ως ηγέτη του κλάδου στο παγκόσμιο στερέωμα.

Ο Peter Baumgartner αναγνωρίστηκε για τη συμβολή του στην ανάδειξη της Etihad ως παγκοσμίου κλάσεως εταιρεία, καθώς και για το αποφασιστικό του ενδιαφέρον που εστιάζεται στα προϊόντα και στις υπηρεσίες που προσφέρει η Etihad. Αυτό το βραβείο είναι το τελευταίο μίας σειράς από διάσημα βραβεία που συνέλλεξε πρόσφατα ο εθνικός αερομεταφορέας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και το προσωπικό του, συμπεριλαμβανομένου και του βραβείου ως “Η Κορυφαία Αεροπορική Εταιρεία του Κόσμου” από τα World Travel Awards.

Ο Peter Baumgartner δήλωσε: “Είμαι ενθουσιασμένος που έλαβα αυτή την μεγάλη τιμή στα 2009 Aviation Business Awards αλλά και για την Etihad που αναγνωρίζεται με αυτό τον τρόπο.

Ως μια σχετικά νέα εταιρεία, έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να δημιουργήσουμε και να κάνουμε πραγματικότητα μια κορυφαία εταιρεία από το μηδέν. Οι πωλήσεις της εταιρείας μας και οι στρατηγικές marketing που ακολουθούμε επικεντρώνονται στην αμφισβήτηση των παγιωμένων δεδομένων του κλάδου, τη στιγμή που πολλές ευκαιρίες παραμένουν διαθέσιμες.

Η ποιότητα των προϊόντων και η υπεροχή στην εξυπηρέτηση των πελατών είναι χωρίς αμφιβολία ένας τομέας στον οποίο μπορεί να διακριθεί μια αεροπορική εταιρεία. Έχουμε δεσμευτεί να διασφαλίζουμε ότι η Etihad θα παραμείνει η πρώτη επιλογή των αεροπορικών ταξιδιωτών και ότι η φήμη μας για ποιότητα και σεβασμό είναι στενά συνδεδεμένη με ο,τιδήποτε προσφέρουμε”.

Η στρατηγική marketing που ακολουθεί η Etihad τον τελευταίο χρόνο ώστε να εμπλουτίσει το όνομά της, βασίζεται στη φιλοσοφία των Εμπνευσμένων Υπηρεσιών – στο έδαφος και στον αέρα, μια έννοια που ταιριάζει απόλυτα με το όραμα της Etihad να γίνει η καλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο και υποστηρίζει μία από τις βασικές της αξίες: να μοιραζόμαστε την ζεστασιά και τη φιλοξενία της σύγχρονης Αραβίας με τον κόσμο. Οι εμπνευσμένες υπηρεσίες στοχεύουν στο να κάνουν το αεροπορικό ταξίδι μια προσωπική υπόθεση για τον κάθε ταξιδιώτη ξεχωριστά, προσφέροντάς του μια εξατομικευμένη εμπειρία.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024