Τελευταία νέα
ΑρχικήΕναλλακτικός ΤουρισμόςΑθλησηςΟρχομενός και Πάτρα στη διεκδίκηση της πίστας Φόρμουλα 1

Ορχομενός και Πάτρα στη διεκδίκηση της πίστας Φόρμουλα 1

Μετά τον αποκλεισμό του Ελληνικού ως χώρου δημιουργίας πίστας Formula 1 του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γιώργου Σουφλιά, ο Ορχομενός και Πάτρα παραμένουν θερμοί διεκδικητές μιας τέτοιας κατασκευής, των οποίων οι προτάσεις […]

Μετά τον αποκλεισμό του Ελληνικού ως χώρου δημιουργίας πίστας Formula 1 του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γιώργου Σουφλιά, ο<...> Ορχομενός και Πάτρα παραμένουν θερμοί διεκδικητές μιας τέτοιας κατασκευής, των οποίων οι προτάσεις πληρούν την προϋπόθεση που έθεσε ο υπουργός «Εκτός οικιστικού ιστού της Αττικής αλλά και άλλων μεγάλων πόλεων ώστε να είναι ασφαλής και γρήγορη η πρόσβαση».

Η πρόταση της Πάτρας

H Πάτρα προτείνει την κατασκευή του έργου με αυτοχρηματοδότηση, σε έκταση 1.200 στρεμμάτων στην περιοχή της Χαλανδρίτσας. Επικεφαλής της προσπάθειας αυτής είναι η εταιρία Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε., μια εταιρία λαϊκής βάσης στην οποία μετέχουν επτά τοπικοί φορείς της Αυτοδιοίκησης και 420 ιδιώτες. H αξία του αυτοκινητοδρομίου υπολογίζεται στα 4 εκατ. Ευρώ, ενώ το συνολικό ύψος της επένδυσης εκτιμάται ότι θα ανέλθει περίπου στα 500 εκατ. Ευρώ. Εκτός από το αυτοκινητοδρόμιο με πίστα μήκους 5.243 μέτρων, προβλέπεται και η κατασκευή δύο ξενοδοχείων και πάρκου αναψυχής.

Η πρόταση του Ορχομενού

Ο Ορχομενός προτείνει την κατασκευή του έργου ως δημόσιο έργο, σε έκταση 1.366 στρεμμάτων στην αποξηραμένη λίμνη της Κωπαΐδας. Τη δημιουργία της πίστας έχει αναλάβει η εταιρία του Κέντρου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και Ερευνών Ορχομενού Βοιωτίας (ΚΕΜΑΕ), στην οποία μετέχουν κατά 30% η ΕΛΠΑ, κατά 40% η Νομαρχία Βοιωτίας και κατά 30% ο Δήμος Ορχομενού.

Παρά το γεγονός ότι η κυβέρνηση “άναψε πράσινο φως” για τον Ορχομενό εγκρίνοντας κονδύλι ύψους 500.000 ευρώ για τη μελέτη κατασκευής των υποστηρικτικών έργων που χρειάζονται, την “τελευταία λέξη” στο θέμα εξακολουθεί να έχει το “μεγάλο αφεντικό” της Φόρμουλα 1, ο Μπέρνι Έκλεστον, ο οποίος θα αποφασίσει ποια περιοχή από τις δύο είναι καταλληλότερη. Το ενδεχόμενο να γίνουν δύο πίστες Φόρμουλα 1 στην Ελλάδα θεωρείται ακραίο, αφού δεν θα ήταν οικονομικά βιώσιμες.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024