Η πρόσβαση στο νέο εκθεσιακό χώρο που θα διοργανωθεί φέτος η World Travel Market (WTM) του Λονδίνου θα είναι εύκολη υποστηρίζουν οι διοργανωτές της έκθεσης, που έχουν σχεδιάσει ένα από […]
Η πρόσβαση στο νέο εκθεσιακό χώρο που θα διοργανωθεί φέτος η World Travel Market (
Έχει ήδη δημιουργηθεί ειδική ομάδα, η World Travel Market Transport Group, η οποία την ημέρα των εγκαινίων της έκθεσης θα έχει συμπληρώσει 18μηνο προετοιμασίας και συνεργασίας με αεροπορικές εταιρίες, ξενοδοχεία, μέσα μεταφοράς, και φυσικά την διοίκηση του ExCeL του εκθεσιακού κέντρου όπου μεταφέρεται η έκθεση.
Η διευθύντρια της έκθεσης κ. Fiona Jeffery διαβεβαίωσε ότι οι διοργανωτές κάνουν ότι είναι δυνατό για να διευκολύνουν τους επισκέπτες της έκθεσης. “Οι έρευνες που έχουμε κάνει μας έχουν δώσει στοιχεία για τον αριθμό των επισκεπτών κάθε ώρα και η γραμμή του τρένου η Docklands Light Railway (DLR), θα έχει συχνότητα κάθε 2 λεπτά”.
Η προσπάθεια εξυπηρέτησης των επισκεπτών της έκθεσης και η μείωση των παραπόνων φθάνει μέχρι του σημείου των ειδικών συμφωνιών με αεροπορικές εταιρίες για χαμηλές τιμές, και για ειδικά vouchers με εταιρίες μεταφορών.
Παρόλα αυτά, τα κόστη μεταφοράς είναι πραγματικά μεγάλα αν σκεφθεί κανείς ότι το τριήμερο εισιτήριο του τρένου στοιχίζει 16 λίρες Αγγλίας, το εβδομαδιαίο 27 λίρες, ενώ το πάρκινγκ του αυτοκινήτου στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο που θα έχει χωρητικότητα 5.000 αυτοκίνητα στοιχίζει 12 λίρες. Επίσης, το ταξί από το κέντρο του Λονδίνου, χωρίς να υπολογίσουμε την κίνηση των ημερών στοιχίζει 30 λίρες, ενώ το αυτοκίνητο με οδηγό στοιχίζει 40 λίρες.
Να υπενθυμίσουμε ότι λόγω των προβλημάτων και της αύξησης του κόστους που δημιουργείται από την αλλαγή του εκθεσιακού χώρου και την μεταφορά του από το Earls Court στο ExCel στα Docklands, 85 χώρες μέλη του ANTOR έχουν προειδοποιήσει ότι θα μποϋκοτάρουν την έκθεση αν οι διοργανωτές δεν βρουν τρόπους να μειωθεί το κόστος και η ταλαιπωρία εκθετών και επισκεπτών.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.