Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΘέμα ημερών το νομοσχέδιο για τη Νέα Ολυμπιακή

Θέμα ημερών το νομοσχέδιο για τη Νέα Ολυμπιακή

Ενώ το αδιέξοδο μεταξύ Ένωσης Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΧΠΑ) και υπουργείου Μεταφορών συνεχίζεται, το νομοσχέδιο για τη σύσταση και λειτουργία της Νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας αναμένεται να ολοκληρωθεί…

Ενώ το αδιέξοδο μεταξύ Ένωσης Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΧΠΑ) και υπουργείου Μεταφορών συνεχίζεται, το νομοσχέδιο για τη<...> σύσταση και λειτουργία της Νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας αναμένεται να ολοκληρωθεί από τα συναρμόδια υπουργία τις επόμενες ημέρες με στόχο τη λειτουργία της νέας εταιρίας εντός του Ιουλίου.

Όπως είναι γνωστό, το νομοσχέδιο θα προβλέπει τη σύσταση ξεχωριστής εταιρίας, η οποία θα επιφορτιστεί με τις αρμοδιότητες της επίγειας εξυπηρέτησης και αναμένεται να έχει μετοχική σχέση με τη νέα OA, αλλά με πρόβλεψη για τη δυνατότητα άμεσης απόσχισης, όποτε και αν αυτό χρειαστεί. Επιπλέον, το νομοσχέδιο θα ρυθμίζει τις σχέσεις, αλλά και τους κανονισμούς εργασίας των εργαζομένων στη νέα εταιρία.

Πάντως, το αδιέξοδο στις συνομιλίες μεταξύ του Υπουργείου Μεταφορών και της Ένωσης Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΧΠΑ), σχετικά με τη συμμετοχή τους στη δημιουργία της νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας φαίνεται να είναι οριστικό. Η διαφωνία που έχει επέλθει μεταξύ της επιτροπής που είχε συσταθεί από το ΥΜΕ και των εκπροσώπων της ΕΧΠΑ αφορά κυρίως στο μισθολογικό ζήτημα. Η ΕΧΠΑ ζητά το κόστος για τους μισθούς των πιλότων της νέας ΟΑ να αποτελεί υψηλότερο ποσοστό επί των συνολικών δαπανών της εταιρίας, από ό,τι η Επιτροπή. Συγκεκριμένα, η Ένωση υποστηρίζει ότι η πρόταση της επιτροπής θα επιφέρει μείωση 10% στους μισθούς των πιλότων.

Ενδεικτικό του συνεχιζόμενου αδιεξόδου στις σχέσεις ΕΧΠΑ-υπουργείου είναι το γεγονός ότι χτες οι μεταξύ τους διαπραγματεύσεις έληξαν χωρίς να καταλήξουν σε συμφωνία. Έτσι, η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών αποφάσισε, σύμφωνα με πληροφορίες, να ενεργοποιήσει εναλλακτικό σχέδιο για τη λειτουργία της νέας OA, αναζητώντας χειριστές από την αγορά.

Από την πλευρά τους πάντως, οι πιλότοι των Μακεδονικών Αερογραμμών δείχνουν έτοιμοι να υπογράψουν πρακτικό συμφωνίας για τη συμμετοχή τους στη νέα εταιρία, όπως έχουν κάνει και οι πιλότοι της Αεροπλοΐας. Έτσι, η νέα Ολυμπιακή θα έχει ήδη περίπου 200 πιλότους, αλλά για την εύρυθμη λειτουργία της απαιτούνται συνολικά 350. Γι΄ αυτό άλλωστε θα γίνει προκήρυξη. Ωστόσο, οι πιλότοι της Ολυμπιακής θα έχουν μία ακόμα ευκαιρία για να συνεργαστούν με τη νέα εταιρία, είτε συμμετέχοντας στο διαγωνισμό είτε υπογράφοντας ατομικές συμφωνίες απασχόλησης.

Εν τω μεταξύ, η ΕΧΠΑ καταγγέλλει τη διοίκηση της Ολυμπιακής ότι χρησιμοποιεί κατά διαστήματα μισθωμένα αεροσκάφη και αλλοδαπά πληρώματα, προέλευσης από την Τουρκία ή και την Αφρική, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, για την εκτέλεση πτήσεων του ομίλου της Ολυμπιακής Αεροπορίας και προειδοποιεί ότι θα χρησιμοποιήσει όλα τα ένδικα μέσα για να καταγγείλει το γεγονός αυτό.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024