Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΕπιχειρηματικό φόρουμ με στόχο την αναβάθμιση του ελληνικού τουρισμού

Επιχειρηματικό φόρουμ με στόχο την αναβάθμιση του ελληνικού τουρισμού

Το νέο αναπτυξιακό πλαίσιο, ο εκσυγχρονισμός και η δημιουργία σύγχρονης ξενοδοχειακής υποδομής για την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού και ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος, με νέες υπηρεσίες αποτελούν τις κύριες προκλήσεις, […]

Το νέο αναπτυξιακό πλαίσιο, ο εκσυγχρονισμός και η δημιουργία σύγχρονης ξενοδοχειακής υποδομής για την αντιμετώπιση του<...> ανταγωνισμού και ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος, με νέες υπηρεσίες αποτελούν τις κύριες προκλήσεις, που καλούνται να αξιοποιήσουν στην μεταολυμπιακή περίοδο 250 από τις μεγαλύτερες εταιρίες εξοπλισμού τουριστικών και επαγγελματικών μονάδων, κατά την διάρκεια της διεθνούς έκθεσης τουριστικής βιομηχανίας `xenia`, με αφορμή την 36η διοργάνωσή της, από τις 28 ως τις 31 Ιανουαρίου στο εκθεσιακό κέντρο του O.Λ.Π. στον Πειραιά.

Επί της ουσίας, πρόκειται για το πρώτο επιχειρηματικό φόρουμ, στην νέα μετά τους ολυμπιακούς αγώνες, περίοδο, που οι χιλιάδες επισκέπτες / εκπρόσωποι της τουριστικής αγοράς θα αναζητήσουν προϊόντα και υπηρεσίες για την υποστήριξη και την ενίσχυση των επιχειρήσεων τους, σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον σε εσωτερικό και εξωτερικό.

Μέσα στο πλαίσιο αυτό, οι διοργανωτές της έκθεσης έχουν σχεδιάσει μια σειρά ενεργειών, που θα μεγιστοποιήσουν τα πλεονεκτήματα της επιχειρηματικής αυτής συνάντησης, με οφέλη και για τις δύο πλευρές.

Ειδικότερα, πέραν των επιχειρηματικών επαφών, που θα πραγματοποιηθούν κατά την 4ημερη διάρκεια της έκθεσης, δύο ακόμη σημαντικές πρωτοβουλίες της `xenia` αναμένεται να συμβάλουν καταλυτικά στην ενημέρωση εκθετών και επισκεπτών της έκθεσης, με στόχο να ενισχύσουν σημαντικά τις ευκαιρίες επενδύσεων και για τις δύο πλευρές.

Η πρώτη ενέργεια αφορά στη διαμόρφωση και λειτουργία στην είσοδο της έκθεσης ενός περιπτέρου `Βάση επενδυτικής ενημέρωσης`, που η `xenia`, σε συνεργασία με τα υπουργεία Τουριστικής Ανάπτυξης / Ε.Ο.Τ. και Ανάπτυξης, θα δημιουργήσει, παρέχοντας ουσιαστική πληροφόρηση για τα ισχύοντα, αλλά και τα νέα δεδομένα του αναπτυξιακού πλαισίου, αλλά και άλλων δράσεων που στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων τόσο του τουρισμού, όσο και της μεταποίησης.

Η δεύτερη πρωτοβουλία αφορά στη μελετητική δραστηριότητα της `xenia`, η οποία για το 2005 περιλαμβάνει δύο εκδόσεις. Η πρώτη έχει τίτλο `Τάσεις και Προοπτικές στα αστικά ξενοδοχεία – Μια αισθητική περιπλάνηση από το παρελθόν προς το μέλλον`. Πρόκειται για μια έκδοση, που καταγράφει την πορεία των αστικών ξενοδοχείων από τα πρώτα καταλύματα μέχρι την σημερινή μορφή των design hotels. Η δεύτερη μελέτη `Τουριστικές Επιχειρήσεις – Προμηθευτές Εξοπλισμών`, αφορά στο σύγχρονο εξοπλισμό μικρών και μεγάλων τουριστικών μονάδων, στην επενδυτική δραστηριότητα του ελληνικού τουρισμού, στον εκσυγχρονισμό των τουριστικών μονάδων, στις ευκαιρίες, που παρουσιάζονται για τις εταιρίες εξοπλισμού και κυρίως στο πώς διαμορφώνονται οι σχέσεις ξενοδόχων – προμηθευτών.

Κύριος στόχος της `xenia`, μετά από 36 χρόνια δραστηριοποίησης στην τουριστική αγορά και στην διοργάνωση εκδηλώσεων υποστήριξης τουριστικών επιχειρήσεων, είναι να ανταποκριθεί στη πρόκληση της νέας `μεταολυμπιακής` περιόδου. Σε μια περίοδο που ο ελληνικός τουρισμός προσπαθεί να δημιουργήσει τις νέες δομές του σε όλα τα επίπεδα, η `xenia` ευελπιστεί ότι θα συμβάλλει στην αναγκαιότητα συνολικού επαναπροσδιορισμού του ελληνικού τουρισμού.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
02/05/2024
01/05/2024
30/04/2024
29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024