Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ Travelport αποκαλύπτει την Πλατφόρμα Πωλήσεών της
Τεχνολογία

Η Travelport αποκαλύπτει την Πλατφόρμα Πωλήσεών της

Η Πλατφόρμα Πώλησης της Travelport δίνει τη δυνατότητα σε αεροπορικές εταιρείες να διαφοροποιηθούν και να νιανείμουν προϊόντα και προσφορές μέσω των καναλιών των ταξιδιωτικών γραφείων.

Η Travelport, πρωτοπόρος πάροχος συστημάτων διεκπεραίωσης κρίσιμων διαδικασιών συναλλαγών και δεδομένων προς εταιρείες που λειτουργούν στην διεθνή βιομηχανία ταξιδιών, σήμερα αποκάλυψε την Πλατφόρμα Πώλησης της Travelport η οποία μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι αεροπορικές εταιρείες διαθέτουν τα προϊόντα τους και τον τρόπο με τον οποίο αυτά τα προϊόντα παρουσιάζονται στους ταξιδιωτικούς πράκτορες.
 
Η Πλατφόρμα Πώλησης της Travelport δίνει τη δυνατότητα στις αεροπορικές εταιρείες να:

  • Διαφοροποιηθούν και να διανέμουν την πλήρη γκάμα των προϊόντων και υπηρεσιών τους, συμπεριλαμβανομένων των ναύλων και παρεπόμενες υπηρεσίες με απόλυτη συνέπεια σε όλα τα επίπεδα
  • Διανέμουν το περιεχόμενό τους χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε τεχνολογία ταιριάζει καλύτερα στην επιχειρηματική τους μορφή
  • Επιτυγχάνουν μεγαλύτερη συνέπεια του σήματός τους με το να ελέγχουν τον τρόπο που το προϊόν τους παρουσιάζεται σε όλα τα κανάλια
  • Μεγιστοποιούν την απόδοση των επενδύσεων με το να επιδεικνύουν διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό και τις αυξημένες παρεπόμενες πωλήσεις
  • Να παρέχουν μια συγκλονιστική εμπειρία χρήστη σε όλα τα κανάλια, πρωτοποριακή ανταγωνιστικότητα και εξασφάλιση πιο επικερδών εισοδημάτων.

Η Πλατφόρμα Πώλησης της Travelport δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιωτικούς πράκτορες να:

  • Έχουν πρόσβαση στην πλήρη γκάμα των προϊόντων των αεροπορικών εταιριών, συμπεριλαμβανομένων των παρεπομένων, μέσω της οικείας, παγιωμένης και ενιαίας ροής εργασιών που τους βοηθάει να κάνουν την καλύτερη πληροφορημένη επιλογή για τους πελάτες τους
  • Προσφέρουν μια καλύτερη, περισσότερο ολοκληρωμένη υπηρεσία, επιδεικνύοντας στους πελάτες τη βαθιά τους εμπειρία στα προϊόντα
  • Διατηρούν υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας και να μειώνουν το χρόνο εκπαίδευσης

Ο Derek Sharp, διευθύνων σύμβουλος, Διεθνή Διανομή και Πωλήσεις της Travelport, δήλωσε: “Η Πλατφόρμα Πώλησης της Travelport στρώνει το δρόμο για σημαντικές αλλαγές στο χώρο της διανομής με το να καθιστά τις αεροπορικές εταιρείες ικανές να μπαίνουν στην αγορά με όλα τους τα προϊόντα στο σωστό μέρος, το σωστό χρόνο, σε κάθε κανάλι. Παρέχει απόλυτη συνέπεια στο πως παρουσιάζεται και πωλείται το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μιας αεροπορικής εταιρείας δια μέσου όλων των καναλιών”.
 
Η Πλατφόρμα Πώλησης της Travelport περιλαμβάνει πρωτοπόρες τεχνολογίες της βιομηχανίας που διευκολύνουν την απόκτηση επιπρόσθετου, πλουσιότερου περιεχομένου από αεροπορικές εταιρείες, οποιαδήποτε και αν είναι η πηγή αυτού του περιεχομένου, π.χ. μέσω ΑΡΙ, μέσω πάγιων πρωτοκόλλων αρχειοθέτησης της βιομηχανίας, όπως είναι το ATPCO ή μέσω ενός μίγματος και των δύο. Η Πλατφόρμα Πώλησης της Travelport κατόπιν παρέχει τη δυνατότητα να προβάλλει και προωθήσει αυτό το περιεχόμενο από όλα τα σημεία πώλησης.
 
Η Πλατφόρμα Πώλησης της Travelport παρέχει τρεις λύσεις λιανικής διάθεσης:
 
1. Travelport  Σωρευτικές Αγορές – Κυκλοφορούν τώρα
Συμπυκνώνει μέσα στην ίδια οθόνη αγορών τα αποτελέσματα για παραδοσιακούς μεταφορείς που συνδέονται μέσω ATPCO  και εκείνους με τους οποίους η Travelport έχει σύνδεση ΑΡΙ και έτσι δεν υπάρχει ανάγκη να παράγει εις διπλούν ζητήσεις αγοράς και να κάνει σύγκριση μέσω πολλαπλών οθονών. Η Τravelport είναι το μόνο Σύστημα Διεθνούς Διανομής (GDS) που επιτρέπει στα πρακτορεία να παραβάλουν και τους δύο τύπους μεταφορέων σε μια μόνο οθόνη και ροή κρατήσεων. Να το θέσουμε απλά,  η Σωρευτική Αγορά δίνει στις αεροπορικές γραμμές τη δυνατότητα να διανέμουν το περιεχόμενό τους με τον τρόπο που αυτές επιλέγουν, και στους ταξιδιωτικούς πράκτορες να μπορούν να πωλούν μέσω ενός αξιόπιστου, αποδοτικού εργασιακού περιβάλλοντος.
2. Travelport Βοηθητικές Υπηρεσίες – Διαθέσιμες άμεσα
Καθιστά τους ταξιδιωτικούς πράκτορες ικανούς να πωλούν δευτερεύοντα προϊόντα των αεροπορικών εταιρειών μέσα από την υπάρχουσα ροή εργασίας τους και έτσι εκλείπει η ανάγκη της περιπλάνησης στο airline.com για να προσφέρει την πλήρη γκάμα προϊόντων των μεταφορέων που επιλέγουν να ενεργήσουν έτσι.
3. Travelport Πλούσιο περιεχόμενο και Μαρκάρισμα – Κυκλοφορεί προς το τέλος του 2013.
Αυτή την περίοδο υπό ανάπτυξη με αρκετές συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες, το στοιχείο Πλούσιου Περιεχομένου και Μαρκαρίσματος της Πλατφόρμας Πώλησης της Travelport επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να κάνουν γνωστή την αξία των προϊόντων τους προς και μέσω της κοινότητας των πρακτορείων. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες σχετικά με το προϊόν μιας αεροπορικής εταιρείας μέσα από τη διαδικασία κρατήσεων, βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα, επίπεδα εξυπηρέτησης και την ικανότητα να κάνουν πληροφορημένες επιλογές ταξιδίου.
 
Οι Σωρευτικές Αγορές της Travelport λανσάρονται με την EasyJet: Δημιουργώντας ένα ορόσημο στην πλήρη υλοποίηση της Πλατφόρμας Πώλησης της Travelport, η Travelport  νωρίτερα αυτόν το μήνα λανσάρισε τις Σωρευτικές Αγορές με την EasyJet. Σαν αποτέλεσμα οι ταξιδιωτικοί πράκτορες που είναι συνδεδεμένοι με την Travelport μπορούν τώρα να πωλούν όλα τα ναύλα της EasyJet, καθώς και τα παρεπόμενα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που προηγουμένως ήταν διαθέσιμα μόνο στην ιστοσελίδα της μεταφορικής εταιρείας. Αυτό καθιστά την Travelport την μόνη εταιρεία GDS που επιτρέπει στους συνδρομητές της να ψωνίζουν, να τιμολογούν και να κλείνουν ναύλα και παρεπόμενα από όλους τους τύπους των αεροπορικών εταιρειών μέσα από την καθημερινή ροή εργασίας τους άσχετα με την τεχνολογία που χρησιμοποιείται για να συγκεντρωθεί το περιεχόμενο.

Πλατφόρμα Πώλησης της Travelport, Υπάρχοντα Υλοποιημένα Παραδείγματα:

  • Air Canada: Η Travelport Agencia συσσωρεύει περιεχόμενα που παρέχονται μέσω μιας σύνδεσης API σε συνδυασμό με ναύλα που υποβλήθηκαν υπό της  ATPCO για να επιτρέψει στους πελάτες της Travelport να έχουν πρόσβαση και να πωλούν όλα τα προϊόντα που διατίθενται υπό της Air Canada, συμπεριλαμβανομένων των παρεπόμενων και των πακέτων ναύλων.
  • KLM Economy Comfort Seating: συνδεσιμότητα μέσω προτύπων της βιομηχανίας σε συνδυασμό με την προσέγγιση της Travelport για να επιτρέπει στην KLM να περιγράφει το προϊόν της. Η Travelport ήταν η πρώτη εταιρεία GDS που επέτρεψε μια πλήρη συναλλαγή για την KLM Economy Comfort seating χρησιμοποιώντας Ποικίλα Ηλεκτρονικά Έγγραφα. Αυτή η λύση έχει υλοποιηθεί ήδη και είναι διαθέσιμη τώρα.
  • British Airways: συνδεσιμότητα μέσω API. Η Travelport επέτρεψε στους πράκτορες να μπορούν να κλείνουν προπληρωμένες θέσεις σε πτήσεις της ΒΑ για πρώτη φορά μέσω του καναλιού GDS, χρησιμοποιώντας τις συνήθεις διαδικασίες διεκπεραίωσης των εργασιών του γραφείου.
  • Επικουρικές υπηρεσίες από την Alitalia, Air New Zealand και Aegean χρησιμοποιώντας υπηρεσίες επικουρικών που υποβλήθηκαν υπό της ATPCO και υλοποιήθηκαν μέσω Ποικίλων Ηλεκτρονικών Εγγράφων.

Ο Sharp πρόσθεσε: “Για εκείνους που παρατηρούν αυτόν εδώ το χώρο, η Πλατφόρμα Πώλησης της Travelport αποτελεί μια μνημειώδη αλλαγή στη βιομηχανία ταξιδιών και ειλικρινά  μας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές μας. Είμαστε η μόνη εταιρεία GDS που ενθαρρύνει τις αεροπορικές γραμμές να συνδεθούν με οιοδήποτε τρόπο επιθυμούν, προκειμένου να δώσουν το πλήρες χαρτοφυλάκιο προϊόντων τους με την αυτή αποτελεσματικότητα μέσα από όλα τα κανάλια διανομής. Αυτό υπογραμμίζει το γεγονός ότι η Travelport είναι έτοιμη, πρόθυμη, ικανή και ήδη υλοποιεί νέες τεχνολογίες για να συνεργασθεί με οιαδήποτε και όλες τις αεροπορικές εταιρείες που ενδιαφέρονται για να μπορέσουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και οι καταναλωτές να κάνουν έρευνα, να συγκρίνουν και να αγοράσουν ταξίδια σε οποιοδήποτε κανάλι επιλέξουν.

Η Πλατφόρμα Πώλησης της Travelport είναι το αποτέλεσμα της σταθερής επένδυσης της εταιρείας στην πρωτοπόρα τεχνολογία της βιομηχανίας ώστε να μπορούν οι αεροπορικές εταιρείες να διαφοροποιούν τα προϊόντα τους μέσω του καναλιού των ταξιδιωτικών πρακτόρων ενώ επιτρέπει στους ταξιδιωτικούς πράκτορες και στους καταναλωτές να κατανοήσουν πλήρως και να συγκρίνουν προϊόντα και προσφορές αυτών των αεροπορικών εταιρειών”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024