Ανοδική πορεία συνεχίζει να καταγράφει η αγορά του τουρισμού πολυτελείας, με τις προτιμήσεις ωστόσο των ταξιδιωτών να μεταβάλλονται συχνά, όπως καταδεικνύει η ετήσια έρευνα της ILTMγια το 2006, με το […]
Ανοδική πορεία συνεχίζει να καταγράφει η αγορά του τουρισμού πολυτελείας, με τις προτιμήσεις ωστόσο των ταξιδιωτών να μεταβάλλονται συχνά, όπως καταδεικνύει η ετήσια έρευνα της ILTM<...>για το 2006, με το ενδιαφέρον τους τα τελευταία χρόνια να εστιάζεται περισσότερο στις `αυθεντικές παρεχόμενες υπηρεσίες’.
Ειδικότερα, η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 400 ταξιδιωτικούς πράκτορες, από τους οποίους το 70% δήλωσε πως οι πελάτες τους αναζητούν στις ταξιδιωτικές εμπειρίες περισσότερο από ποτέ άλλοτε το ‘αυθεντικό’. Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι η πλειονότητα των πρακτόρων ανέφεραν πως αυξήθηκαν τόσο ο αριθμός των πελατών τους, όσον αφορά στους ταξιδιώτες πολυτελείας, όσο και οι δαπάνες τους.
Όπως σχολίασε επί του θέματος ο νέος Διευθυντής Marketing της ILTM, κ. Tim Latimer, «καθώς ο τουρισμός πολυτελείας διαγράφει όλο και ανοδικότερη πορεία, η ILTM, ως έκθεση τουρισμού πολυτελείας, παρέχει την καλύτερη ευκαιρία για επιχειρήσεις να προβάλλουν το προϊόν τους».
Σημειώνεται τέλος ότι αποκλειστικός αντιπρόσωπος της ILTM για την Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια είναι η εταιρία Travel Media Applications.